MODA

Tatuum w nowej odsłonie

31.03.2016 Justyna Majka

Tatuum w nowej odsłonie

Wiosenna kampania została zatytułowana „Inspired by generations”. Bierze w niej udział troje modeli, którzy mogą pochwalić się sporymi sukcesami i życiowymi osiągnięciami. Pierwszą z nich jest Eveline Hall, która zachwyca nieprzemijającą urodą w wieku 70 lat. To była prima balerina, która w dojrzałym wieku pojawiła się na wybiegu u Jeana Paula Gaultiera.

Obok niej w sesji pojawia się także Ben Desombre, który po zakończeniu kariery sportowej został wziętym modelem. Trzecią bohaterką jest Julia Frauche, która na swoim koncie ma sesje dla „Vogue’a”, „Harper’s Bazaar” i „Numero” oraz współpracę z najlepszymi fotografami mody, takimi jak Peter Lindbergh, Giampaolo Sgura oraz Willy Vanderperre.

W nowej kolekcji Tatuum dominuje klasyka w stonowanych barwach. Bawełna i len występują w odcieniach delikatnej szarości, beżu, spokojnych błękitów i granatu. Składają się na nią miękkie w dotyku bluzki, trencze, sukienki z podkreśloną talią oraz czarne sukienki na każdą okazję. Dla panów zaprojektowano świetnie skrojone marynarki, spodnie i koszule. Jest to kolekcja dla każdego, kto ceni naturalne tkaniny, dobry krój oraz wygodę. Kolekcja zostanie uzupełniona o linię „Selected”, która jest przeznaczona dla jeszcze bardziej wymagających klientów szukającej najwyższej dbałości o detale. Kolejną specjalną linią jest „Unique”, która bazuje na współpracy z Robertem Kutą. Wynikiem jej są kubistyczne grafiki na t-shirtach oraz luźne, oversize’owe formy. To trzecia taka artystyczna odsłona Tatuum, która charakteryzuje się awangardowym podejściem i artystycznym zacięciem.

 

Marka chce wprowadzić do salonów skandynawski klimat nie tylko poprzez ubrania. Architektura wnętrz ma być oparta na połączeniu minimalizmu, klimatu industrialnego oraz natury. Pierwsze butiki w nowej odsłonie pojawią się w Krakowie i Katowicach. Oprócz tego Michał Łojewski z White Cat Studio zaprojektował dla marki nowy logotyp, który ma uzupełnić totalny rebranding marki. Czystość, prostota oraz przejrzystość mają dominować w całej komunikacji wizualnej marki. Dzięki takim zabiegom marka ma być kojarzona ze starannym wykończeniem, wysoką jakością oraz ponadczasowym designem. To dobra zmiana dla marki, która może pochwalić się  ponad 20-letnim doświadczeniem na rynku europejskim.