PUMA szykuje prawdziwą rewolucję!

Mało nas już może zaskoczyć w czasach, gdy już tyle odkryto i usprawniono. Ale PUMA dowodzi, że najbardziej oczywiste rozwiązania da się jeszcze ulepszyć. Tym razem są to sznurówki!  Nowa technologia NETFIT wprowadzona w odświeżonej wersji sneakersów IGNITE NETFIT to prawdziwa rewolucja.

PUMA szykuje prawdziwą rewolucję!

Poza hitowymi kolaboracjami i odświeżaniem wizerunku PUMA stawia na jeszcze jedno – innowacje. Tym razem projektanci marki postawili na zmianę najbardziej prozaicznej z rzeczy – sznurowania. Kto by pomyślał, że coś da się jeszcze w tej kwestii zmienić… A jednak!

Technologia NETFIT to dowolność sznurowania i nieograniczone możliwości związane ze zmianami form i stylu w ramach najnowszej wersji wielofunkcyjnych butów IGNITE NETFIT. Dzięki zastosowaniu innowacyjnej metody, każdy może dostosować but do swych potrzeb, nie mówiąc już o mnogości kolorów i kształtów. Zespół ds. innowacji marki PUMA opracował pięć opcji sznurowania dla biegaczy, którzy potrzebują: minimalnej asekuracji, dodatkowego wsparcia śródstopia, mocniejszego dopasowania w tylnej części buta oraz dla tych o stopach wąskich lub szerokich.

Kto lepiej mógłby testować wielozadaniowość i wytrzymałość najnowszego modelu, niż Usain Bolt, trenując w nim do mistrzostw świata w Londynie? Jak powiedział biegacz, „Moje treningi są zawsze zróżnicowane (…), więc niezwykle ważne jest, by buty pasowały do wszystkich typów aktywności. Najlepsza w technologii NETFIT jest jej konfigurowalność, czyli to, że mogę sznurować buty w dowolny sposób, nie tylko by uzyskać idealne dopasowanie, ale również by uruchomić swoją kreatywność.”

Poza systemem sznurowania, w modelu IGNITE NETFIT marka zastosowała wiele innych, innowacyjnych rozwiązań, m.in. system wzmacniający piętę i nadający elastyczności w przedniej części buta, nadającą komfort piankę i wkładkę oraz elastyczną cholewkę ze ściągaczem, jak również podeszwę zapewniająca przyczepność i wytrzymałość.

To idealne połączeniu sportu, mody i innowacji jest już dostępne w sklepie online w wersji damskiej i męskiej, a od połowy lipca znajdziecie je w sklepach stacjonarnych.

ZobaczSchowaj komentarze

The Dumplings i Mary Komasa w najnowszej kampanii #DOYOU dla marki PUMA

Każda z nas powinna znać i doceniać swoją wartość, bez względu na to jak jesteśmy postrzegane przez otoczenie – i właśnie dlatego PUMA  rusza z kampanią zachęcającą kobiety do bycia sobą i robienia rzeczy dla siebie! Do kobiecej solidarności i siły motywuje nas najnowszy

Kampania DO YOU reprezentowana jest przez dwie wyjątkowe ambasadorki – Mary Komasę oraz Justynę Święs z The Dumplings . Mary Komasa to jedna z najbardziej charyzmatycznych artystek na polskiej scenie muzycznej. Jest przekonana, że śpiewała zanim zaczęła mówić. Pomimo drobnej postury ma mocny głos, który dociera i porusza najbardziej skrywane emocje słuchacza. Justyna Święs wraz z Kubą Karasiem tworzą jeden z najbardziej znanych, polskich duetów muzycznych – The Dumplings. I choć jest bardzo młoda, jej muzyka doceniana jest także przez dojrzałą publikę.

Co łączy te de dwie artystki, to świadomość swojej kobiecości w tym co robią, wcielając w życie ideę #DOYOU. Inspirują i zachęcają inne kobiety do znalezienia własnej drogi i kroczenia nią bez względu na to, jak postrzegane są przez innych.
W ramach kampanii Do You powstał wyjątkowy utwór nagrany przez The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, zaśpiewa w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu odbędzie się 26 lipca!

Kolejnymi bohaterkami kampanii Do You są Ania Bielawska i Dominika Zatorska. Zostały wybrane przez markę ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i odwagę w realizacji marzeń. Ania jest modelką, a Dominika od 9 lat trenuje akrobatykę sportową. Obie także wzięły udział w teledysku do utworu, który stał się swoistym manifestem wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr, które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów.

Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański, a sama sesja odbywała się w klimatycznej przestrzeni sportowej szatni, która pełni w tym przypadku symboliczną rolę miejsca spotkań ambasadorek i bohaterek kampanii.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności