Tego świat mody się nie spodziewał: Versace rezygnuje z naturalnych futer!

Kolejna marka rezygnuje z włączenia do swoich kolekcji naturalnych futer. Donatella Versace, zapowiedziała, że nie pojawi się ono w żadnych z projektów sygnowanych przez brand. Nadchodzi wielka rewolucja. A co na to Anna Wintour i Włoszki kochające ponad wszystko futra?

Donatella Versace zszokowała świat mody swoją decyzją o wyłączeniu naturalnych futer ze swoich kolekcji. „Futra? To już przeszłość”, powiedziała magazynowi The Economist. „Nie chcę zabijać zwierząt by tworzyć modę. To jest niewłaściwe”. Jest to zaskakujące wyzwanie biorąc pod uwagę, to, że marka Versace od dawna jest symbolem nadmiaru i luksusu. I w dalszym ciągu marka sprzedaje na swojej stronie internetowej poduszki z futra królika za 1450 $. Podobnie jak wiele innych marek, które zarzekały się, że nie będą używać tego naturalnego materiału, Versace nadal używa skóry do wyrobu odzieży i akcesoriów.

Versace chce najwidoczniej nie zostać w tyle za kolegami z branży. Niedawno Gucci i Michael Kors, wsparli ogólnoświatowy ruch. Także Furla, włoska firma produkująca akcesoria, obiecała, że zrezygnuje z używania ich w swoich kolekcjach na 2019. To jeden z najmodniejszych ostatnio polityk prowadzonych przez wielkie marki. Tommy Hilfiger, Grupa Net-A-Porter, Calvin Klein i Donna Karan, przestali wykorzystywać futra w swoich kolekcjach. 

Bardzo jesteśmy ciekawi czy Donatella dotrzyma słowa.

ZobaczSchowaj komentarze

Zobaczcie nową kampanię Gucci inspirowaną sztuką kolekcjonowania

Dyrektor kreatywny Alessandro Michele oraz fotograf Glen Luchford nierozerwalnie współpracują ze sobą od kilku sezonów. W ich wspólnych kampaniach widzieliśmy już wszystko – UFO, protestujących studentów, krowy czy egzotyczne ptaki. I gdy tylko wydawało nam się, że nie zdołają nas niczym zadziwić, nadeszła kampania na jesień 2018…

Zobaczcie nową kampanię Gucci inspirowaną sztuką kolekcjonowania

Najnowsza jesienna kampania nosi nazwę Gucci Collectors. Na zdjęciach wykonanych przez Glena Luchforda mamy okazję podziwiać m.in. Stellę Lucię, jedną z ulubienic Alessandro Michele. Modele pozują na tle przeróżnych zebranych przedmiotów, takich jak samochodziki, obrazy, antyki, peruki, wypchane zwierzęta i ramki wypełnione martwymi motylami.

Informacja prasowa Gucciego opisuje to zjawisko jako „idiosynkratyczną kurację”, choć inni zwyczajnie nazywają to zbieractwem. Kampania ma na celu wyzbycia się negatywnych opinii wobec praktykujących takie hobby. Zgodnie z ideą obraz kampanii „promuje pogląd, że ci, których większość uważa za dziwaków, są często najbardziej interesującymi i kreatywnymi ludźmi, a ta prawdziwa indywidualność jest powodem do dumy”.

Patrząc na prywatny Instagram dyrektora kreatywnego skłonni jesteśmy twierdzić, że mocny wpływ na stworzenie kampanii miały jego własne skłonności do zbierania przeróżnych przedmiotów. Bardzo często na zdjęciach możemy podziwiać kolekcje dzieł sztuki czy biżuterii w stylu vintage.

 

A post shared by Alessandro Michele (@lallo25) on


Zakupy


ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności