Zachwycające torebki i krajobrazy w kampanii Slava Varsovia

Polska marka SLAVA Varsovia prezentuje najnowszą kolekcję torebek, w charakterystycznym dla siebie, minimalistycznym stylu. Zachwycają nie tylko same projekty, ale także miejsce kampanii, gdyż zdjęcia zostały zrealizowane wśród krajobrazów Ameryki Południowej.

Zachwycające torebki i krajobrazy w kampanii Slava Varsovia

Założona w 2012 roku przez Anię Szydłowską marka co sezon stawia na minimalistyczne projekty, które są jednocześnie surowe, jak i subtelne i funkcjonalne. Torby jej autorstwa skradły serce takich gwiazd, jak Anja Rubik, czy Magdalena Cielecka.

W letniej ofercie SLAVA proponuje geometryczne produkty w spokojnych barwach, m.in. klasycznym czarnym, pastelowym różu oraz szarym zamszu. Poza tym, marka proponuje swoją wersję wakacyjnego must-have’u – kosz ręcznie wykonany przez rzemieślników z Peru.

Oprócz toreb, ważną rolę odegrała sceneria sesji, na którą tym razem wybrano krajobrazy Ameryki Południowej. Pustynne i nadmorskie tereny były piękną oprawą dla produktów, a majestatyczna przestrzeń idealnie współgrała z minimalistyczną filozofią SLAVA.

Zdjęcia do kampanii wystylizowanej przez Marcele Stańczyk wykonała Martyna Galla, a w rolę modelki wcieliła się jej siostra Karolina.

Nie wiemy co podoba nam się bardziej: krajobrazy, czy torebki!

  • gossi

    piękna sesja i piękne torebki! bez żadnych ozdób, proste, klastyczne i na pewno bardzo pakowne, co wazne przy codziennych stylizacjach. dodałabym jeszcze uchwyt nad klapą, żeby torebkę można było nosić w ręce.

  • Maja Frydman

    wiele firm teraz stawia na minimalizm i dobrze, bo takie torebki pasują do wielu rzeczy. ta różowa z varsovi przypomina mi podobną z wojasa, która mi ostatnio wpadła w oko [https://wojas.pl/media/product/main_img_26446.jpg ]. Czekam teraz na wyprzedaże, może uda się ją kupić trochę taniej ;)

  • Oliwia Kucharska

    skoro Rubik i Cielecka nosza te torebki to na pewno nie są tanie:P a szkodza, bo sama bym chetnie taką kupiła, pasuje chyba na wszystkie okazje

  • Karolina19991

    Mi do gustu przypadły torebki Wojasa. Zdecydowanie mogę je polecić. Wykonanie bardzo dobre. Są różne modele, różne kolory, więc można znaleźć coś dla siebie. Kupiłam małą na wesele koleżanki, która będzie mi służyła na jakieś wyjście np. na imprezę, większą do pracy i teraz szukam takiej ‚średniej’ wielkości, żeby mieć na jakiś spacer np. Pewnie też wybiorę Wojasa bo to już sprawdzona a i pewna marka :)

  • Katarzyna Marcinkiewicz

    Nowa kolekcja torebek Wojasa robi robotę. Widać, że jakościowo mega dobre, a do tego totalnie trafili w mój gust. Warto kupić u nich niż w jakichś badziewnych sieciówkach. Mam już dwie torebki Wojasa i są bardzo wytrzymałe, praktyczne i piękne :D

ZobaczSchowaj komentarze

Elegancja z najwyższej półki. Marka Guess prezentuje najnowsze trendy

Symbol rewolucji w postrzeganiu roli jeansu w modzie – tak w skrócie można powiedzieć o amerykańskiej marce Guess, która na świecie zasłynęła z obcisłych, denimowych spodni. Nie trzeba było długo czekać, aby na rynku pojawiły się kolejne hity, a wśród nich oryginalnie zaprojektowane buty i torebki. Od początku swojego istnienia, czyli od lat 80. XX wieku, Guess nie przestaje zaskakiwać kolejnymi projektami – podobnie, jak nie przestaje stawiać na najwyższą jakość i wyjątkowy styl.

Buty Guess – jakość i design 

Buty Guess są doskonałym odzwierciedleniem najwyższej jakości, klasy i dobrego stylu. Wśród propozycji marki nie brakuje modeli, które wpisują się w najgorętsze trendy modowe, jak i ponadczasowych fasonów, które zachwycają klasycznym designem i uniwersalnym stylem.

Najnowsze propozycje Guess to buty, które nawiązują do najmodniejszego od kilku sezonów trendu, jakim jest metallic mirror. Króluje więc srebro, złoto i miedziany kolor, biżuteryjne inkrustacje i ozdoby wykonane z metalu, a nawet cekiny i koraliki. Wszechobecny błysk sprawia, że takie buty są doskonałym uzupełnieniem stylizacji, zarówno eleganckiej, jak i w stylu streetwear.

Odważne kolory to kolejny trend, który Guess prezentuje w swojej najnowszej kolekcji. Mocne barwy i kontrastowe zestawienia kolorów to propozycje idealne na wiosnę i lato. Wśród najmodniejszych butów nie brakuje więc morskiego turkusu i głębokiego granatu, soczystej czerwieni i intensywnej fuksji oraz ożywczego oranżu.

Najnowsze trendy to też klasyka w najlepszym wydaniu. Nigdy nie przestaną być modne kobiece szpilki, na smukłym obcasie i z lekko zwężanym noskiem albo sandały na wysokiej szpilce, całe z paseczków, zapinane wokół kostki. Właśnie takie buty można znaleźć wśród najnowszych trendów proponowanych w ofercie Guess.

 

Torebki Guess – styl i funkcjonalność

Guess to nie tylko jeans i oryginalne buty, ale też torebki. Pikowania, metalowe ozdoby, kwiatowe wzory i – dla przeciwwagi, stonowane kolory – to wszystko można znaleźć w nowej kolekcji amerykańskiej marki. Nie brakuje też różnorodności wśród fasonów – od niewielkich, eleganckich kopertówek, aż po duże i pakowane shopperki, które są idealne nie tylko dla stylowej businesswoman.

Guess lubi zaskakiwać, dlatego nawet klasyczne torebki są ciekawie ozdobione, np. eleganckim chwostem, przyjemnym w dotyku, wielobarwnym pomponem, metalowym logotypem marki czy uroczą kokardką. Dzięki możliwości odpinania niektórych ozdób, można je dowolnie zamieniać, a tym samym stworzyć torebkę, która świetnie odzwierciedli charakter swojej właścicielki.

Bez względu na fason, torebki Guess świetnie łączą funkcjonalność z jakością i stylem. Wygodne uchwyty i formy zapinania, dodatkowa kosmetyczka w środku czy praktyczny rozmiar, to tylko kilka spośród licznych cech torebek tej amerykańskiej marki, dzięki którym sprawdzają się każdego dnia. Natomiast, doskonała jakość wykonania, trwałe materiały i dbałość nawet o najdrobniejsze szczegóły sprawiają, że akcesoria marki Guess służą przez długie lata, dodając prestiżu i dopełniając każdą stylizację.

Torba Kinley – najnowsza propozycja Guess

Mówiąc o trendach wśród torebek Guess, nie można zapominać o najnowszym modelu – Kinley. To ponadczasowa shopperka, stworzona z myślą o wszystkich kobietach, które cenią sobie połączenie klasycznego designu z funkcjonalnością. Całość utrzymana jest w szykownym stylu glamour. Wśród miłośniczek tego rodzaju torebek, są największe gwiazdy – Victoria Beckham, Angelina Jolie, Jennifer Lopez czy Miranda Kerr.

Propozycja od Guess, to torebka o klasycznym, kwadratowym kształcie, z długimi, wygodnymi uchwytami oraz w rozmiarze, który swobodnie mieści format A4. Dodatkowo, w środku znajduje się kosmetyczka, która pomaga zachować większy porządek we wnętrzu torebki. Model Kinley jest więc idealny na co dzień – do pracy, na zakupy czy spotkanie z przyjaciółką na mieście. Torebka jest dostępna w wielu wariantach kolorystycznych – od stonowanej, ponadczasowej bieli i czerni, poprzez ciepłe, pastelowe barwy, aż po intensywną czerwień czy ciekawe wzory, np. marynarskie pasy albo imitację skóry krokodyla. Tym, co już na pierwszy rzut oka pozwala wyróżnić torebkę Guess spośród wielu innych, jest charakterystyczny, uznany już za kultowy, brelok z trójkątnym logiem marki.

Szeroki wybór produktów marki Guess – buty, torebki, ale też liczne akcesoria, można znaleźć w ofercie na stronie e-obuwie.pl

Artykuł sponsorowany 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności