Z wizytą w… Concept Store Dr Irena Eris w Galerii Mokotów

Na początku października w warszawskiej Galerii Mokotów otwarto wyjątkowe miejsce  – prestiżowy Concept Store Dr Irena Eris. To pierwszy butik w Polsce, w którym jednocześnie można kupić ulubione kosmetyki tej marki, ale również dowiedzieć się wiele o swojej skórze poddając ją profesjonalnemu badaniu. W tym wyjątkowym miejscu Katarzyna Błażuk, nasza redaktor urody, miała okazję spędzić cały dzień, podczas którego przeszła profesjonalne badanie cery i dowiedziała się, jak najlepiej o nią zadbać. Dodatkowo otrzymała garść fachowych porad na temat makijażu i tego jakimi kosmetyki powinna się malować, by podkreślić swoje atuty. Jeśli jesteście ciekawe jak wyglądał dzień w Concept Store Dr Irena Eris czytajcie dalej.

Kosmetyki Dr Irena Eris od lat cieszą się niesłabnącą popularnością wśród kobiet, które cenią je m.in za jakość czy innowacyjne formuły. Dr Irena Eris to także jedna z najbardziej znanych polskich marek kosmetycznych na świecie, która nieustannie się rozwija wprowadzając kolejne innowacje czy projekty. Najnowszym „dzieckiem” jest nowo otwarty Concept Store w warszawskiej Galerii Mokotów.

Butik znajduje się w nowej części The Designer Gallery na pierwszym piętrze. Charakteryzuje go elegancki i bardzo ekskluzywny design. Można poczuć się tu naprawdę wyjątkowo. Jasne, świetliste wnętrza już od progu zachęcają do wejścia, a wysoką na ponad 3 metry przestrzeń wieńczy piękny żyrandol. To miejsce jest wyjątkowe, nie tylko dlatego, że jest to pierwszy Concept Store marki, ale dlatego, że łączy w sobie kilka funkcji. Nasza redaktor urody na „własnej skórze” postanowiła przetestować wszystko, co Concept Store Dr Irena Eris ma do zaoferowania.

 

 

Kasia dzień w tym wyjątkowym miejscu zaczęła od filiżanki przepysznej kawy, której zawsze można się tu napić – albo czekając na profesjonalną diagnozę skóry, albo by po zakupach mieć dla siebie jeszcze chwilę. Siedząc w wygodnym, pikowanym fotelu w specjalnie wydzielonej strefie pielęgnacyjnej, dowiedziała się jak będzie wyglądał krok po kroku jej dzień. Wszystko zaczęło się od zbadania skóry i określenia jej stanu i kondycji. Maszyna VISIA, za pomocą której wykonuje się badanie, jest jednym z najnowocześniejszych urządzeń dostępnych w Europie. Dzięki niej w szybki sposób za pomocą skanu twarzy wszystkie informacje zakodowane w naszej skórze analizowane są przez specjalny program, a my w kwadrans dostajemy pełen pakiet informacji. Na początku badania profesjonalny personel Concept Store’u zrobi nam w tym specjalnym urządzeniu zdjęcia 3D cery. Kasia, przez moment czuła się trochę jak w kosmicznej kapsule, a chwilę po badaniu przed jej oczami, na ekranie komputera pokazał się cały szereg wykresów, które w mierzalny i jasny sposób określały stan jej cery.

Ogólnie stan skóry Kasi był bardzo dobry, pojawiło się na niej co prawda kilka plamek posłonecznych, ale to za sprawą ostatnich wakacji. Okazało się też, że zaczynają pojawiać się lekkie zmarszczki mimiczne wokół oczu, dlatego dostała zalecenie by o tą część twarzy zadbać najbardziej.  Następnie skóra twarzy Kasi została przebadana przez specjalne urządzenie ATM, które pomogło określić rodzaj cery, jej stopień nawilżenia i gęstość.

Wynik: skóra sucha i mocno odwodniona. Ratunkiem dla niej będą więc odpowiednio dobrane kosmetyki, w tym przypadku z linii Dr Irena Eris Algorithm z algami morskimi, które działają silnie nawilżająco.

W jej skład wchodzą kremy na dzień i na noc, serum, maska SOS i krem pod oczy. Kolejnym kosmetykiem rekomendowanym zgodnie z badaniem skóry, był krem pod oczy. Dr Irena Eris Eye Zone Ultra Terapia Liftingująca pod oczy. To kosmetyk o  bardzo ciekawej formie unikalnego masującego aplikatora, który gwarantuje precyzyjny i skuteczny masaż delikatnej skóry wokół oczu (można go również stosować na innych częściach twarzy, które są narażone na powstawanie zmarszczek).

Podczas masażu, na powierzchni skóry tworzy się niewidzialną, trójwymiarowa siateczka, zapewniająca szybki i długotrwały efekt liftingu i ujędrnienia. A metalowa końcówka masażera, która zawsze jest chłodna pomaga zredukować cienie i obrzęki pod oczami.

Po twarzy przyszedł czas na ciało. Nasza redaktor urody jest uzależniona od balsamów i olejków, których wśród bogatej oferty kosmetyków do pielęgnacji ciała Dr Irena Eris nie brakuje. Kolekcja SPA Resort to wyjątkowe balsamy, kremy, peelingi do ciała, które poza nawilżeniem mają dosłownie rozpieszczać zmysły. Linia Body Art zadba o odpowiednie napięcie skóry i jej nawilżenie. Wybór Kasi padł jednak na kosmetyk z serii Body Fiesta. Aromatyczny, odżywczy balsam do ciała Wiśnia Barbados o orientalnym zapachu i super lekkiej konsystencji skradł jej serce.

Wizyta zakończyła się profesjonalnie wykonanym makijażem. Kasia hołduje makijażowi make up no make up i nie lubi przesadzać z ilością kosmetyków, dlatego poprosiła o makijaż dzienny. Został on wykonany przed specjalnym lustrem, które imituje określony rodzaj światła (np. wieczorowe, dzienne,  czy to w pomieszczeniu) dzięki czemu od razu wiemy jak dany kosmetyk będzie się prezentował w określonym świetle – to jedyne takie lustra w Europie (!) więc choćby tylko po to, żeby obejrzeć w nim swoją twarz, warto się tu wybrać.  Kasię w zaproponowanym makijażu najbardziej oczarował Illuminating Concealer rozświetlający korektor pod oczy, ale także bronzer Choco Brozer nr 42, który nadał twarzy zdrowego słonecznego koloru. Poza tym dała się namówić na nałożenie matowej szminki w kolorze fuksji, która idealnie podkreśliła jej usta.

Po mile spędzonym dniu Kasia wyszła z Concept Store Dr Irena Eris z dokładną diagnozą skóry, cennymi poradami na temat jej pielęgnacji, kosmetykami, które miały przedłużyć pielęgnację w domu oraz przekonaniem, że w tym miejscu można poczuć się wyjątkowo i doświadczyć w pełni tego, czym tak naprawdę jest marka Dr Irena Eris.

Już za tydzień swoimi wrażeniami podzieli się Maryna Tomaszewska współwłaścicielka Fashion Post, która także oddała się w ręce profesjonalistów z Concept Store Dr Irena Eris.

Bądźcie z nami!

Materiał powstał we współpracy z Concept Store Dr Irena Eris. 

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja pędzli Blend + Blur, które kochają siostry Kardashian już w Polsce!

Podstawa idealnego makijażu? Odpowiednie pędzle do jego wykonania! Miłe w dotyku, a przede wszystkim wygodne w użyciu. Marka Real Techniques, do których popularności przyczyniły się siostry Kardashian ponoć uzależnione od beauty blenderów marki, stworzyła swoje pierwsze owalne pędzle w kolekcji !  

Marka Real Techniques udowadnia, że makijaż nie musi być rutyną. Tworzy kolekcje, w których łączy najwyższą jakość wykonania z oryginalnym designem. Udowadnia to nowa, owalna kolekcja Blend+Blur  zaprojektowana przez Sam & Nick. Nie tylko wyglądają profesjonalnie, lecz także dostarczają sporo frajdy podczas użytkowania!

„Chciałyśmy stworzyć pędzel, który pomaga równomiernie rozprowadzić kosmetyk przy jednoczesnym zapewnieniu gładkiego wykończenia. Kolekcja Blend+Blur z owalnymi szczoteczkami dodatkowo zachwyca łatwością użycia. To chyba najprzyjemniejsze pędzle, na których pracowałyśmy!” – mówi  Sam Chapman, brytyjska youtuberka i wizażystka, twarz marki Real Techniques.

Kolekcja Blend+Blur składa się z pięciu pędzli: Pędzel do twarzy, szyi i ciała. Pędzela do podkładu. Wprawiony w okrężne ruchy rozprowadzi podkład w bardzo prosty sposób, uzyskując przy tym gładkie wykończenie. Pędzel do konturowania Odpowiednich kształtów twarzy nadamy dzięki główne wielkości małego daktyla. Ta cześć codziennego makijażu – niby najtrudniejsza i pochłaniająca najwięcej czasu – stanie się dużo szybsza i prostsza niż to było zazwyczaj. Pędzel do policzków Lekko mniejszy od pędzla do konturowania, nałoży nie tylko róż, ale także i bronzer. Pędzel do cieni malutki, najsłodszy pędzelek z niesamowitą precyzją nałoży pudrowe cienie w naszych ulubionych perłowych lub matowych kolorach!

Największy pędzel w kolekcji. Jego główna wielkością przypomina jajko, co sprawia, że nakładanie czegokolwiek w większej ilości na twarz nie sprawi żadnego problemu. Może być także używany do równomiernego rozprowadzania samoopalacza po naszym ciele – czemu nie?

Rozprowadzanie kosmetyków pędzlami z kolekcji Blend+Blur jest dużo bardziej efektywne, a wszystko dzięki owalnemu kształtowi. Gęste, zbite włosie pędzli sprawia, że kosmetyki rozprowadzają się praktycznie same. Raz użyte nie opuszczą nas przez długie lata i staną się bestsellerem w kosmetyczce każdej kobiety!

Real Techniques to pędzle do makijażu zaprojektowane przez Samanthe Chapman, jedną z sióstr PIXIWOO. Siostry PIXIWOO  – Sam i Nicki – to bardzo znane w Wielkiej Brytanii wizażystki , które prowadzą na Youtubie kanał, na którym pokazują jak wykonywać makijaże produktami Real Techniques.

Real Techniques to najszybciej rozwijająca się marka akcesoriów do makijażu w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Cudowna Gąbka jest numerem 1 na rynku amerykańskim, a zestawy akcesoriów do makijażu są najczęściej sprzedawanymi zestawami na rynku brytyjskim. Wszystkie pędzle Real Techniques zostały wykonane z syntetycznego, dwukolorowego włosia TAKLON – ręcznie przyciętego do odpowiedniego kształtu i długości. Włosie charakteryzuje się niezwykłą miękkością, nie wypada i jest wyjątkowo trwałe. Trzonki pędzli posiadają wygodne, antypoślizgowe tworzywo, dzięki któremu nie wyślizgują się z dłoni podczas wykonywania makijażu.

 


Specjalnie wyprofilowany spód trzonka pozwala na postawienie pędzli, więc koniec z pytaniem gdzie trzymać pędzle. Marka rozsławiła swe produkty poprzez współpracę z wizażystą Kim Kardashian – Mario Dedivanovicem oraz przez Ariela Tejado – wizażystę najmłodszej siostry Kim – Kylie Jenner. Cudowna gąbka marki pojawiła się w jej aplikacji, a pędzel do konturowania w programie „Z kamerą u Kardashianów”.  

Kolekcja pędzli Blend+Blur jest dostępna na Real Techniques oraz sieciach Rossmann.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności