Wyjątkowa kolekcja, rytmiczny „voguing” i Kate Moss: tak było na otwarciu Reserved w Londynie!

I stało się! Nowy, flagowy butik Reserved przy 252 Oxford Street w Londynie już otwarty. Nie da się ukryć, że niesamowite emocje po wczorajszym wydarzeniu jeszcze nas nie opuściły, a poznanie Kate Moss i inne atrakcje towarzyszące otwarciu będziemy wspominać jeszcze przez długi czas. Jesteście ciekawi jak od kuchni wyglądał ten niepowtarzalny event? Zapraszamy do przeczytania naszej relacji!

Liczący około 3 tysiące metrów kwadratowych nowo powstały salon Reserved w Londynie robi ogromne wrażenie. Nie mniejszy podziw wzbudza także samo miejsce, w którym usytuowany jest sklep, bowiem nieczęsto polski butik powstaje przy przy jednej z najatrakcyjniejszych ulic handlowych świata.

Na londyńskim otwarciu Reserved nie zabrakło gwiazdy kampanii, czyli jedynej w swoim rodzaju Kate Moss. Sama Kate okazała się bardzo sympatyczną osobą i bez ogródek godziła się na zdjęcia z uczestnikami wydarzenia. Brytyjska supermodelka zdecydowanie rozświetliła całość otwarcia, a my możemy być tylko wdzięczni Reserved za wspaniałą możliwość poznania ikony stylu. Dodatkowo, czas umilili tancerze „voguingu”, którzy przylecieli na otwarcie aż z Nowego Jorku oraz wyszukane rytmy djskich setów.

Marek Piechocki– prezes LPP SA nie kryje swojej dumy z otwarcia sklepu. Nie ma się co dziwić, w końcu Londyn to europejska stolicy mody i co roku odwiedza go miliony turystów. Przyznał także, że Reserved chce budować globalną rozpoznawalność jako marka, a LPP jako firma, a salon przy Oxford Street to wielki krok w tym kierunku.

Reserved oferuje brytyjskim klientom pełen asortyment specjalnie zaprojektowanych ubrań i dodatków z polskim smaczkiem. Marka chce zaproponować Brytyjczykom świeże spojrzenie na modę i styl oraz odwagę w łączeniu ponadczasowej klasyki razem z bardziej awangardowymi częściami garderoby.

Salon Reserved prezentuje się naprawdę niebywale. Zaprojektowany według koncepcji „Open to Public”, sprawia wrażenie lekkości, nowoczesności i elegancji. Jednopoziomowy lokal wykorzystuje najnowsze technologie odpowiednio eksponujące kolekcję oraz ułatwiające klientom poruszanie się po sklepie i dokonywanie zakupów. Marka zadbała także o odpowiednie oświetlenie sklepu dostosowujące się do pory dnia, specjalne ekrany LED, dzięki którym klient z łatwością może porozumieć się z działem marketingu oraz system informacji kierujący ruchem w przymierzalniach. Wszystko po to, aby klienci jak najlepiej wspominali zakupy i z największą przyjemnością wracali do Reserved ponownie.

Dodatkowym akcentem, który napawa nas dumą jest fakt, że flagowy salon w całości został zaprojektowany i wykonany przez polskie firmy, od lat współpracujące z LPP. Jak przyznaje Marek Piechocki z pełną świadomością i śmiałością LPP jest Made in Poland i tego się trzymajmy.

W tym samym czasie co otwarcie salonu przy Oxford Street została uruchomiona sprzedaż internetowa Reserved na rynku brytyjskim. Sklep internetowy marki dostępny jest pod adresem reserved.com/gb/en i oferuje szeroki asortyment odzieży i dodatków liczący ponad 10 tys. pozycji. A nam nie pozostało nic innego jak tylko kolejny raz pogratulować Reserved wspaniałego sukcesu i czekać na kolejne innowacyjne projekty marki!

  • goeysha

    Cieszy mnie taki sukces polskiej firmy. Teraz to już naprawdę są światową marką.

  • Mag94

    No proszę teraz to Reserved jest światową marką z prawdziwego zdarzenia :)

ZobaczSchowaj komentarze

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved

Znowu Reserved wykorzystało przebój, który nie będzie chciał nam wyjść z głowy. Topowe, europejskie gwiazdy ostatniego roku wystąpiły razem na scenie tańcząc unowocześnione boogie-woogie. Wszystko to pod kątem nowej kampanii Reserved „I Can Boogie”.

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved
Reserved_i_can_boogie_14_CH1
Joanna Kulig i Jeanne Damas. Pierwsza to objawienie europejskiego kina. W tym roku dostała owacje na stojąco na Festiwalu w Cannes dzięki swojej brawurowej roli w „Zimnej Wojnie” Pawła Pawlikowskiego. Druga to ikona mody, uosobienie francuskiego stylu i wizerunku. Obie spotkały się w Warszawie, by wystąpić w nowej kampanii polskiej marki Reserved. Na scenie wystylizowanej na telewizyjne show z lat 70. towarzyszą im tancerze odwzorowujący boogie-woogie, dodając mu nowego charakteru. One same wyglądają przecież trochę jak z tamtych czasów, Damas to klasyczny przykład paryskiego szyku z rock’n’rollowych duchem, Kulig za to jest żywcem wyjęta z filmów francuskiej Nowej Fali.
To nie pierwszy raz, kiedy Reserved sięga do najwyższej półki. Wiosną tego roku wszyscy wzdychaliśmy do Cindy Crawford, która wystąpiła w wiosennej kampanii polskiej marki. Wystylizowana na lata 80., w stereotypowej suburbii towarzyszyła Darcowi Montgomery’emu (znanego z roli bad boy’a w Stranger Things). Wcześniej w świątecznej kampanii znalazły się topowe gwiazdy mody: Jon Kortajaerna, Irina Shayk czy Adwoa Aboah. A londyński sklep Reserved otworzyła przecież sama Kate Moss. Trudno o większe nazwiska. 
 
Tym razem marka sięga po inspiracje stylem retro i definiuje kobiecą seksualność na nowo. 
„W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię” mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Nową narrację nadaje piosence występ bohaterek kampanii. Dwie charakterne kobiety; ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie — Joanna Kulig i sensualna, francuska modelka Jeanne Damas śpiewają przekornie: „Baby, I wanna keep my reputation, I’m a sensation, You try me once, you’ll beg for more, oh”.Dodatkowo ten wprost porywający do tańca szlagier osiągnął ekstremalny sukces w Europie, podobnie jak nasze bohaterki. 
 
Pierwszy rozdział kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” w obrazie Gordona Von Steinera to piękne wspomnienie lat 70., wielkiej estrady, niczym San Remo czy Eurowizji. Czasów gdy kobieca energia mieszała się z pasją oraz finezją, a estradowe show było dopracowane do najmniejszego detalu dając jednocześnie pole improwizacji. Z tego słynie przecież paryski sznyt czy słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (Gucci, Prada, Miu Miu) udało się uchwycić ducha lat 70. oraz przenieść estetykę tej dekady na ekran.
 
To już jego kolejna produkcja z Reserved. Wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec „I can Boogie” to zasługa Richard’a Jacksona, odpowiadającego min. za choreografię występów Lady Gagi. Kolejny rozdział jesiennej przygody Reserved z Boogie już 18 września. 
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności