MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Gwiazdy social media w kampanii Hilfiger Denim

03.03.2017 Justyna Majka

Gwiazdy social media w kampanii Hilfiger Denim

Marka Tommy Hilfiger niezmiennie od wielu lat znajduje się na szczycie popularności. W latach 90. było nie inaczej, kiedy młode pokolenia z chęcią nosiły kultowe dzisiaj bluzy i jeansy z charakterystycznym logo. Nic więc dziwnego, że obecnie wielu projektantów powraca w swoich projektach do tamtych czasów, Hilfiger postanowił zrobić to samo. W kolekcji „Tommy Jeans” znajdziemy więc typowe dla marki odcienie bieli, błękitu i czerwieni, a także szereg różnych t-shirtów, kurtek i oczywiście dżinsów.

Kampania powstała w słonecznym Los Angeles, pod okiem popularnego na Instagramie fotografa Bryanta Eslavy, który na swoim koncie, obserwowanym przez 2 miliony osób, dzieli się zdjęciami znanych znajomych. W sesji wizerunkowej marki po raz kolejny możemy zobaczyć Lucky Blue Smitha, który w poprzednich sezonach pojawił się u boku Hailey Baldwin. Tym razem, towarzystwa dotrzymał mu kto inny, bo była to córka Lionela Richie – Sofia oraz Anwar Hadid, brat Belli i Gigi, który również postanowił podbić świat mody. Jak poradził sobie w roli modela? Oceńcie sami!

Przeczytajcie także:

Spektakularny pokaz Tommy Hilfiger x Gigi Hadid