Do tej pory polskie klientki miały szansę obejrzeć i kupić przy Brackiej m.in. kultowe szpilki Saint Laurent Paris, skórzane kurtki Diesel czy torby Stelli McCartney. W najbliższym jesiennym sezonie możemy spodziewać się kolejnych świetnych brandów.
Acne – dobro narodowe Szwecji z wyższej niż H&M półki. Johnny Johansson zaczynał od kolekcji dżinsów, a skończył na marce regularnie pokazującej swoje sezonowe kolekcji ready-to-wear na Paris Fashion Week.
Yohji Yamamoto – zaczynał razem z Rei Kawakubo i wspólnie spopularyzowali japoński styl, w którym główną rolę pełni dekonstrukcja. Projektant uważa, że perfekcja w modzie po prostu brzydka, dlatego do swoich projektów przemyca sporą dozę awangardy.
See by Chloé – młodsza linia ultra kobiecego Chloé. Powstała w 2001 roku i hołduje w kolejnym sezonie koronkom, latom 70. i stylowi boho.
Sonia Rykiel – urodziła się w Paryżu, ale korzenie ma polsko-rumuńskie. Przez Francuzów nazywana jest następczynią Coco Chanel. Faktycznie, styl marki Sonia Rykiel jest wybitnie paryski z paskami w roli głównej.
Versace – dom mody, którego twórca Gianni Versace zmarł śmiercią tragiczną. Schedę po nim przejęła siostra Donatella, która z powodzeniem kultywuje bogatą tradycję czerpiąc z kultury śródziemnomorskiej.
Philipp Plein – niemiecka marka z modą męską. Współpracowała z Ritą Orą, Iggy Azalea czy Mischą Barton. Kolekcje są zazwyczaj sportowe, a ta najnowsza nie odbiega od głównych założeń brandu.
Mihara Yasuhiro – na początku była to marka głównie obuwnicza, ale stosunkowo niedawno poszerzyła swoją ofertę. Najnowsze propozycje na jesień zainspirowała amerykańska powieść o podróżach duchowych i tych klasycznych, „Be there now”.
Michael Kors – super popularny w Polsce z powodu torebek i butów. W Vitkacu będzie jednak można już jesienią zgłębić nieco wiedzę na temat regularnych kolekcji marki, które nie ograniczają się tylko do dodatków.
Just Cavalli – czyli Roberto Cavalli w pełnej krasie. Nowa odsłona włoskiej klasyki w dość bogatym wydaniu.
Junya Watanabe – marka powstała przy domu mody COMME des GARÇONS. Tutaj subtelnie do klasyki wkrada się japońska estetyka.
Helmut Lang – chyba każdy marzy o parze skórzanych spodni, znanej z rockowo-minimalistycznej estetyki marki Helmut Lang. W Vitkacu dostępna będzie męska odsłona kolekcji.
Etro – klasyka Italii od ponad czterdziestu lat. Motyw przewodni i znak rozpoznawczy marki to wzór paisley, który Gerolamo „Gimmo” Etro zaczerpnął z podróży po Indiach w latach 80.