Redakcja testuje: nowości marki tołpa

W naszym redakcyjnym teście tym razem przyglądamy się nowościom polskiej marki tołpa. Szeroka gama nowych produktów dla różnych typów cery i związanych z nią problemów sprawiła, że każdy z nas miał szansę wybrać coś dla siebie – zarówno ci, którzy borykają się z nadwrażliwością i suchością skóry lub z pierwszymi oznakami starzenia jak i ci, których największym zmartwieniem jest przetłuszczająca się skóra. Wszystkie produkty, które sumiennie i dogłębnie przetestowaliśmy pochodzą z linii tołpa estetic, w skład której wchodzą zaawansowane medikosmetyki mające pomóc uzyskać efekty porównywalne do tych po zabiegach gabinetowych. Jak nasza skóra zareagowała na domową pielęgnację kometkami tołpa dzielimy się poniżej.

Tołpa estetic to pierwsza kompleksowa medipielęgnacja do samodzielnego stosowania w domu. To linia wpisująca się w trend „medi-kosmetyków”, czyli zaawansowanej pielęgnacji domowej inspirowanej profesjonalnymi zabiegami w gabinetach kosmetologicznych i dermatologicznych. Bazuje na skoncentrowanych i czystych składnikach aktywnych zamkniętych w formułach bezpiecznych nawet dla skóry wrażliwej. Połączenie roślinnych komórek macierzystych z aktywnymi składnikami stosowanymi w profesjonalnych zabiegach gabinetowych daje efekty widoczne nawet po pierwszym zabiegu i potwierdzone badaniami aparaturowymi.

Linia tołpa estetic to 6 rodzajów zabiegów na 6 najczęstszych problemów skóry + kosmetyki do kompleksowej pielęgnacji podtrzymującej na co dzień. W jej skład weszły zarówno żele do oczyszczania twarzy, intensywne 4-etapowe zabiegi dopasowane do potrzeb skóry i radzące sobie z takim problemami jak: trądzik, przebarwienia, anty-oksydacja, nawilżenie, odmłodzenie i popękane naczynka.

W naszym teście wzięło udział czworo z nas. Poniżej dowiecie się co testowaliśmy i jakie są nasze wrażenia.

Patryk Chilewicz, redaktor działu kultura testował krem korygujący niedoskonałości

„W okresie jesienno-zimowym na mojej twarzy pojawiają się przebarwienia, wysusza się, lecz o dziwo wciąż wydziela się nadmiar sebum. Moje wrodzone lenistwo w temacie pielęgnacji, a także niechęć do ciężkich, tłustych, długo wchłaniających się kremów powoduje, że zwykle nic z tym nie robię. Tymczasem nowy krem Tołpy, który dostałem do przetestowania, miło mnie zdziwił. Jest bardzo lekki, więc nie ma się wrażenia, że skórę spowija jakaś dodatkowa, lepka warstwa. Nawilżenie i gładkość można zauważyć już po pierwszym stosowaniu. Niech was też nie zwiedzie mała tubka – to bardzo wydajny produkt, który zmieści się w każdej torbie, a nawet kieszeni. I tam też go trzymam, bo stał się moją codzienną poranną przyjemnością, która nie zajmuje dużo czasu, a przynosi widoczne efekty.”

Beata Świerczyńska grafik Fashion Post testowała 4 intensywne zabiegi wzmacniające naczynka.

„Moja cera jest naczynkowa, więc zwłaszcza o tej porze roku potrzebuję intensywnej pielęgnacji. Zabieg, który przetestowałam składa się z czterech etapów, ale nie zabiera wiele czasu i jest bardzo prosty w wykonaniu. Pierwszym etapem jest dokładne oczyszczenie twarzy przy pomocy nawilżonej chusteczki. To chyba mój ulubiony element pielęgnacji, ponieważ od razu chłodzi ona i odpręża skórę, oprócz tego jest bardzo wydajna, więc użyłam jej także na szyję, kark i dekolt. Następnie nałożyłam serum, które wspaniale pachnie i bardzo szybko się wchłania. To był dopiero drugi etap, a moja skóra już wyglądała świetnie. Trzecim elementem pielęgnacji jest maseczka, która ma bardzo fajną, żelową konsystencję. Kiedy miałam ją na twarzy, czułam lekkie szczypanie, trochę jak podczas użycia peelingu enzymatycznego. Po spłukaniu maseczki finalnie nałożyłam krem, który jest czwartym i ostatnim etapem pielęgnacji. Krem dobrze nawilżył moją skórę. Zabieg wykonałam wieczorem, dzięki czemu moja skóra następnego dnia była bardzo wypoczęta i odżywiona. Piątka z plusem, także za piękne, przejrzyście zaprojektowane opakowanie.

Michalina Murawska redaktor prowadząca Fashion Post testowała ekspresowy żel do mycia twarzy pobudzający skórę

„Kosmetyki marki tołpa znam i używam od dawna. Zawsze byłam z nich bardzo zadowolona. Jednak tym razem nie mogę napisać, że żel do demakijażu zostanie jednym z moich ulubionych kosmetyków. Dlaczego? Bo okazał się za mocny dla mojej twarzy. Po jej oczyszczeniu następnego dnia na czole odkryłam dwie przykre niespodzianki. Poza tym muszę dać mu jednak plus za lekką konsystencję i świetny zapach. Liczę, że z następnymi kosmetykami tołpy moja skóra się polubi”.

Katarzyna Błażuk redaktor urody Fashion Post testowała dwa produkty do demakijażu twarzy i krem stymulujący nocną regenerację

„Zdecydowanie stawiam na wieczorna pielęgnację. Mam wtedy więcej czasu i mogę dokładnie zająć się swoja skórą. Dlatego postawiłam przetestować produkty do demakijażu i odżywczy krem na noc. Mam skórę suchą, więc na pierwszym miejscu dbam o jej dogłębne nawilżenie. Krem stymulujący nocną regenerację z miejsca mnie zachwycił. Na prawdę nie przesadzam. Szybko się wchłonął i nie pozostawił na skórze tłustego filmu. A moja skóra dostała porządny zastrzyk nawilżenia. Krem stosowałam na wcześniej oczyszczoną skórę wodą micelarną. Dodatkowo dwa razy w tygodniu peelingowałam ją także przy pomocy mikrodermabrazji do masażu twarzy. Całej trójce daję piątkę z plusem, bo wspólnie sprawiły, że moja twarz stała się gładka, promienna i nawilżona.”

Już za dwa tygodnie będzie testować kolejne produkty. Bądźcie z nami.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Poznajcie UFO – urządzenie, które zmieni nasz sposób pielęgnacji twarzy

Czy kochacie maseczki, ale macie problem z tymi w postaci nasączonego kawałka materiału, bo trudno utrzymać je na miejscu? Firma Fareo stworzyła specjalne urządzenie o wdzięcznej nazwie UFO, które w 90 sekund pomoże nie tylko nałożyć maseczkę i zabezpieczyć ją przed przesuwaniem, ale także w półtorej minuty poprawić stan skóry.

Moda na maseczek, którą świat zawdzięcza azjatyckim rytuałom piękna, rośnie w siłę z każdym dniem. W zeszłym roku była jednym z najpopularniejszych trendów w pielęgnacji. Maseczki w płatach mają w swojej ofercie zarówno prestiżowe marki, takich jak Estee Lauder, jak i drogeryjne marki np. Neutrogena. Kochają  je gwiazdy takie jak, m.in: Lady Gaga czy Drew Barrymore. Jednym z najlepiej sprzedających się są te w postaci nasączonej tkaniny, którą kładziemy na twarz. Ale tak samo jak kobiety na całym świecie je kochają, tak samo mocno czasem nienawidzą. Ciągłe zsuwanie się maseczki, przymusowe leżenie przez określoną liczbę czasu lub niedkładne krycie to tylko kilka rzeczy, które budzą w nas złość. A przecież pielęgnacja powinna stawiać nam frajdę a nie przysparzać stresu.

Problemem postanowiła rozwiązać szwedzka marka Foreo. Cztery lata temu, zaczęła poszukiwać sposobu na ulepszenie popularnych maseczek. Wyniki swoich działań, przedstawiła na tegorocznej konferencji Consumer Electronics Show (CES). Dziełem ich czteroletniej pracy jest UFO, podręczny gadżet do pielęgnacji. Opisuje się go jako „pierwszy na świecie inteligentny zabieg na twarz przy użyciu maseczki”. UFO zostało zaprojektowane po to, aby zmienić nużące leżenie z maseczką na twarzy trwające aż 20 minut w 90-sekundową przyjemność. Urządzenie UFO to profesjonalna pielęgnacja przy pomocy maseczek aktywowanych technologią Hiper-Infusion (ogrzewanie, chłodzenie i pulsacje T-Sonic) oraz światłem LED, który możesz wykonać w zaciszu własnego domu. Funkcja ogrzewania otwiera pory, pulsacje T-Sonic wprowadzają składniki aktywne maseczki w głąb skóry, a krioterapia zatrzymuje je w komórkach skóry i wygładza cerę.

Urządzenie, choć nie tanie, bo w przeciwieństwie do zwykłych maseczek, trzeba zapłacić za nie ok. 1200 zł, oferuje najlepszą na świecie pielęgnację cery. Połączenie funkcji ogrzewania, chłodzenia i pulsacji T-Sonic wraz z kuracją czerwonym, niebieskim i zielonym światłem LED wprogramowanym w urządzenie sprawia, że we własnym domu możemy doświadczyć pielęgnacji prawie jak w profesjonalnym SPA.

 


Wystarczy wyjętą z opakowania specjalnie dedykowaną mu maskę włożyć do urządzenia w kształcie pączka, nacisnąć przycisk start, a następnie przesuwać po twarzy, zmieniając diody co 30 sekund. UFO, poruszając się centymetr po centymetrze po skórze, uwalnia składniki aktywne maseczki ukryte w specjalnej, unikalnej, koreańskiej formule. Maseczki zostały wykonane z mikrofibry i są nasączone ekstraktami z roślin i owoców, skoncentrowanymi olejami roślinnymi oraz naturalną wodą kwiatową. Każda maseczka jest dostosowana do zainstalowanego w aplikacji mobilnej FOREO programu, który zwiększa ich skuteczność, a zarazem zapewnia rozświetloną cerę.

Poszczególne kolory diod określą funkcje urządzenia. I tak czerwona dioda oferuje możliwość zwiększenia produkcji kolagen, zielona dioda -rozjaśnienie cieni, a błękitna indukuje krążenie i zabija bakterie powodujące trądzik.
Terapiia światłem, jest od dawna używana by pozbyć się różnych problemów związanych ze skórą. Badacze z Tel Aviv University i Harvard Medical School odkryli, że pulsujące pola elektryczne mogą generować wzrost nowej tkanki skórnej. A badanie z Journal of Clinical and Aesthetic Dermatology udowodnili, że codzienne stosowanie terapii światłem niebieskim znacznie zmniejszyło występowanie trądziku.

Czyżby dzięki UFO nasza pielęgnacja miała wejść na zupełnie inny poziom?

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności