MODA

3. edycja Overview na Mysiej w Warszawie

26.02.2020 Fashion Post

3. edycja Overview na Mysiej w Warszawie
Fot. Materiały prasowe

Jesteście ciekawi co będzie modne wiosną? Odpowiedzi na to pytanie najlepiej szukać u samych projektantów. Najlepszych polskich twórców w jednym miejscu i czasie zgromadzi przegląd wiosennych trendów OVERVIEW. Impreza odbędzie się 14 marca na Mysiej 3 w Warszawie. MYSIA 3 to kameralny dom handlowy w samym sercu stolicy. Miejsce jest doskonale znane wszystkim koneserom mody i designu. Na pięciu poziomach kameralnej kamienicy utrzymanej w nowoczesnym, industrialnym stylu zlokalizowane są autorskie sklepy z modą, biżuterią, artykułami wyposażenia wnętrz i galeria fotografii. Overview zagości w przestrzeni eventowej na trzecim piętrze budynku. Impreza składa się z dwóch głównych elementów- pokazów mody oraz otwartej dla wszystkich strefy Atelier ze stoiskami wyselekcjonowanych marek. Organizatorzy zdradzają nam kogo spotkamy na Mysiej i co przygotowali na Overview!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Lidia Kalita (@lidiakalita)

Lidia Kalita

To projektantka będąca inspiracją dla wielu młodych ludzi rozpoczynających swoją przygodę z projektowaniem. Wielokrotna laureatka plebiscytu Doskonałość Mody miesięcznika Twój Styl, tytułowa Mistrzyni Stylu magazynu Elle oraz zwyciężczyni nagrody Trofea Elle i Gali Biznesu jest prekursorką autorskiej mody w Polsce.
Jej kolekcje cieszą się olbrzymią popularnością wśród polskich gwiazd i klientek ceniących jakość wykonania i oryginalny design od lat będący domeną projektantki. Wśród projektów Lidii Kality znaleźć można eleganckie i zawsze kobiece kreacje wieczorowe oraz modę biznesową prezentowaną w nowej, współczesnej wersji.
Od niedawna projektantka zainspirowana ulicami wielkich miast tworzy też nową linię – MISS LK, którą również można będzie podziwiać podczas finału trzeciej edycji OVERVIEW.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez ANGELIKA JÓZEFCZYK (@angelikajozefczyk)

Angelika Józefczyk

Kieruje swoje projekty do kobiet lubiących eksperymentować z kolorem i fakturą ubrań. Jednocześnie ceniących w ubraniach kobiecość oraz konstrukcję, która modeluje sylwetkę. Jej kolekcje wyróżnia oryginalny koncept, użytkowość i gra kolorów. Poszczególne sylwetki tworzą spójną całość , dając wrażenie płynnego przechodzenia barw oraz wzorów. Projektantka ubiera też gwiazdy m.in. Małgorzatę Foremniak, Reni Jusis, Małgorzatę Rozenek, czy Annę Popek.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Marzena Kowalska (@sheirt)

Marzena Kowalska

Na Overview zaprezentuje modę casual, dopasowaną do potrzeb współczesnych kobiet. Kolekcję, cechuje nacisk na minimalizm i dopieszczenie każdego detalu – tak, aby klientki mogły zawsze czuć się pięknie.
Każdy projekt gwarantuje niebanalną konstrukcję, detalem i tkaninami. Minimalistyczny krój, stonowana kolorystyka. Prostota formy dodająca jakże zmysłowej elegancji. Wszystkie projekty wyróżnia detal, nić, faktura, tkanina, tworzą oryginalną całość. Limitowana edycja jest gwarancją niepowtarzalności. Elegancja w wydaniu oversize oraz nieustanne podkreślanie zmysłowości kobiet – tak, aby klientki mogły zawsze czuć się pięknie. Szerokie ubrania, zwane w świecie mody "oversize", mimo swojej prostej formy potrafią być i podstawą, i centrum udanej stylizacji.

Karolina Tokarska

Karolina Tokarska to młoda i zdolna projektantka z łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Na swoim koncie ma już liczne pokazy w Warszawie, Łodzi i Trójmieście. Kolejny raz weźmie udział w Overview, zaprezentuje linię zmysłowej bielizny. Będzie elegancka i jednocześnie prosta w swej formie. Celem Karoliny Tokarskiej jest uwypuklenie piękna kobiecego ciała.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez BezAle FASHION BRAND (@bezale_eu)

Bezale

BezAle to marka slow fashion, która stawia na wizjonerskie, nieszablonowe projekty wykonywane jedynie z naturalnych materiałów najwyższej jakości. Minimalistyczne kolekcje już od ponad 6 lat zachwycają kobiety przemyślanymi rozwiązaniami oraz zmysłowymi, praktycznymi krojami. Silne DNA marki oraz konsekwencja stylu z powodzeniem przekłada się na spójność oferowanego asortymentu. BezAle to marka dla kobiet posiadających indywidualny styl, szukających czegoś niepowtarzalnego, ponadczasowego i wyrażającego ich charakter.

Matylda Zielińska

Matylda Zielińska to młoda mama, która założyła swoją markę, kiedy jej pierwszy syn miał 6 miesięcy i stał się On jej motorem i motywacją do działania. Biżuterię kochała i robiła od zawsze, a za namową przyjaciółek zaczęła pokazywać światu pomysły na swoją delikatną, subtelną i kobiecą biżuterię. Większość inspiracji czerpała w trakcie podróży po Francji i Włoszech, gdzie przyglądała się pracom lokalnych rzemieślników, a także paryskiej modzie. Marka Matyldy stawia głównie na relację z kupującymi kobietami, rozmawia z nimi, ustala, słucha, konwersuje poprzez Instagram, a także decyduje się na indywidualne zamówienia. Wszystkie produkty „testuje” na sobie, nosząc codziennie mnóstwo biżuterii.

Muchama

To koncept, Stanisława Serafina dzięki któremu możemy wyrazić siebie poprzez unikatowe muszki. Jakość, zarówno wykonania jak i wykorzystywanych materiałów, od samego początku była wyznacznikiem marki. Każdy szczegół musi być spójny z tą ideą; począwszy od eleganckiego i niecodziennego opakowania, po wyjątkową muszkę. Każda mucha szyta jest całkowicie ręcznie z materiałów najwyższej jakości. Specjalnie dla marki została stworzona specjalna, bawełniana tkanina, na której nadrukowujemy nasze wzory. Dzięki MUCHAMA każdy ma możliwość wyrażenia siebie w kolejny, nieoczywisty sposób.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez GROOVY (@groovy.jewelry)

Groovy

Za marką stoi duet projektantek biżuterii dla indywidualistek- Joanna Mach i Dorota Staniec. Absolwentki Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi pokazują, że za pomocą naszyjnika czy pierścionka można pobudzić zmysły, myśli i wyobraźnię. Autorska marka to ich odpowiedź na potrzebę posiadania czegoś wyjątkowego, biżuterię wykonują z dbałością o najdrobniejszy detal i przy wykorzystaniu tradycyjnych technik złotniczych. Każda kolekcja marki jest wynikiem inspiracji wybranym utworem muzycznym i powstaje w limitowanych seriach. Wszystkie wykonane są ze srebra próby 925, z wykorzystaniem kamieni naturalnych oraz tradycyjnej emalii jubilerskiej (wypalanej w piecu). Niektóre modele pokryte są warstwą 24 karatowego złota.