Wszystko, co powinniście wiedzieć o Met Gali 2019

Kiedy myśleliśmy, że nic nie jest wstanie pobić ubiegłorocznej Met Gali, dochodzi do nas informacja o nowej edycji. Zapowiada się ultraciekawie!

Heavenly Bodies: Fashion and the Catholic Imagination – zeszłoroczny temat Met Gali 2018 goście wzięli sobie do serca. Niesamowite kreacje z czerwonego dywanu na długo pozostaną w naszej pamięci – a w szczególności zjawiskowa Rihanna w projekcie Maison Margieli! Wydawałoby się, że ciężko będzie to przebić. Znamy jednak temat Met Gali 2019 i nie możemy się już doczekać efektów!

Tematem Met Gali 2019 jest Camp: Notes on Fashion. To oczywiście tytuł wystawy w The Metropolitan Museum of Art, której inauguracja będzie miała miejsce rzecz jasna na Met Gali 6 maja. Temat nawiązuje do słynnego eseju Susan Sontag „Notes of Camp”, z 1964 roku. Pisarka opisała w nim pojęcie kampowego spojrzenia na sztukę, a dokładnie uwzględnianie tego co przesadzone i sztuczne. Jak przekłada się to na modę? No limits! Nie możemy się już doczekać co wymyślą zaproszeni goście!

Tegoroczną galę poprowadzi Lady Gaga, Harry Styles, Serena Williams oraz, naturalnie, Anna Wintour. Jednym ze współgospodarzy będzie także Alessandro Michele, dyrektor kreatywny domu mody Gucci.

ZobaczSchowaj komentarze

Kosmetyki Fenty Beauty by Rihanna już w sklepach!

Pochodząca z Barbadosu Robyn Fenty przyjęła kilkanaście lat temu pseudonim „Rihanna” (od swojego drugiego imienia) i osiągnęła spektakularny sukces jako gwiazda muzyki pop. W zeszłym roku zdecydowała się powołać do życia swoją własną markę kosmetyczną. Projekt Fenty Beauty urzeczywistnił się i już dzisiaj wchodzi do polskich sklepów.
41252_EDIT7_ENTIRE_COLLECTION_V2_0601_02-2
Zapowiada się na to, że tak jak w przypadku muzyki, w sektorze Beauty Rihanna również ma szansę na wielki sukces. Kosmetyki marki Fenty Beauty by Rihanna od momentu pojawienia się na rynku zdobywają pozytywne recenzje. Uwielbiają je miłośnicy wegańskich kosmetyków, vlogerzy czy instagramerzy. Na ich korzyść na pewno przemawia oryginalny design; zachowane są w minimalistycznym stylu, szminki zaprojektowane są na kształt wielokąta, a postawione obok siebie tworzą plastry miodu. Kosmetyki Rihanny chwalone są też ze względu na świetnej jakości fluidy, rozświetlacze czy pędzle. Dodatkowo jest to jeden z nielicznych kosmetycznych brandów na rynku, który oferuje podkład w aż 40 odcieniach. Jest to odpowiedź na potrzeby kobiet poszukujących idealnego koloru dla swojej skóry.
„Po latach prób znalezienia produktów odpowiednich do każdej karnacji, Rihanna postanowiła stworzyć Fenty Beauty. Chciała aby marka była zdecydowanie uniwersalna i oferowała duży wybór produktów do tonacji skóry uważanych za trudne do dopasowania, a także formuły odpowiednie do skóry każdego typu, z naciskiem na uniwersalne odcienie.”
 
Rihanna znana jest z perfekcyjnego makijażu. Gdziekolwiek się pojawi, zawsze wygląda zjawiskowo, i wcale nie chodzi tu o skomplikowany make-up, obciążający skórę kosztem efektu wow! Rihanna udowadnia, że idealny makijaż, to taki, którego niemal nie widać, a to zasługa odpowiednich tricków, no i kosmetyków.
„Makijaż jest po to, żebyś się nim bawiła. Nigdy nie powinien stanowić przymusu ani kojarzyć się z uniformem. Podejmuj szanse i ryzyko, odważ się na coś nowego lub innego”
Za Fenty Beauty idzie też hasło „Fenty Face”. Chodzi o jej własny sposób nakładania makijażu. Gwiazda dzień zaczyna od lekkiego matującego filtra. Potem nakłada rozświetlacz na strategiczne partie skóry. Następnie, w ciągu dnia, nie zapomina o matowieniu skóry. Dla Rihanny idealna skóra to ta, która się nie świeci.
 „Metoda Fenty Face została opracowana dla kobiet o wszystkich odcieniach skóry i typach osobowości. To kluczowe kroki na początek każdego makijażu, bez względu jaki look chcesz osiągnąć. Tu zaczyna się zabawa!”.
 
Od września 2017 roku kosmetyki te można było nabyć w amerykańskich sklepach oraz w sklepie internetowym fentybeauty.com. Dziś pojawiły się w polskich salonach Sephory. Już teraz można je nabyć w salonie Sephora w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie i na sephora.pl. W pozostałych salonach Sephora w całej Polsce dostępne będą od godziny 16:00! 
Jednym z najbardziej pożądanych produktów z tej serii będzie na pewno wcześniej wspomniany podkład. Fenty Beauty „Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation” dostępny będzie w aż 40 odcieniach. Za kosmetyk będziemy musieli zapłacić około 145 zł, jednak zdecydowanie jest wart swojej ceny.
„Daje on błyskawiczny efekt gładkiej, zmatowionej skóry o mniej widocznych porach, przy jednoczesnej możliwości gradacji pokrycia – od średniego po pełne. Wolna od olejów formuła, stworzona w oparciu o technologię adaptacji klimatycznej, nie zatyka porów i jest odporna na pot i wilgoć. Co najważniejsze – trwała i lekka jak powietrze tekstura jest niewidoczna na skórze – więc zawsze wyglądasz jak Ty”.
 
Niezaprzeczalnie wielkim hitem kolekcji jest również błyszczyk Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, który jak zaznacza producent ma pasować każdemu. To przez uniwersalny odcień, za którego wyborem stoi sama Rihanna. W składzie znajduje się masło shea, dzięki czemu usta zyskają nawilżenie i błysk.
ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności