Syn Cindy Crawford w nowej kampanii Omega

Podobno nie daleko pada jabłko od jabłoni, a przypadku rodziny Crawford-Gerber zdecydowanie coś w tym jest. 18-letni syn Cindy, Presley Gerber, postanowił bowiem iść śladami mamy oraz nie tylko rozwijać karierę w modelingu, ale również rozpocząć współpracę z marką Omega, którą supermodelka reprezentowała przez lata. Jak sobie poradził? Przekonajcie się sami!

Nazwisko Cindy Crawford przede wszystkim kojarzy się z jej wieloletnim dorobkiem w świecie mody, jednak ona sama, oprócz pozowania i chodzenia na wybiegu, od dawien dawna zajmuje się również akcjami charytatywnymi. W jedną z nich zaangażowała się dzięki współpracy z marką Omega, która od 2011 roku wspólnie z organizacją Orbis International angażuje się w świadczenie opieki okulistycznej na całym świecie. Razem udało im się przeprowadzić miliony zabiegów i przeszkolić personel w ponad 90 krajach. Wszystko dzięki niesamowitej inicjatywie, jaką jest latający szpital, czyli Flying Eye Hospital.

Teraz pałeczkę po mamie poniekąd przejął Presley, który pojawił się w kampanii nowego zegarka Speedmaster 38 mm „Orbis”. Model ten został wykonany ze stali szlachetnej, a jego błękitna tarcza została ozdobiona słonecznym szlifem oraz jasnoniebieskimi subtarczami. Zegarek został wyposażony w mechanizm Omega Co-Axial kaliber 3330. Nie jest to jednak zwykły model w ofercie Omega. Dochód z części jego sprzedaży zostanie przekazany na rzecz organizacji Orbis, ale to nie wszystko. Marka Omega zapewnia również kudłate, pluszowe misie dla wszystkich pacjentów poddanych zabiegom okulistycznym. Takie inicjatywy lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja Bartka Pilawskiego w obiektywie Mateusza Tyszkiewicza!

To już trzecia kolekcja marki PILAWSKI. Z pozoru klasyczna propozycja na jesień-zimę zaskakuje nowymi formami i mocną kampanią Mateusza Tyszkiewicza.

Kolekcja Bartka Pilawskiego w obiektywie Mateusza Tyszkiewicza!
Kampania_PILAWSKI_IT'S DONE_fot. Mateusz Tyszkiewicz_2

Umiejętności wplatania niezwykłych projektów w klasyczne kolekcje nie można Bartkowi odmówić. Pośród minimalistycznych projektów, Bartek umieścił także modne w tym sezonie peleryny z napisem „IT’S DONE”, długie, powłóczyste koszule, sportowe parki z gniecionej bawełny oraz dziurawe i przykrótkie swetry. 

Trzecia już kolekcja Pilawskiego jest znacznie dojrzalsza od pozostałych. Łagodne połączenia elegancji i sportu są tego idealnym przykładem. Dresowe szorty z obniżonym krokiem, t-shirty z nadrukami, i oversize’owe bluzy z kapturem noszone z cekinową sukienką lub spodniami w wężowy wzór idealnie wpisują się w estetykę marki. Zafascynowany streetwearem projektant pragnie przekraczać granice, dlatego w swoich pracach kieruje się nieograniczoną swobodą. Przez cały proces tworzenia kolekcji projektantowi towarzyszyło hasło „DO YOU KNOW WHAT YOU’RE FIGHTING FOR”, przypominające o tym, że ubieranie się nie powinno być skomplikowaną czynnością i przerostem formy nad treścią. Kolekcji towarzyszą także buty zaprojektowane przez Bartka dla marki Carinii. 

Kolekcja nie byłaby do końca pełna, gdyby nie powstała do niej adekwatna kampania. Za sterami stanął utalentowany Mateusz Tyszkiewicz, a za stylizacje odpowiada Karlina Limbach. Zdjęcia w galerii!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności