Zostań królową wyprzedaży!

Pomimo tego, że niektóre sklepy z wyprzedażami ruszyły już dobre kilka dni temu, to właśnie przerwa między Świętami a Nowym Rokiem jest momentem, w którym znaczna większość popularnych marek obniża ceny swoich jesienno-zimowe kolekcji. Mimo corocznych „postanowień poprawy”, scenariusz z reguły wygląda identycznie: skuszone perspektywą kupna ubrań i dodatków po obniżonej cenie pędzimy do zakupowej dżungli, kupujemy dużo, niepotrzebnie, a ostatecznie z większości zakupionych rzeczy nawet nie korzystamy. Dziś podpowiemy wam nie tylko jak wyjść zwycięsko z tego starcia, ale jak zostać istną królową wyprzedaży – zobaczcie i ruszajcie na łowy!

Zostań królową wyprzedaży!
Zachowaj umiar
Wiemy, że wyprzedażowe szaleństwo potrafi być uzależniające, a ubrania i dodatki przecenione o nawet 70% kuszą swoimi atrakcyjnymi cenami. Same jednak z roku na rok staramy się podchodzić do wyprzedaży bardziej zdroworozsądkowo i staramy się rezygnować z impulsywnych i nieprzemyślanych zakupów. Zamiast tego stawiamy na konkretną taktykę, dzięki której nasz portfel tak bardzo nie cierpi, a my wychodzimy ze sklepu z rzeczami, które faktycznie później nosimy.

Kiedy startują wyprzedaże w 2017 roku:

15.12.2017

  • H&M
  • H&M Home
  • Mango
  • New Look
  • Massimo Dutti
  • C&A
  • Deichmann

18.12.2017

  • Answear.com
  • F&F
  • Sizeer
  • Wojas
  • Kazar
  • Wittchen

27.12.2017

  • Zara
  • Bershka
  • Oysho
  • Stradivarius
  • Pull&Bear
  • Reserved
  • Sinsay
  • Zalando
  • House
  • Mohito
  • Cropp
  • Parfois
  • Vistula
  • Wólczanka
ZobaczSchowaj komentarze

Myszka Miki została muzą projektantów. Sprawdźcie w jakich sklepach można kupić ubrania i dodatki z jej wizerunkiem

Myszka Miki w tym roku obchodzi swoje okrągłe, 90. urodziny. Muza Disneya stała się także inspiracją dla projektantów z czołowych domów mody. Sprawdźcie, na których wybiegach można było spotkać jej podobiznę i słynne atrybuty – czarne uszka i białe rękawiczki?

Myszka Miki to absolutna królowa wszystkich disnejowskich kreskówek. Aż trudno wierzyć, że Miki to już sędziwy staruszek, który jest niewiele młodszy od królowej Elżbiety. Jednak na szczęście przybywa mu lat tylko metrykalnie, bo fizycznie w ogóle się nie starzeje. Projektanci w tym sezonie postanowili złożyć hołd, najsłynniejszej myszce świata i umieścić jej podobiznę m.in na bluzach czy koszulkach. Ikoniczne uszki czy białe rękawiczki można było zobaczyć na bluzkach u Opening Ceremony. Natomiast u Iceberga pojawiła się na bluzach cała postać podobizna kreskówkowej bohaterki.

Jak zawsze możemy liczyć na sieciówki, które od razu zareagowały na trend. W Zarze, Reserved czy H&M pojawiły się ubrania i dodatki z jej podobizną. Sprawdźcie, co popularne „sieciówi” mają do zaoferowania.

 


Zakupy

Cropp

Oversizowa bluza
79,90 zł

Bershka

Bluza z Mini
89,90 zł

Bershka

Skarpetki
39,90 zł

Bershka

Torba shopper
39,90 zł

H&M

Dżinsy
149,90 zł

H&M


55,90 zł

Zara

T-shirt
69,90 zł

Melissa

Torebka z tworzywa w kształcie Myszki Miki
499 zł

Melissa

Sandały
479 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności