Świętuj codzienne sukcesy razem z biżuterią Pandora

Udany pierwszy dzień w pracy, dobra ocena w szkole, zdany egzamin na prawo jazdy. Nasze życie składa się z wielu, małych sukcesów, chociaż większość z nas bardzo często je ignoruje. Pandora postanowiła więc tej jesieni zwrócić naszą uwagę właśnie na te drobne osiągnięcia, które codziennie poprawiają nam nastrój i sprawiają, że nasz dzień jest zwyczajnie lepszy w globalnej kampanii „Odkrywaj piękno”.

Świętuj codzienne sukcesy razem z biżuterią Pandora

W tym sezonie Pandora inspiruje i to nie byle kogo, bo każdą z nas. Nowa kampania ma na celu zwrócenie uwagi na codzienne sukcesy, które łatwo umykają naszej uwadze. Właśnie dlatego biżuteryjny gigant zaangażował do kampanii trzy fotografki z całego świata. Sandra Semburg, Liz Sunshine i Meredith Jenks stanęły przed trudnym zadaniem jakim jest uchwycenie ulotnych chwil z życia kobiet na całym świecie. Od Nowego Jorki po Sao Paulo, od Berlina po Hong Kong, wszędzie możemy znaleźć inspirujące historie codzienności.

Efekty prac fotografek już teraz możemy zobaczyć na stronie pandora.net, jak i w mediach społecznościowych Pandory (@theofficialpandora). Każda z trzech fotografek odzwierciedliła własny styl na zdjęciach. Sandra Semburg specjalizuje się w modzie i portretach, a na jej zdjęciach możemy zobaczyć mieszkanki europejskich stolic – Berlina i Londynu. Liz Sunshine jest dokumentalistką i za cel postawiła sobie pokazanie jak najprawdziwszych momentów na ulicach Syndey i Hong Kongu. Ostatnia z nich, Meredith Jenks, pochodząca z Brooklynu, zarejestrowała na fotografiach barwne życie Nowego Jorku i Sao Paulo. O samej kampanii wypowiedziała się również wice dyrektor marki Minna Philipson: „Chcemy pomóc kobietom świętować wszystkie codzienne, piękne osiągnięcia, ponieważ z tych momentów składa się ich wielowymiarowe życie.”

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy wspierają akcję Rak’n’Roll!

Fundacja Rak’n’Roll nieustannie od 2009 roku stara się zmieniać schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia chorych na raka. W tym roku do akcji dołączyło się wiele gwiazd, w tym Małgorzata Rozenek-Majdan, Jessica Mercedes czy Joanna Horodyńska.

Gwiazdy wspierają akcję Rak’n’Roll!

W Dzień Zdrowia Piersi Fundacja Rak’n’Roll startuje z nową kampanią „Coś do nich mam!”. Skupia się w niej na potwierdzaniu zdrowia piersi i namawia do dbania o swoje piersi, na takiej samej zasadzie jak w przypadku pielęgnacji paznokci czy cery.

Akcja namawia do regularnego kontrolowania swoich piersi tak, by stało się to kobiecym rytuałem tak samo jak dbanie o nasz wygląd. W zmianie nastawienia do tego tematu fundacja proponuje nowy produkt – żel dopasowany do każdego kształtu piersi oraz nowy BOT o nazwie „BOOBlabla” dostępny na Messengerze. Dzięki niemu, Polki w prosty sposób będą mogły umówić się na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.

Ten cudowny produkt to nic innego jak żel do USG! Dokładnie ten sam, którego używają lekarze podczas badań. Koncepcję wspierają liczne gwiazdy – w tym Karolina Gilon, Julia Wieniawa, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Jessica Mercedes, Zosia Ślotała, Ola Hamkało, Daria Ładocha, Małgorzata Rozenek-Majdan i Barbara Wrońska.

To znakomita forma, która zachęca Polki do regularnego dbania o swoje zdrowie!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności