Victoria’s Secret ogłasza współpracę z Mary Katrantzou

Bieliźniane imperium i jedna z najważniejszych współczesnych projektantek łączą siły. Po zeszłorocznej współpracy z Balmain, Victoria’s Secret ma jeszcze większy apetyt na sukces. Właśnie ogłoszono, że to właśnie z Mary Katrantzou powstała najnowsza kolekcja.

Materiały prasowe
Wyświetl ten post na Instagramie.

Post udostępniony przez Mary Katrantzou (@marykatrantzou)

Mary Katrantzou z pochodzenia jest Greczynką, z zamiłowania projektantką mody. Mieszka w Londynie i tam tworzy. Projektowanie ma zresztą we krwi; jej matka jest architektem wnętrz, ojciec zaś zajmuje się materiałami tekstylnymi. Mary ukończyła architekturę na prestiżowej uczelni Central Saint Martins. Nazywana jest „królową printów”, wzory to jej znak rozpoznawczy i w nich zakochał się cały świat.

Ubrania z metką projektantki uwielbiają gwiazdy takie jak: Rihanna, Cate Blanchett czy Beyoncé. Artystka ma zresztą na koncie liczne współprace: m.in. z marką Adidas Originals czy Topshopem. Do CV Katrantzou możemy dopisać kolejny owocny projekt. Najnowsza kolekcja Victoria’s Secret powstanie we współpracy właśnie z nią.

Specjalnie dla Victoria’s Secret Mary przygotowała kolekcję pełną wzorów, łączącą delikatność z innowacyjną estetyką oraz seksownym, niemal eksplodującym glamourem, charakterystycznym dla marki bielizny.

„Wszystko, co tworzy Victoria’s Secret jest związane z poczuciem pewności i siły kobiety, a jednocześnie zabawą tym, co nosi. Nasza wspólna kolekcja jest odważna, zabawna i pełna luzu”, podkreśla Katrantzou.

Nie jest jeszcze jasny termin prezentacji wspólnej kolekcji, wiadomo natomiast, że będzie dostępna w wybranych butikach i w sklepie internetowym VictoriaSecret.com. W Polsce, kolekcję będzie można nabyć w sklepie Victoria’s Secret w Arkadii w Warszawie.

ZobaczSchowaj komentarze

Micasa – aplikacja, która promuje równouprawnienie w związkach

Dane są bezlitosne. Mimo że aż 97% mężczyzn wierzy w równy podział obowiązków, to kobiety najczęściej sprzątają, gotują i piorą. W większości polskich domów model partnerski nie działa. Aplikacja Micasa ma to zmienić.
Imaxtree

Coraz więcej aplikacji powstaje ostatnio nie dla rozrywki, ale jako odpowiedź na ważne społeczne problemy. Hitem jest np. Sweatcoin, która nagradza specjalną kryptowalutą za aktywność fizyczną. Sweatcoiny zarabia się, chodząc, spacerując lub biegając. Na pomysł wpadło dwóch pasjonatów fitnessu, którzy chcą w nowatorski sposób zachęcić ludzi do zejścia z kanapy czy fotela.

Kolejną aplikacją, która może zrobić dużo dobrego, jest Micasa. Powstała z inicjatywy Instytutu Spraw Publicznych i ma promować ideę równego podziału obowiązków w związkach. Jak to działa? Wystarczy zainstalować Micasę i stworzyć w niej wspólną listę zadań takich jak zmywanie naczyń, odkurzanie czy odebranie dziecka z przedszkola. Za wykonane czynności zdobywa się punkty, ale wygrana wcale nie polega na tym, by zebrać ich jak najwięcej – chodzi o to, by partnerzy mieli ich mniej więcej tyle samo, czyli o to, by zachowali równowagę w wykonywaniu obowiązków. W trakcie gry można na bieżąco śledzić jej przebieg, co pomaga w organizacji prac.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności