#WOLEWIEDZIEC – rusza kampania społeczna popularyzująca badania na obecność wirusa HIV! Oni wolą wiedzieć a Ty?

„Każdego dnia w Polsce nawet trzy osoby dowiadują się, że są zakażone wirusem HIV. Aż dwie trzecie zakażonych nie ma takiej świadomości, bo po prostu się nie bada” – akcja #WOLEWIEDZIEC ma za zadanie poprawienie tych statystyk.

#WOLEWIEDZIEC – rusza kampania społeczna popularyzująca badania na obecność wirusa HIV! Oni wolą wiedzieć a Ty?

O tym, z jak poważnym problemem mamy do czynienia, mówią dane epidemiologiczne. Od początku epidemii, czyli od 1985 roku do lipca 2017 roku, wirusa HIV wykryto w Polsce u 22 657 osób. W tym samym czasie odnotowano ponad 3,5 tysiąca zachorowań na AIDS, a 1382 osoby z powodu tej choroby zmarły. Co roku liczba zakażonych wzrasta o kilkanaście procent. W 2015 roku Polska znalazła się na niechlubnej liście 10 krajów Europy z największą liczbą nowych zakażeń HIV. Dwie trzecie zakażonych wirusem HIV nie wie o swojej chorobie. Żyją z nią, nie zdając sobie z tego sprawy, tym samym narażając innych na zakażenie i zmniejszając swoje szanse na spokojne życie, które mogliby wieść dzięki stałej kontroli lekarza i terapii antyretrowirusowej.

Dlatego FASHION MAGAZINE wraz z MTV Polska i MAC Cosmetics postanowiły zainicjować akcję #WOLEWIEDZIEC. Projekt wspierają Ambasadorzy: Grażyna Wolszczak, Robert Biedroń, Natalia Siwiec, Karolina Pisarek, Piotr Grabarczyk i Michał Baryza.

Ambasadorzy wzięli udział w specjalnej sesji zdjęciowej, która będzie promować całą akcję. Efekty sesji można zobaczyć w najnowszym numerze FASHION MAGAZINE, którego emisja przewidziana jest na 14. maja. Projekt będzie promowany dodatkowo w kanale MTV Polska oraz online i w mediach społecznościowych organizatorów i Ambasadorów akcji.

Symbolem akcji #WOLEWIEDZIEC jest serce z czerwoną wstążką. Okazaniem poparcia dla akcji jest malowanie na skórze symbolu akcji oraz oznaczanie zdjęć hasztagiem #WOLEWIEDZIEC.

ZobaczSchowaj komentarze

Wiosenny numer Fashion Magazine od dziś w sprzedaży!

Dla wszystkich miłośników najświeższych trendów zarówno w modzi, urodzie i designie mamy świetną wiadomość. Dziś do sprzedaży trafił najnowszy, numer Fashion Magazine, w którym powiało wiosną nie tylko pod względem tematów. Marcowo – kwietniowy numer zaskoczy was zupełnie nową szatą graficzną. A co znajdziecie w środku?

Najnowszy numer Fashion Magazine to jak zawsze dwie okładki. Tym razem bohaterami zostali Joanna Przetakiewicz i Piotr Czaykowski, z kolejnej spojrzy na was grupa imprezowiczek jak przeniesiona prosto z szalonych lat 70.. Wewnątrz znajdziecie między innymi rozmowę Michała Zaczyńskiego i Joanny Bojańczyk o przyszłości tradycyjnych sklepów. Wywiad z jedną z najbardziej kolorowych kobiet w świecie mody – kostiumografką Dorotą Roqueplo twórcą kostiumów do nominowanego do Oskara filmu -„Twój Vincent”, czy raport o zmianach dyrektorów kreatywnych największych domów mody. Nie zabraknie również najnowszych informacji o świecie kultury i sztuki, a będzie się działo dużo, ponieważ przed nami sezon wyjątkowych wystaw, kinowych oraz telewizyjnych premier.

Wiosna to także, a może przede wszystkim, czas najnowszych trendów w modzie i urodzie. Co przyniesie nowy sezon? Naszym zdaniem będzie pastelowy, kobiecy, ale obrośnie w piórka. Przy tym będzie jednocześnie transparentny i plastikowy. Zajrzeliśmy także od kuchni w świat mody w który zabierze was Michał Zaczyńskim i odpowie wam w swoim felietonie na pytanie czy jedzenie stanie się nową modą. Brzmi smacznie? Jeśli tak to spodoba wam nowa moda na owoce i warzywa, które znalazły zastosowanie w urodzie. Jakie? Wszystkie odpowiedzi znajdziecie w naszym nowym numerze.

ZobaczSchowaj komentarze

Majówka 2018: Domowe SPA - pomoże zregenerować ciało i poprawi nastrój

Jo Malone London

Świeca zapachowa
259 zł

Ministerstwo Dobrego Mydła

Odżywczy peeling cukrowy
38 zł

Erborian

Maseczka do ust
89 zł

Dr. Jart+

Maseczka ujędrniająca
43 zł

Peggy Sage

Rękawica do kąpieli
35 zł

Ministerstwo dobrego mydła

Musująca kula do kąpieli
5,50 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.