Zara wiosna-lato 2018

Branża mody powoli wchodzi w wiosenno-letni sezon, a pierwsze marki zaczynają uchylać rąbka tajemnicy jeśli chodzi o to jakie skarby pojawią się na ich sklepowych półkach. Wiele osób na pewno ucieszy fakt, że do tego grona właśnie dołączyła Zara, która zaprezentowała najnowszą, wiosenno-letnią kampanię.

Zara wiosna-lato 2018

Najnowsza kampania bardzo różni się od minimalizmu oraz czerni i bieli, które zwykliśmy oglądać w poprzednich sesjach wizerunkowych. Tym razem, Zara postawiła na kolor, orientalne motywy oraz łączenie nieoczywistych wzorów. Właśnie takie elementy możemy zobaczyć na pierwszych zdjęciach zapowiadających wiosenno-letni sezon w hiszpańskiej sieciówce.

Co jeszcze pojawi się na sklepowych półkach? Na pewno nie zabraknie wzorzystych sukienek maksi, nawiązań do dzikiego zachodu w postaci kowbojskich butów czy inspiracji latami 70. Lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Optymistyczne hasła na koszulkach, czyli jak moda poczuła dobre wibracje

W tym sezonie nosimy się optymistycznie, bo moda jakby w brew temu co dzieje się na świecie, postanowiła postawić na pozytywną stronę.  My także możemy zamanifestować swoje pozytywne nastawienie nosząc najmodniejsze ostatnio t-shirtach ze sloganami takimi jak Love, Peace czy Good Vibes. Znajdziecie je w każdej sieciówce.

T-shirty z pozytywnymi hasłami zastąpiły z powodzeniem te, z francuskimi słowami, które świeciły triumf przez ostatnie dwa sezony. Jednak stoi za tą zmianą coś więcej.  Nie chodzi tylko o to, że szczęście wyprzedziło feminizm i Francuzkie slogany, ale to, że emocjonalny ton mody wzrósł o dodatkowe kilka stopni. Nawet Victoria Beckham, która stworzyła swój wizerunek wokół nadludzkiej zdolności powstrzymania się publicznie od najmniejszego nawet uśmiechu, stworzyła w najnowszej kolekcji, koszulkę z napisem „Mroczne, ale szczęśliwe miejsce”. 

„Noszę okulary przeciwsłoneczne, więc w moim świecie zawsze jest ciemno, ale jestem naprawdę szczęśliwa” – powiedziała. Uśmiechy i pozytywne hasła na koszulkach według badań, pomagają w ich sprzedaży, bo optyka handlu detalicznego jest coraz bardziej inspirowana estetyką mediów społecznościowych – które mają koncentrują swoją uwagę wokół ciepłej, przystępnej atmosfery.  Rzeczywistość obecnie nie rysuje się w pozytywnych barwach, dlatego moda jest zdeterminowana, by patrzeć w przyszłość z optymizmem. Choć z zasady odzwierciedla kondycję świata w danym momencie, więc kiedy gospodarka się załamuje, a geopolityczny obraz zasnuwają ciemne chmury, paleta kolorów powinna się kurczyć. Tak się jednak nie dzieje. Choć prawdą jest, że zazwyczaj optymistyczne hasła występują na klasycznie prostych t-shirtach w podstawowych kolorach takich jak biały czy szary to one same są kolorowe i dodają otuchy.  Dla wszystkich, którzy mają ochotę zamanifestować swoje optymistyczne podejście do życia,  mamy propozycje prosto z sieciówek. Nie tylko z optymistycznymi hasłami, ale za równie optymistyczną cenę. Znajdziecie je poniżej.    


Zakupy

Mango

T-shirt
59,90 zł

Zara

T-shirt z bawełny
69,90 zł

Zara

Koszulka z kontrastowym nadrukiem
49,90 zł

H&M

T-shirt z nadrukiem
49,90 zł

Top Shop

T-shirt
ok.82 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności