Wyjątkowe kolekcje kosmetyków, które cofną was do lat dzieciństwa!

Zdarzyło się wam kupić kosmetyki tylko ze względu na to, że obudziły w was wspomnienia z dzieciństwa? Jeśli dodatkowo widnieją na nich postaci z ulubionych bajek czy gry komputerowej zakładamy, że żadna z was nie oprze się by wrzucić je do swojego koszyka. A teraz uwaga! Poniżej znajdziecie swoich ulubionych bohaterów z czasów wczesnej młodości na kultowych produktach największych firm kosmetycznych.

SUPER MARIO BROS. X SHU UEMURA

Pierwsza z nich nawiązuje do kultowej gry komputerowej. Kto z was w tym czasie grał w grę Mario Bros., ręka do góry.  To właśnie dla wszystkich swoich fanów Mario połączył siły z japońska marką kultowych produktów do włosów i makijażu, a także słynnych zalotek do rzęs – Shu Uemura. Kolekcja składa się z zalotki do rzęs z gwiazdą, produktów do włosów i kosmetyków do makijażu m.in szminki i różu. Kosmetyki niestety dostępne są tylko na amerykańskiej stronie Shu Uemura. Ceny zaczynają się od 24 i skaczą, podobnie jak Mario, aż do  475 dolarów! 

POWER RENGERS X GLAMGLOW

 

Rewelacyjna maseczka ujędrniająca typu peel-off do twarzy GRAVITYMUD Firming Treatment ma teraz dwa nowe kolory – Rita Repulsa Green i Goldar Gold. Obie maski inspirowane są postaciami czarnych charakterów kinowego hitu – POWER RANGERS Ritą Repuls i jej poplecznikiem Goldarem. GRAVITYMUD to obdarzona niemal pozaziemskimi mocami maska, błyskawicznie ujędrniająca skórę twarzy, szyi i dekoltu. Innowacyjne formuły Limited Edition Power Rangers zyskują z chwilą zaschnięcia na skórze odpowiednio – metalicznie zielony i złoty kolor, a wyspecjalizowane składniki optycznie podnoszą skórę akcentując rysy twarzy. Po zdjęciu maseczki naszym oczom ukazuje się jędrniejsza, bardziej napięta i pełna blasku skóra. Maseczkę kupicie na stronie polskiej Sephory.

MICKEY MOUSE X Kiehl’s

Do tej pory świąteczne opakowania Kiehl’s  zdobiły prace sławnych artystów, takich jak Faile, Jeff Koons czy Kenny Scharf. W tym roku Kiehl’s postanowił  zerwać z dotychczasową tradycją i nawiązał współpracę z ukochaną gwiazdą chyba wszystkich z nas, czyli… Myszką Miki! Słynne „uszy” widnieją na masłach do ciała, kremie do rąk, kremie do twarzy i balsamie do ust.  Wszystkie one pomogą nie tylko sprzedać produkty amerykańskiej marki, ale wesprą także szczytny cel. 100 procent zysków ze sprzedaży tej wyjątkowej kolekcji – (100 000 dolarów) – trafi bowiem do  Feeding America – organizacji non-profit, która pomaga wyżywić ponad 46 milionów osób w Stanach. Ceny zestawów zaczynają się od 29 dolarów. 

Jesteście gotowi na sentymentalno-urodową podróż do czasów dzieciństwa?

ZobaczSchowaj komentarze

H&M X Love Stories łączą siły. Efekt? Wyjątkowa kolekcja bielizny

H&M rozpoczyna pierwszą w historii współpracę z marką bielizny – holenderską firmą Love Stories. Stworzone w 2013 roku przez wszechstronnie utalentowaną Marloes Hoedeman, Love Stories znane jest z eklektycznych printów, możliwości tworzenia niezliczonych ilości zestawień oraz wygodnych krojów. Kolekcja H&Mx Love Stories do sklepów trafi dopiero za niecałe dwa miesiące, ale my już wiemy jak będzie wyglądać. Sprawdźcie zdjęcia z kampanii w naszej galerii!

H&M X Love Stories łączą siły. Efekt? Wyjątkowa kolekcja bielizny

Efektem współpracy H&M z marką Love Stories jest kolekcja dla kobiet, obejmująca szeroką gamę biustonoszy, majtek i stringów, a także bieliznę nocną, maski na oczy, skarpety i torby podróżne z koronki i satyny. Wszystkie elementy kolekcji mają charakterystyczne kombinacje wzorów i kolorów, typowe dla marki Love Stories, które Hoedeman nazywa „perfekcyjnymi niedopasowaniami”. Lamparcie cętki, gwiazdki oraz kwiatowe wzory wymieszane zostały z koronką isportowymi paskami. Paleta kolorów to głównie przygaszony róż, czerń oraz oliwkowa zieleń. Wszystko można zestawiać ze sobą tak, aby było dopasowane do nastroju i odzwierciedlało osobowość noszącego.

„Bielizna zawsze była ważnym elementem mody. Poprzez tę współpracę chcemy pokazać, że bielizna może być tak samo wyrazista i ekspresyjna jak ubranie, mimo żenie zawsze jest widoczna. Dlatego Love Stories jest idealnym wyborem. Od dawnapodziwiamy Marloes za jej energię, motywację i, oczywiście, jej projekty, więc cieszymy się, że robimy to razem”, mówi Pernilla Wohlfahrt, Dyrektor ds. ProjektówH&M.

„Lubię nazywać współpracę pomiędzy H&M i Love Stories naszym romansem! Odpierwszego dnia był w nas wzajemny szacunek oraz prawdziwa chemia między wszystkimi projektantami, więc idealnie nam się razem pracowało. Kolekcja skupia się wokół klasycznych elementów Love Stories – biustonoszy, majtek bikini oraz stringów – oraz „doskonałych niedopasowań” printów i kolorów” mówi Marloes Hoedeman, założycielka marki Love Stories.

Kolekcja z klasycznymi projektami marki, stworzona we współpracy z zespołem H&M, dostępna będzie na całym świecie w wybranych sklepach oraz online od 9 sierpnia. My już nie możemy się doczekać, aż będziemy mieć je w swojej szafie.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności