Sfera otwiera swój trzeci butik w Polsce

Nazywana jest „drugą Zarą”. Podobnie jak przedsiębiorstwo należące do Inditexu, pochodzi również z Hiszpanii. To tam powstała koncepcja marki Sfera, opartej na trzech mocnych filarach: wysokiej jakości produktów, najlepszym dizajnie i doskonałej obsłudze klienta. Dziś, w Warszawie otwiera się drugi sklep marki. Dla nowych klientów przewidziane są specjalne zniżki.

 

L13pve322

Na świecie cieszy się ogromną popularnością, do Europy Środkowej dotarła w ubiegłym roku. Marka (Sfera) swoje pierwsze butiki otworzyła w październiku 2017 roku – we wrocławskiej Galerii Wroclavia i w Galerii Mokotów w Warszawie. Zaraz po inauguracji dla wszystkich stało się jasne, że Sfera będzie złotym środkiem, pomiędzy tym, co luksusowe, a tym, co ogólnodostępne (również ze względu na cenę). Uznaniem cieszy się również wśród mediów czy stylistów, którzy chętnie eksponują ubrania z metką tej marki na swoich sesjach zdjęciowych czy występach medialnych.

Popularność ubrań spod szyldu (Sfera) wpłynęła na decyzję zarządu, by w Warszawie otworzyć drugi butik. Powstał on w CH Arkadia, a dziś odbędzie się jego oficjalne otwarcie. Wraz z prezentacją nowej przestrzeni, stworzonej z największą dbałością o detale, marka pokaże najnowsze projekty na sezon jesień-zima 2018/2019.

Już w pierwszych zapowiedziach możemy odnaleźć zabawę kolorami. Jesień-zima 2018/2019 to według (Sfery) głębokie czerwienie, intensywna pomarańcz, butelkowa zieleń i fiolet w odcieniu bakłażana. Nowa kolekcja to również wariacja na temat wzorów, modna w tym sezonie krata gdzie indziej łamie się w geometryczne kształty rodem z lat 70., jeszcze gdzie indziej przechodzi w pepitkę (ta barwi się na kolorowo!). Projektanci nie przespali też wzoru pytona, ten jawi się tu w pomarańczu i karmazynowej czerwieni.

Dla nowych klientów, drugi butik (Sfery) w Warszawie to szansa na zniżki. Na zakupy w sklepie hiszpańskiej marki przewidziany jest 15% rabat.

ZobaczSchowaj komentarze

Zara wprowadza kolekcję kolorowych szminek

Gigant modowy Zara poszerza swój asortyment o produkty do makijażu! Już wkrótce we wszystkich sklepach w  Polsce dostępne będą szminki w najmodniejszych kolorach.

Inspirując się pracami przy tworzeniu nowych kampanii, Zara wprowadza do swojej oferty szminki! Kompleksowa
kolekcja produktów do ust zaprojektowanych w LA, a wyprodukowanych we Francji, to ekskluzywny wybór odcieni wykorzystanych w kampanii przez najbardziej kultowego wizażystę, Pata McGrath.

Trudno zrozumieć, dlaczego dopiero teraz Zara wprowadza do sprzedaży najbardziej pożądany przez kobiety kosmetyk do makijażu. W celu dostarczenia najwyższej jakości, innowacyjnych i tak przystępnych produktów, twórcy marki chcieli pójść o krok dalej i zdobyć wiedzę i doświadczenie od najwyższej klasy specjalistów w branży, wybierając długotrwałe, spektakularne odcienie szminek.

Powstało 12 aksamitnych, mocno napigmentowanych matowych pomadek; 8 łatwych w użyciu płynnych szminkek w płynie; zestaw trzech odcieni szminek ULTIMATTE i specjalny zestaw do ust z limitowanej edycji „Behind the scenes” AW’18 ZARA WOMAN.

Szminki trafiają do sprzedaży już dziś!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności