Redakcja Fashion Post poleca… produkty urodowe do 50 zł, które podbiły nasze serca

Postanowiliśmy podzielić się z wami naszymi kosmetycznymi odkryciami „wszechczasów”, które są świetne i niezawodne, a przy tym nie rujnują naszego budżetu.  Polecamy wam sprawdzone przez nas, używane czasem od dekady produkty, bez których nie możemy się obejść. Zerknijcie co zawsze znajduje się w naszych kosmetyczkach. Oto nasz ranking!

Korektor pod oczy Catrice – poleca Michalina Murawska, redaktor prowadząca Fashion Post 

Ten korektor to było dla mnie objawienie. Zanim go odkryłam stosowałam korektor francuskiej marki Nars. Oczywiście jest świetny, ale nie muszę dodawać, że kilka razy droższy. Kiedyś przeglądając fora spotkałam się z opinią, że Liquide Camuflage jest świetny i postanowiłam go przetestować. Używam tego o odcieniu porcelanowym, czyli najjaśniejszego, bo mam bardzo jasną skórę. Produkt jest jak prawdziwy kamuflaż, bo doskonale kryje cienie pod oczami i niedoskonałości. Nie znaczy to jednak, że jest ciężki. Przy tym jest wodoodporny i trzyma się na swoim miejscu przez cały dzień. Nie waży się i świetnie łączy z podkładem. Jedyne, co może w nim drażnić to zapach, trochę zbyt intensywny, ale mi on nie przeszkadza.

Catrice Liquid Camuflage, cena, ok. 14 zł, do kupienia m.in w drogeriach Natura.

Odżywcze serum wzmacniające Coconat Milk Organix– poleca Beata Świerczyńska grafik Fashion Post 

Serum do włosów Orygins, poleciła mi przypadkowa kobieta w jednej z drogerii, która tak jak ja stała przed półką z kosmetykami do włosów i patrzyła na niekończącą się ilość różnokolorowych butelek. Spojrzała na burzę moich naturalnie kręconych włosów i powiedziała, żebym wzięła kokosowe serum, bo będzie idealne dla takich włosów, jak moje. Miała rację – od tamtej pory kupuję je stale, bo dzięki niemu moje ciężkie do okiełznania włosy, nie puszą się. Serum ma piękny kokosowy zapach (jeden z moich ulubionych), kosztuje niewiele, a przy tym jest bardzo wydajne.

Odżywcze serum wzmacniające Coconut Milk Organix cena, ok. 30 zł, do kupienia m.in w drogeriach Hebe.

Express dry drops Essence – poleca Paulina Kosim redaktor Fashion Post 

Z natury jestem niecierpliwa, nie lubię czekać, szczególnie na to aż wyschnie lakier na moich paznokciach. Dlatego, kiedy cztery lata temu znalazłam krople Essence, moje życie całkowicie się zmieniło. Przestałam już liczyć ile buteleczek tego cudownego produktu zużyłam od tamtej pory. Dzięki wygodnemu aplikatorowi nigdy nie zużywam go więc, niż potrzeba. Poza tym jest bardzo wydajny, bo wystarczy kilka kropel, by kilka minut później lakier był już suchy. A ja nie muszę siedzieć w bezruchu przez godzinę i co najważniejsze, nie mam potem nieładnych, odciśniętych śladów. I to wszystko za jedyne 8 zł.

Express dry drops Essence, cena, ok. 8 zł, do kupienia m.in Super-Pharm

Krem do suchej skóry Cera di Cupra – poleca Anna Mioduszewska Sales Manager Fashion Post 

To mój hit, jeden z kilku ulubionych kremów i do tego w wyjątkowo niskiej cenie, bo kosztuje około 3 euro!  Stosuje go od mniej więcej 10 lat i nieprzerwanie jest to mój must have. Krem na bazie wosku pszczelego świetnie nawilża skórę i zapewnia jej młody wygląd. Zawsze przywoziłam go z Włoch, ale teraz można kupić go także w Polsce, więc nie muszę robić zapasów, ale i tak zawsze je robię. Kwestia przyzwyczajenia.

Krem do suchej skóry Cera di Cupra, cena, ok. 22 zł, do kupienia przez internet m.in tu.

Koreańskie maseczki do twarzy Tony Moly i Skinfood – poleca Zosia Kłos stażystka Fashion Post

Kosmetykiem, bez którego nie wyobrażam sobie pielęgnacji są koreańskie maseczki z tkaniny. Nie używam ich codziennie, ale dwa-trzy razy w tygodniu. Pozwalam sobie wtedy na chwilę relaksu w towarzystwie moich ukochanych maseczek. To dla mnie takie małe, domowe spa. Zanim nałożę materiał nasączony składnikami odżywczymi,  peelinguję skórę twarzy. Dzięki temu aktywne elementy głębiej wnikają w skórę i efekt jest intensywniejszy. Wbrew zaleceniom, zamiast 10-15 minut, czasem trzymam maseczkę nawet pół godziny. Nie mam jednej ukochanej, ale najchętniej sięgam po te od Skinfood, stworzone z naturalnych składników lub Tony Moly z zabawnymi nadrukami.

Maseczki marki Tony Moly czy Skinfood, cena, ok. 22 zł, do kupienia w Sephorze.

Dezodorant w kulce Vichy – poleca Katarzyna Blażuk redaktor urody Fashion Post

Ten dezodorant jest fantastyczny. Nigdy nie mnie zawiódł. Jeździ ze mną wszędzie i zawsze się sprawdza. Nie ważne czy jest to tropikalny upał Tajlandii albo Kambodży czy ekstremalny treking na dalekiej północy Islandii. Używam go nieprzerwanie od ponad 10 lat, ale jakby by to było wczoraj pamiętam jak odkryła go moja siostra. Ma świetny, nienachalny zapach i szybko się wchłania. Kiedy nie mam go w domu, bo niespodziewanie się skończy (co rzadko się zdarza, bo zawsze w szafce trzymam zapas) to wpadam w panikę, więc śmiało mogę mówić o symptomach uzależnienia od tego produktu. Gdybyście zadali mi pytanie jaki jeden kosmetyk zabrałabym na bezludną wyspę to znacie już odpowiedź.

Dezodorant Vichy, cena, ok. 30 zł, do kupienia przez w dobrych aptekach i Super -Pharm.

ZobaczSchowaj komentarze

Makijażowe trendy na jesień 2018 według Sephora

W dniach 28-30 września w centrum handlowym Arkadia w Warszawie trwał jak co roku Sephora Trend Report! Podczas tegorocznej edycji uczestniczki mogły przejść przez kosmetyczne warsztaty, zapisać się na modelowanie brwi czy włosów, pomalować paznokcie najmodniejszymi kolorami czy przejść makijażową metamorfozę pod okiem specjalistów. W tym wszystkim nie zabrakło najgorętszych trendów, które musicie wypróbować na sobie tej jesieni!

Makijażowe trendy na jesień 2018 według Sephora
_JED9142

BLASK

Już od wiosny 2018 na naszych twarzach gości blask, a rozświetlacz jest naszym największym przyjacielem. Nakładamy go na wszystkie części twarzy, które naturalnie odbijają światło. Również jesienią chcemy błyszczeć! Marc Jacobs wprowadza rozświetlacz do całego ciała O!Mega Glaze All-over foil luminizer w dużym złotym kompakcie. Za pomocą specjalnego pędzla nałożymy go na twarz, szyję, ramiona i dekolt. W ofercie marki pojawią się również kremowe cienie do powiek See-quins Glam Glitter w 6 połyskujących odcieniach, które będą stanowiły idealne dopełnienie look’u. Największą zmianą jeśli chodzi o rozświetlacze jest ich kolorystyka – w tym sezonie złoto ustępuje miejsca srebru! Pasuje ono każdej karnacji i idealne podkreśla nasze naturalne piękno. Jak zapewniają makijażyści Sephora Collection srebrem będziemy pokrywać ciało, twarz i powieki. Za najnowszym trendem podążyła już marka Fenty Beauty by Rihanna, w której ofercie znajdziemy rozświetlacz do ciała Diamond Bomb All-Over Diamond Veil czy błyszczyk o diamentowej poświecie, który idealnie nada się jako top na wszystkie szminki.

Od pokazu Giambattista Valli wiosną nie rozstajemy się również z brokatem, który króluje na naszych powiekach zarówno jako punktowy akcent, ale i potrafi pokryć całą jej powierzchnię. Co odważniejsze z nas kładą go na usta, dając swojemu makijażowi nieziemski charakter. Brokatowy trend pozostaje z nami na dłużej – swoje produkty z drobinkami szuje dla nas chociażby marka Make Up For Ever. Po przygotowaniu ciała specjalną bazą brokat będzie pokrywał najmniejszy skrawek naszej skóry, a ten efekt jest jak najbardziej pożądany!

KOLOR

Tej jesieni pragniemy też koloru, przede wszystkim na naszych ustach! Może być to mat, choć idzie on ramię w ramię z naturalnym połyskiem. Marki nie zawodzą w tej kwestii i rozpieszczają nas nowymi kolorami swoich bestsellerów. Fenty Beauty wprowadza cztery nowe odcienie swojej  kultowej farbki do ust Uncensored – pudrowy Uncuffed i Unbutton, brązowy Unveil i czarny Uninvited. Również Kat Von D urozmaica kolorystykę swoich super-trwałych szminek o brązowe odcienie. Największym novum jednak jest bez wątpienia nowość od YSLRouge Pur Couture The Slim to pierwsza dostępna na rynku szminka o kwadratowym kształcie. Innowacyjna forma powoduje, że dokładne wyprofilowanie ust będzie proste jak nigdy. Najchętniej pokrywamy je brązami i czerwieniami. Porządane jest również połączenie matowych produktów z błyszczykami – tworzymy na naszych ustach kolorową bazę, którą wieńczymy przezroczystym błyszczykiem. Efekt wow gotowy!

BRWI

W swoim codziennym makijażu kobiety pomijają często modelowanie brwi, co powoduje, że nie jest on kompletny. Jeśli uważacie, że nie macie na to czasu albo po prostu nie umiecie tego robić, z pomocą przychodzi marka Benefit Cosmetics. Brow Contour to 4 kredki w jednej, dzięki czemu bez problemu w szybki i łatwy sposób wymodelujemy nasze brwi. Jeszcze ostatnio dążyłyśmy, by były zwichrzone i rozczesane, teraz jednak mają być idealnie wyprofilowane i wypełnione. Warto również pamiętać, że nie ma idealnego makijażu bez dobrze dobranej fryzury. Pomimo, że jest to kwestia bardzo indywidualna, warto wiedzieć, że jesienią 2018 chcemy, żeby nasze włosy miały jak największą objętość.

PIELĘGNACJA

Pamiętajmy również, że podstawą modnego i udanego makijażu jest zdrowa i zadbana skóra. Nałożenie nawet najdroższych i najlepszych składowo kosmetyków na nieoczyszczoną cerę nie przyniesie oczekiwanych efektów. Dla uzyskania pięknego blasku musimy regularnie nawilżać twarz i ciało, żeby wyglądało rześko i zdrowo. Warto też chronić skórę przed złymi czynnikami otoczenia. Tutaj na ratunek przybywa marka Estee Lauder, której krem pod oczy Advanced Night Repair Eye Synchronized Complex cofa negatywne skutki niebieskiego światła pochodzącego z naszych smartfonów.

Jesienią w sklepach Sephora czeka na nas wiele nowości. Nie zabraknie wśród nich produktów do makijażu, ciała czy włosów, a my nie możemy się doczekać, żeby wypróbować wszystkie z nich!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności