Premiera kampanii „Origin” paprocki&brzozowski

Dzień przed pokazem na sezon wiosna-lato 2017  duet paprocki&brzozowski postanowił zaprezentować nam film promujący nową kampanię zatytułowaną  „Origin”. To projekt, który zrealizowali wspólnie z Papaya Films. Koniecznie zobaczcie tę niezwykłą realizację z piękną Maddie Kulicką w roli głównej.

 

W oczekiwaniu na pokaz kolekcji „Julia is not dead” duet paprocki&brzozowski postanowił zaskoczyć nas swoim nowym projektem. Jest to film promujący kolekcję wiosna-lato 2017. „Jesteśmy szczególnie dumni, iż udało nam się zaprosić do współpracy fantastyczny team, który stworzył projekt na światowym poziomie” – zdradzili nam projektanci.

Paprocki&Brzozowski „Half-naked” jesień-zima 2016

Film wyreżyserowała Iwona Bielecka, która stworzyła obraz narodzin nowego życia. Naszym oczom ukazuje się naga Maddie Kulicka, która wypływa z wody, by potem ukazać się w cielistej cekinowej sukni, która zaprojektował oczywiście polski duet. W tle słyszymy narratora opowiadającego o genezie wybuchu, który dał początek powstaniu świata.

Podkład muzyczny skomponowała Julia Marcell. Za produkcję odpowiadało studio Papaya Films (Kacper Sawicki i Paweł Bondarowicz) oraz Bites (Jakub Laskus) wspierane przez liczne grono fachowców, specjalizujących się w kręceniu podwodnych ujęć. Makijaż wykonała Magdalena Klaman, a za fryzurę odpowiadała Katarzyna Jedynak i Marek Bryczyński.

Książki na lato: polecają Marcin Paprocki i Mariusz Brzozowski

Paprocki i Brzozowski są kolejną marką po La Manii, która zainwestowała w nakręcenie filmu promującego kolekcję. Jesteśmy pod wrażeniem klimatu, jaki udało się osiągnąć. Czy to początek nowego trendu w polskiej modzie? Nie mamy nic przeciwko!

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja Bartka Pilawskiego w obiektywie Mateusza Tyszkiewicza!

To już trzecia kolekcja marki PILAWSKI. Z pozoru klasyczna propozycja na jesień-zimę zaskakuje nowymi formami i mocną kampanią Mateusza Tyszkiewicza.

Kolekcja Bartka Pilawskiego w obiektywie Mateusza Tyszkiewicza!
Kampania_PILAWSKI_IT'S DONE_fot. Mateusz Tyszkiewicz_2

Umiejętności wplatania niezwykłych projektów w klasyczne kolekcje nie można Bartkowi odmówić. Pośród minimalistycznych projektów, Bartek umieścił także modne w tym sezonie peleryny z napisem „IT’S DONE”, długie, powłóczyste koszule, sportowe parki z gniecionej bawełny oraz dziurawe i przykrótkie swetry. 

Trzecia już kolekcja Pilawskiego jest znacznie dojrzalsza od pozostałych. Łagodne połączenia elegancji i sportu są tego idealnym przykładem. Dresowe szorty z obniżonym krokiem, t-shirty z nadrukami, i oversize’owe bluzy z kapturem noszone z cekinową sukienką lub spodniami w wężowy wzór idealnie wpisują się w estetykę marki. Zafascynowany streetwearem projektant pragnie przekraczać granice, dlatego w swoich pracach kieruje się nieograniczoną swobodą. Przez cały proces tworzenia kolekcji projektantowi towarzyszyło hasło „DO YOU KNOW WHAT YOU’RE FIGHTING FOR”, przypominające o tym, że ubieranie się nie powinno być skomplikowaną czynnością i przerostem formy nad treścią. Kolekcji towarzyszą także buty zaprojektowane przez Bartka dla marki Carinii. 

Kolekcja nie byłaby do końca pełna, gdyby nie powstała do niej adekwatna kampania. Za sterami stanął utalentowany Mateusz Tyszkiewicz, a za stylizacje odpowiada Karlina Limbach. Zdjęcia w galerii!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności