Zaglądamy na backstage świątecznej kampanii Zalando

Niezależnie od tego ile ma się lat, święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas dla każdego. Dlatego w tegorocznej kampanii świątecznej Zalando angażuje bohaterów w różnym wieku – od 1 do 107 lat!

Zaglądamy na backstage świątecznej kampanii Zalando

W święta chodzi przede wszystkim o rodzinną atmosferę. Spotykając się w większym gronie z tej okazji wszyscy chcemy wyglądać jak najlepiej. A jak wiadomo, Zalando nigdy nie zawodzi, jeżeli chodzi o trafione stylizacje. W świątecznej kampanii modowy gigant przedstawia wzruszającą historię kilku pokoleń zbierających się przy świątecznym stole, w myśl idei głoszącej, że wspólne świętowanie nigdy nie wychodzi z mody.

Kampania „Święta. Zawsze modnie” powstała we współpracy z angielskim reżyserem Jakiem Navą, znanym ze swoich projektów z Beyoncé i Adele, a zdjęcia wykonał londyński duet fotografów, Hill & Aubrey. Dzięki uprzejmości Zalando pokazujemy Wam jak przebiegały prace nad świątecznym spotem. Zdjęcia w galerii!

ZobaczSchowaj komentarze

God Save Queens powraca z nową kolekcją!

I to w królewskim stylu! Uwielbiana przez Polki marka serwuje nam nową dawkę seksownej bielizny.

God Save Queens powraca z nową kolekcją!

W DNA God Save Queens od zawsze było podkreślanie kobiecego piękna i seksapilu. Niezmiennie kontynuując tę ideę, marka przenosi swoje projekty na wyższy level. Inspiracjami sięga bowiem aż do carycy Katarzyny, która słynęła ze swej pruderyjności i uchodziła za uwodzicielkę. 

Co nowego w tym sezonie? Tym razem nie znajdziemy tu koronek. Kolekcja przede wszystkim eksponuje szlachetność satyny, na którą został naniesiony ornament w postaci logo GSQ. Znajdziemy tu komplety dwuczęściowe, z klasycznymi majtkami z wysokim stanem, gorsety, a także sukienki!

„Chciałam stworzyć pewne złudzenie optyczne, dać tej kolekcji więcej wrażeń wizualnych łącząc ornamentowy haft z błyszczącą satyną.” – mówi Karolina Bernaciak, założycielka marki.

Przez cały czas tworzenia kolekcji, Karolinie towarzyszyło słynne zdanie wypowiedziane przez carycę Katarzynę: „For to tempt and to be tempted are things very nearly allied – whenever feeling has anything to do in the matter, no sooner is it excited than we have already gone vastly farther than we are aware of.”

Całość jest trafiła już do sprzedaży i dostępna jest na oficjalnej stronie marki. W ramach kolekcji powstała także kampania w obiektywie Karoliny Bernaciak. Zobaczcie zdjęcia!

Zdjęcia: Karolina Bernaciak
Modelka: Pamela Nowak (Specto Models)
Dyrektor kreatywna: Julia Bieńkowska
MUA: Justyna Szczęsny
Włosy: Amadeusz Suszyński

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności