Wyjątkowe kosmetyki dla ukochanej kobiety!

Nie kupiliście jeszcze prezentu dla mamy, dziewczyny, narzeczonej? Dla spóźnialskich lub tych z was drodzy panowie, którzy nie mają pomysłu co kupić ukochanej kobiecie podpowiadamy w naszej galerii. Ale z okazji Dnia Kobiet same także możemy sprawić sobie prezent. Mamy nadzieję, że to wyjątkowe kosmetyki i produkty do pielęgnacji włosów spełnią wasze oczekiwania. W końcu najlepsze są te prezenty, które zrobimy sobie same.

Wyjątkowe kosmetyki dla ukochanej kobiety!
Woda perfumowana Si Passione, Georgio Armani
Zapach idealny dla nowoczesnej kobiety, która lubi nieoczywiste połączenia. Jej serce na pewno podbije kombinacja różowego pieprzu połączona ze słodkim akordom nektaru z czarnej porzeczki i soczystej gruszki, a wszystko zwieńczone bukietem białych kwiatów – róży i zmysłowego jaśminu.

Zakupy

Bobbi Brown

Zestaw pędzli
1100 zł

La Bruket

Mydło w płynie
110,50 zł

A'pieu

Rozjaśniająca maseczka Strawberry Milk
12,90 zł

Chanel

Balsam i puder do ust
179 zł

Giorgio Armani

Woda perfumowana Si
od 289 zł

Clarins

Olejek do ust
89 zł

Clinique

Krem pod oczy
169 zł

Estée Lauder

Serum naprawcze
505 zł

Gucci

Woda perfumowana
od 279 zł

Lancôme

Krem do twarzy Énergie de Vie
259 zł

Braun

Elektroniczna szczotka do włosów Satin Hair 7
170 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Estée Lauder przedstawiło wczoraj kolejną przepiękną ambasadorkę!

Grace Elizabeth, piękna supermodelka została ambasadorką marki Estée Lauder! Dołączyła do rodziny Ambasadorek, w której są już Misty Copeland, Kendall Jenner, Karlie Kloss, Yang Mi, Carolyn Murphy, Hilary Rhoda, Joan Smalls, Fei Fei Sun i Gabriella Wilde. Pierwsza kampania z jej udziałem wystartuje już w lipcu 2018 r.

Grace Elizabeth choć jest obecna zaledwie trzy lata już została okrzyknięta przez Vogue, V Magazine i GQ nowoczesnym wcieleniem klasycznej supermodelki.  Jej kariera potoczyła się błyskawicznie. Szybko zdobywa sobie status ikony dzięki niezaprzeczalnej urodzie, ambicji i determinacji, które leżą u źródeł jej błyskawicznego sukcesu. Od czasu, gdy pojawiła się na okładce włoskiej edycji Vogue’a jej pozycja w rankingu modelek Models.com nieustannie rośnie, a Grace Elizabeth zyskuje miejsce wśród najbardziej wziętych modelek nadchodzących lat. Oprócz paryskiej, chińskiej, hiszpańskiej, rosyjskiej i niemieckiej edycji  Vogue’a, młoda modelka wystąpiła na okładkach V Magazine, The Edit, Harper’s Bazaar, ELLE oraz rocznicowej okładce The Daily Front Row (15-ta rocznica powstania magazynu). Grace jest ulubienicą światowej sławy fotografów, w tym Inez & Vinoodh, Alasdaira McLellana, Willy’ego Vanderperre’a, Stevena Meisela, Davida Simsa i Glena Luchforda oraz stylistki gwiazd Katie Grand.

 


Gwiazdorski potencjał Grace uwidocznił się z chwilą jej debiutu w charakterze twarzy Guessa. Modelka idzie  w ślady dziewczyn Guessa Claudii Schiffer i Gigi Hadid. Mianowana w 2016 r. ambasadorką Victoria’s Secret PINK Grace wciąż dzierży prestiżowy tytuł po dwóch pokazów VS z rzędu. Obserwowana przez widownię z całego świata modelka zyskała w mediach społecznościowych ponad 500 tys. fanów. Należy do najbardziej rozpoznawalnych postaci w świecie mody. Ma na swoim koncie ponad 30 kampanii reklamowych dla największych domów mody, takich jak Chanel Karla Lagerfelda, Versace Stevena Meisela, Carolina Herrera, Hugo Boss, Max Mara, Tory Burch czy Ralph Lauren. Nic dziwnego, że to właśnie ją marka wybrała jako nową ambasadorkę swoich produktów.

 


“Mamy zaszczyt powitać Grace w rodzinie Estée Lauder” – ogłosił Stephane de La Faverie, Global Brand President Estée Lauder. “To niezwykle nowoczesna i piękna dziewczyna, która odświeży ponadczasowy styl i aspiracje Estée Lauder. Ta obdarzona fantastycznym poczuciem humoru młoda kobieta, która szturmem zdobyła świat mody nada naszej marce całkiem nowy wymiar.”

A Grace Elizabeth dodała “Bardzo się cieszę, że będę reprezentować Estée Lauder” . “Zawsze pasjonowałam się kosmetykami i pielęgnacją urody, a współpraca z kultową marką jest niczym spełnienie marzeń. Nie mogę się już doczekać pierwszej kampanii!”.

My także, bo już wiemy, że będzie przepiękna.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Przemierzamy branżę kosmetyczną w poszukiwaniu wyjątkowych rozwiązań i gorących nowości. Starannie selekcjonujemy informacje zamieszczone na największych serwisach poświęconych modzie i pielęgnacji urody. Wykorzystujemy własne doświadczenia oraz wiedzę. Chętnie wsłuchujemy się w wypowiedzi ekspertów. Przygotowujemy artykuły, które pomogą odkryć niezwykłą różnorodność produktów pielęgnacyjnych, a jednocześnie ułatwią wybór. Wskazujemy na konkretne i gotowe rozwiązania. Podpowiadamy, jakich preparatów i jakich marek szukać. Sprawdzamy nasze rekomendacje na własnej skórze. Na tym nie koniec. Zdradzamy triki domowej pielęgnacji urody. Informujemy o dobrych zabiegach. Odkrywamy sztuczki wizażystów i gwiazd. Mówimy o osobowościach, które tworzyły imperia oddziałujące na branżę kosmetyczną i świat urody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności