Kultowa torba z IKEI ma nowy design i… kochamy to!

Prawdopodobnie najpopularniejsza plastikowa torba na świecie właśnie zmienia swój design. Tym razem niebiesko-żółta Frakta przemieni się w różnokolorowe wersje pełne minimalizmu i stylu. Pierwotna wersja kultowej torby stanowiła inspirację dla kreatorów  domu mody Balenciaga – którą markę światowego formatu natchnie teraz?

Kultowa torba z IKEI ma nowy design i… kochamy to!

Niby zwykła plastikowa torba, a tak bogata historia. Najpierw niebieską Fraktę w swoje obroty wziął Virgil Abloh, założyciel streetowej marki Off White, który zaproponował brudnożółtą wersję z nadrukiem „SCULPTURE”. Koniec końców, nie wprowadzono jej jednak do powszechnego użytku. Teraz nad projektem nowej Frakty stery przejął duet duńskich projektantów Hay, który w katalogu na 2018 rok stworzy także nową kolekcję nazywaną Ypperlig posiadającą w swoim asortymencie nowoczesne meble premium.

Czemu w ogóle IKEA decyduje się na odnowienie tak kultowego elementu, który inspiruje największych kreatorów mody na świecie? Mette oraz Rolf Hay twierdzą, że mimo tego, że Frakta faktycznie jest klasykiem jedynym w swoim rodzaju, brak jej… designerskiego fasonu.

Jakim wyglądem będzie się więc charakteryzować odświeżona wersja torby? Będzie przede wszystkim minimalistyczna i niezwykle szykowna. Kolorystyka będzie kręcić się wokół pięknej zieleni, żółci oraz bordo, a sploty posłużą za wyjątkowy wzór. Dodatkowo, odnowione Frakty posiadać będą specjalne paski nylonu, które wesprą wytrzymałość toreb. Twórcy uspokajają też, że oprócz designu wszystko pozostanie bez zmian– możemy więc odetchnąć z ulgą: Frakta nadal uniesie wszystko!

Odrestaurowana Frakta ma trafić do sklepów już w październiku. Będziecie czekać czy pozostaniecie wierni klasykowi?

ZobaczSchowaj komentarze

Nowa aplikacja IKEA dla dzieci powstała w imię ekologii!

Dzięki nowej aplikacji Wasze dzieci nie będą się nudzić, a niepotrzebne kartony zyskają nowe życie! To już kolejny raz, kiedy szwedzka marka manifestuje swoje poparcie ochrony środowiska.

IKEA to nie tylko marka z łatwymi do złożenia meblami, ikonicznymi torbami, ale także z charakterystycznymi kartonami. By znaleźć dla nich użytek, stworzyli aplikację, dzięki której dzieci odkryją pomysłowe zastosowania dla kartonowych opakowań na meble. No pomysł wpadli WPP Wunderman i Kantar Consulting IKEA, analizując rozmowy, które rodzice przeprowadzają online. Jak się okazało jednym z najczęściej poruszanych tematów jest problem z organizacją czasu swoim pociechom. I tak z pomocą przybywa aplikacja IKEA Toy Box.

To aplikacja w której wykorzystywana jest rzeczywistość rozszerzona. W zasadzie jedyne czego potrzebujemy to niepotrzebny karton z uwzględnieniem narzędzi, którymi się dysponuje. Z takimi informacjami aplikacja podpowiada nam, co możemy wyczarować z naszego kawałka tektury. Opcji jest wiele: może to być rekon, rakieta, motyl lun np. gitara.

Aplikację zaprezentowano w czerwcu podczas Cannes Lions. IKEA zapowiada, że w najbliższej przyszłości będziemy mogli ją pobrać!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Zajmujemy się wszystkim, co w kulturze związane jest z modą. Interesują nas film, teatr, książki, muzyka, sztuka, fotografia... Opisujemy najważniejsze wystawy w Polsce i za granicą. Analizujemy kostiumy w ciekawych filmach – tych sprzed lat i premier. Nie zapominamy też o serialach, które są teraz równie popularne, co kino. Zaglądamy za kulisy sztuk teatralnych. Rozmawiamy z kostiumografami. Czytamy nowości książkowe, oglądamy albumy fotograficzne i te wydane przez wielkie domy mody. Zadajemy cykliczne „5 pytań do…” ciekawym osobom, które w jakiś sposób należą do świata mody. Zwiedzamy miasta w kraju i na świecie, żeby tworzyć przewodniki po nietypowych miejscach. Analizujemy modę uliczną przez pryzmat sesji zdjęciowych dobrych fotografów. Przeglądamy Instagram, żeby polecać dobre kanały.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności