Rihanna nie wystąpi na Super Bowl

Występ w trakcie Super Bowl to marzenie każdej gwiazdy pop. Co roku przed telewizorami zasiada ponad 100 milionów Amerykanów, co jest szansą na zaprezentowanie swojego repertuaru szerszej grupie. Jak się okazuje, nie każdy powiela taką opinię.

Finałowy mecz o mistrzostwo w futbolu amerykańskim zawodowej ligi National Football League zyskał nawet miano nieformalnego święta narodowego. Co roku towarzyszą mu ogromne emocje i zainteresowanie. Super Bowl interesują się również chętnie reklamodawcy (reklamy wyświetlane podczas meczu generują spektakularne wyniki) oraz same gwiazdy. Koncert w przerwie Super Bowl, czyli tzw. Halftime Show jest marzeniem każdego amerykańskiego wykonawcy pop. Swoje występy (z oglądalnością przewyższającą 100 milionów widzów) zaliczyli: Justin Timberlake, Lady Gaga, Coldplay, Beyonce, Madonna, Bruno Mars, Katy Perry, The Rolling Stones czy U2. Artyści, którzy wybierani są przez komisję, mogą też liczyć na zrealizowane ze światowym rozmachem show, które zawsze budzi wielkie emocje i zapisuje się na stałe w historii najlepszych występów.

Innego zdania jest jednak Rihanna. O jej występie podczas przerwy Super Bowl mówi się już od dłuższego czasu. Jak podają amerykańskie media, Barbadoska dostała taką propozycję i ją odrzuciła. Jako powód podała swoje poparcie dla futbolisty Colina Kaepernicka i sprzeciw wobec działań ligi, które piętnują zachowanie gracza.

Kaepernick stracił kontrakt po tym, jak dwa lata temu ukląkł na boisku podczas śpiewania amerykańskiego hymnu. Był to znak protestu przeciw rasizmowi, niesprawiedliwemu traktowaniu Afroamerykanów w USA i brutalności policji wobec nich. Zachowanie futbolisty potępił nawet prezydent Donald Tramp.

ZobaczSchowaj komentarze

Vasina Studio – debiut pokazowy – kolekcja lato 2019

Na sam koniec września, Vasina, właścicielka marki Vasina Studio zaprezentowała swoją letnią kolekcję. W harmonogramie pokazów odbywających się jesienią była chyba ostatnia, ale za to najbardziej wyczekiwana. Pokaz projektantki był tym, który trzeba było zobaczyć na własne oczy, nie tylko dlatego, że był jej pierwszym, ale i ze względu na fantastyczne propozycje.

Vasina Studio – debiut pokazowy – kolekcja lato 2019
37_VasinaStudio_280918_highres-fotFilipOkopny-FashionImages

Bliżej znana jest szerokiej publiczności jako stylistka Moniki Brodki. To ona odpowiadała za jej transformację kilka lat temu, kiedy z wokalistki przeobraziła się w artystkę. Dziś, Monika uznawana jest za ikonę, za twór kompletny, a równie ważne dla niej jak muzyka, są stylizacje i kontekst artystyczny.

Debiut pokazowy Vasina Studio przypadł na 28 września. Odbył się w Sali Kolumnowej Starej Drukarni znajdującej się przy ul. Mińskiej w Warszawie. Nietypowa godzina, bo 14 wcale nie wpłynęła na niepowodzenie pokazu, wręcz przeciwnie, Vasinie udało się zręcznie przebić bańkę wieczornych eventów. Jej show dodatkowo przywołało wspomnienie nieistniejących w Polsce Fashion Weeków.

Przedstawiona kolekcja nosi tytuł „Personage” (pl. Persona).

„Obserwowanie ludzi oraz tego jak ich styl przekłada się na osobowość sprawia mi przyjemność – mówi Vasina Maćkowiak, wyjaśniając tytuł i zamysł kolekcji.

Projektantka zaserwowała nam eklektyczny miszmasz: japońskie kimona zdobione origami, srebrne i złote plisy w total looku, świetnie skrojone garnitury z wełny – błękitne albo łososiowe, przystrojone sznurami, naramiennikami, wycięciami. Oprócz tego tiulowe spódnice i bluzki z kryształowymi aplikacjami. Wyrazista forma to wspólny mianownik projektów. „Jest dla mnie zawsze punktem wyjścia” podkreśla Vasina. Widoczna w drapowaniach, asymetriach, pomysłach typu: spodnie połączone ze spódnicą czy żakiet z motylkowym rękawem ale również w geometrii. Bluzki mają kształt trójkąta, a do spodni i ołówkowych spódnic doszyto po bokach trójkąty i prostokąty przypominające samolotowe „owiewki”. Geometryczność podkreślają również desenie: złote i kolorowe grochy, często zestawione z pasami, duże, kolorowe trójkąty, kratka w różnych rozmiarach, często zmultiplikowana przez łączenie różnych kratek w jednym looku. Na szczególną uwagę zasługują oryginalne desenie zaprojektowane przez Vasinę: drobne geometryczne printy na koszulach, nadruki dłoni na bluzkach oraz obrazy autorstwa Sebastiana Pawlaka naniesione na bluzy i T-shirty.

„Personage” zachwyca kolorami. Czerwień, błękit, fiolet, łososiowy, a dla uspokojenia popiel i biel, nie brakuje odważnych połączeń barw pochodnych: czerwień, róż, łososiowy i kontrastujących: żółty i magenta. Dzięki kolorom, mocnym formom i wzorom każda z 45 sylwetek, wystylizowanych przez Marię Szaj jest wyrazista. Doskonałym uzupełnieniem ubrań są buty marki Ryłko: kozaki, botki, mokasyny, w pięknych odcieniach złota, czerwieni, złamanej bieli, idealnie współgrały z kolekcją. Złote zegarki i duże pierścienie marki Elixa dodały mocy i blasku garniturowym stylizacjom. Oprócz modelek na wybiegu zobaczyliśmy zwykłe dziewczyny. „Chciałam w ten sposób zaznaczyć, że inspirują mnie ludzie” opowiada projektantka. Fryzury Jagi Hupało – naturalne i dyskretne podkreślały osobowość modelek, nie zabrakło zaskakujących pomysłów jak kolorowe kropki na włosach. Naturalny makijaż: złoto na powiekach i świetlista porcelanowa cera były dziełem Wilsona pracującego tym razem na fenomenalnej palecie podkładów Nude by nature. Muzykę, skomponowaną przez Krzysztofa Zalewskiego zagrał na żywo autor i Monika Brodka, która zaśpiewała również cover piosenki Laurie Anderson we własnej aranżacji. Oboje artyści są prywatnie i zawodowo związani z Vasiną. Pokaz wystylizowała Maria Szaj, a reżyserię powierzono Katarzynie Sokołowskiej. Partnerami VASINA STUDIO i sponsorami pokazu są również Mitsubishi, Air France oraz Martini. Uzupełnieniem pokazu i kolekcji będzie album przygotowywany we współpracy z fotografkami: Magdą Wunsche i Agnieszką Samsel.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności