Toporne buty Buffalo kochały (prawie) wszystkie „Spicetki”. Teraz wracają!

Jeżeli wydawało wam się, że trendy rodem z lat 90. powoli zaczynają się nudzić to jesteście w dużym błędzie. Kolejnym, który rzekomo ma wrócić już niebawem będą kultowe buty na platformie Buffalo, czyli niegdyś znak rozpoznawczy Spice Girls.

Jeszcze kilka lat temu chyba nikt nie uwierzyłby, że kilkunastocentymetrowe platformy wrócą do łask. Jednak w modzie, jak w życiu, wszystko się może zdarzyć, a te same trendy znikają i wracają. Włącznie ze sneakersami Buffalo, które od jutra będą do kupienia w sklepach Browns. Jak powiedziała Ida Petersson, pracująca w zarządzie sieci, „reakcja klientów była niesamowita, coraz więcej osób dodaje buty Buffalo do swojej listy życzeń, nawet ja nie mogę się doczekać aż będę je nosić z kwiecistymi sukienkami Magdy Butrym, Vetements czy Balenciagą”. Tego samego na pewno nie powiedziałaby Victoria Beckham, która rzekomo nigdy nie była ich fanką.

Jeśli zastanawiacie się nad ich kupnem to podpowiemy, że ta przyjemność będzie was kosztowała „jedyne” 155 funtów, czyli około 780 zł. Biorąc pod uwagę obecne trendy nie mamy wątpliwości, że ta cena nie będzie problemem. W końcu trudno zaprzeczyć temu, że obecnie panuje trend na „brzydkie” obuwie, a Buffalo jak najbardziej wpisują się swoim designem w grono, do którego należą między innymi sneakersy Balenciagi. Skusilibyście się na taki model?

ZobaczSchowaj komentarze

Za co najbardziej kochamy lata 90?

Silny wpływ popkultury w latach 90 powodował, że trendy zmieniały się tak szybko jak przychodziły. Społeczeństwo inspirowało się swoim idolem Kurtem Cobainem, kobiety zmieniały fryzury tak często jak Rachel z ,,Przyjaciół”, a wszyscy w codziennym ubiorze kierowali się wyborami bohaterów „Beverly Hills 902010”. Na wybiegach projektantów królowały top modelki, a w muzyce Nirvana obok Spice Girls i ich koturn. Pomimo minionych ponad 18 lat, fashionistki z wielka chęcią sięgają po trendy z końca minionego stulecia. Wszystko za sprawą niekończącej się ilości inspiracji!

W ubiegłym sezonie na ulicach królowały chokery. Aksamitne wstążki można było zobaczyć na szyi co drugiej dziewczyny i na każdym Instagramie. Do jednych przemawiały w delikatniejszej wersji z elementami boho, do drugich w cięższej wersji, choć minimalistycznej. W latach 90 podstawym elementem garderoby były jeansy i kurtka wykonana z tego samego koloru. Nie inaczej jest dzisiaj – nieustannie lansowany przez Calvina Kleina przy współpracy z rodziną Kardashianów obok ponadczasowego Levi’sa. Jeans ubieramy w wygodnych ,,mom jeans”, oversizowych kurtkach, a wszystko łączymy w jednokolorowym total looku. Obecnie ulice podbijają plecaki i nerki, których nie sposób pominąć wymieniając trendy lat 90’. Wtedy będące antytrendami, buntem przeciwko modzie, dziś są najgorętszym hitem. Po torebki nerki Zosi Chylak ludzie zapisują się na listach oczekujących, a ilość dostępnych modeli plecaków jest nie do zliczenia.

Największym fenomenem lat 90 jest ich antystylowość. Czy jeszcze 10 lat temu nie chcieliśmy zapomnieć o przykrótkich topach Britney Spears albo robotniczych ogrodniczkach? Tak samo jest w kwestii obuwia, którego charakter poszedł w nieoczekiwanym kierunku. Brzydkie buty chce mieć każda z nas. Powrócony do łask przez Balenciagę trend spowodował, że zamiast delikatnych balerinek, nosimy na nogach wygodne sneakersy w cięższej lub mniej wersji. Na rynku pojawiają się nowe projekty, ale firmy z długą tradycją przywracają swoje kultowe modele w odświeżonej wersji. Reebook Classic Rapide to przykład takiego zabiegu – model łączy w sobie charakter lat 90 z nowoczesnym minimalizmem, dzięki czemu wpisują się w styl marki, ale i podbijają serca najbardziej wymagających. Nie bez powodu ambasadorką marki i kampanii jest Ariana Grande.

Trendy z lat 90 pojawiają się dziś w sklepach tak szybko, jak były lansowane 20 lat temu. Nie może nas to jednak dziwić, gdyż kochamy przecież te czasy za wygodę, szaleństwo, denimową fakturę jeansu, zmysłowość i kolory !

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności