KULTURA, MODA

The Dumplings i Mary Komasa w najnowszej kampanii #DOYOU dla marki PUMA

24.07.2018 Marta Roszewska

The Dumplings i Mary Komasa w najnowszej kampanii #DOYOU dla marki PUMA

Kampania DO YOU reprezentowana jest przez dwie wyjątkowe ambasadorki – Mary Komasę oraz Justynę Święs z The Dumplings . Mary Komasa to jedna z najbardziej charyzmatycznych artystek na polskiej scenie muzycznej. Jest przekonana, że śpiewała zanim zaczęła mówić. Pomimo drobnej postury ma mocny głos, który dociera i porusza najbardziej skrywane emocje słuchacza. Justyna Święs wraz z Kubą Karasiem tworzą jeden z najbardziej znanych, polskich duetów muzycznych – The Dumplings. I choć jest bardzo młoda, jej muzyka doceniana jest także przez dojrzałą publikę. Co łączy te de dwie artystki, to świadomość swojej kobiecości w tym co robią, wcielając w życie ideę #DOYOU. Inspirują i zachęcają inne kobiety do znalezienia własnej drogi i kroczenia nią bez względu na to, jak postrzegane są przez innych. W ramach kampanii Do You powstał wyjątkowy utwór nagrany przez The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, zaśpiewa w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu odbędzie się 26 lipca! Kolejnymi bohaterkami kampanii Do You są Ania Bielawska i Dominika Zatorska. Zostały wybrane przez markę ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i odwagę w realizacji marzeń. Ania jest modelką, a Dominika od 9 lat trenuje akrobatykę sportową. Obie także wzięły udział w teledysku do utworu, który stał się swoistym manifestem wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr, które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów. Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański, a sama sesja odbywała się w klimatycznej przestrzeni sportowej szatni, która pełni w tym przypadku symboliczną rolę miejsca spotkań ambasadorek i bohaterek kampanii.