KULTURA
Setki tysięcy obserwatorów i okładki „Vogue’a”? Taką karierę robią najpopularniejsze zwierzaki na Instagramie!
29.01.2018 Paulina Kosim
@choupettesdiary – ok. 97 tysięcy obserwujących
Zestawienie otwiera nie kto inny, jak jej wysokość Choupette, czyli błękitnooka ulubienica Karla Lagerfelda. Projektant nie kryje swojej miłości do kotki, jest ona także jedną z często powtarzających się inspiracji jego kolekcji. Choupette dotychczas pojawiła się jako logo na torebkach, emoji, a nawet jako pluszowa zabawka. Kotka jest również „modelką” – na swoim koncie ma między innymi okładkę Harper’s Bazaar wspólnie z Karlem czy brazylijskiej edycji „Vogue’a”, gdzie towarzyszyła Gisele Bundchen.
@nevillejacobs – ponad 200 tysięcy obserwujących
Neville to kolejny pupil świata mody. Jego właścicielem jest Marc Jacobs. Bulterier bardzo często towarzyszy swojemu „tacie” w pracy, ale prawda jest taka, że sam w sobie jest niezłym celebrytą, modelem, a nawet autorem. Dobrze przeczytaliście. Neville „napisał” swoją własną książkę „I’m Marc’s dog”, w której zobaczymy prywatne zdjęcia z życia czworonoga i Marca, selfie ze znanymi modelkami czy ujęcia zza kulis pracy projektanta. Chociaż sam projekt może wydawać się nieco kontrowersyjny to chyba nikt nie zaprzeczy temu, że Neville jest oczkiem w głowie Marca.
@itsdougthepug – 2,5 miliona obserwujących
To zdecydowanie jeden z rekordzistów jeśli chodzi o zwierzęce konta na Instagramie, ponieważ dzisiaj może pochwalić się ponad 2 milionami obserwatorów. A sławny został tak naprawdę przez przypadek. Leslie Mosier, właścicielka Douga, od zawsze marzyła o tym, żeby mieć mopsa. Wiedziała też, że nazwie go „Doug the pug”. Jako typowa psia właścicielka zaczęła bombardować swoje social media zdjęciami mopsa, a jej znajomi lekko mówiąc nieco zmęczyli się ilością zdjęć. Wtedy Leslie wpadła na pomysł założenia Dougowi własnego Instagrama i od tego wszystko się zaczęło. Dzisiaj mopsik, którego ona sama nazywa swoim najlepszym przyjacielem, jest prawdziwą gwiazdą, która podróżuje po całym świecie i wywołuje uśmiech niemal na każdej twarzy.
@cobythecat – 1 milion obserwujących
Coby mógłby zawalczyć o najbardziej hipnotyzujące, zwierzęce oczy na świecie. Życiowym mottem śnieżnobiałej kotki jest „piękna na zewnątrz, głodna wewnątrz”. Trudno się nie zgodzić.
@jiffpom – 4,4 miliona obserwujących
Jiffpom bardziej przypomina pluszaka niż prawdziwe zwierzę. I chyba to przyniosło mu taką sławę, ponieważ często nawet gwiazdy nie mają tylu obserwatorów co on. Piesek posiada własne emoji, linię ubrań w sieci Primark, dwa rekordy Guinnesa oraz aplikację, ale to „aktorstwo” przyniosło mu największą sławę. Pojawił się między innymi w teledysku do piosenki Katy Perry „Dark Horse” i przeczuwamy, że to jeszcze nie koniec.
@krzysiuthecat – ok. 2000 obserwujących
Polska wcale nie jest wyjątkiem jeśli chodzi o dzielenie się życiem zwierzaków w Internecie. Karolina Słota, współzałożycielka Local Heroes, jest dumną właścicielką brytyjskiego kota o wdzięcznym imieniu Krzysztof. Krzysiu The Cat jak nazywa się na Instagramie, w wirtualnym świecie dzieli się swoimi codziennymi zajęciami ze swoimi obserwatorami i jest oczywiście wiernym fanem marki Local Heroes.