Polski workwear w nowej kolekcji marki Jarmula

Polski workwear w nowej kolekcji marki Jarmula

Okres komunistycznej Polski stał się źródłem inspiracji dla Mateusza Jarmuły przy tworzeniu nowej kolekcji na jesień-zimę 2018/19. Lata 40. i 50. nie zrewolucjonizowały świata mody, gdyż dążono do ujednolicenia całego społeczeństwa. Wyidealizowany obraz człowieka, jako obywatela pracującego u podstaw zainteresował projektanta na tyle, że pokusił się na jego reinterpretacje w swojej nowej kolekcji.

Surowe, ciężkie formy, które zaburzają proporcje sylwetki, oversizowe płaszcze i bluzy, szerokie spodnie z wysokim stanem. Właśnie to znajdziemy w nowej linii marki Jarmula. Projektant mocno skupił się na detalach – zastosował podwójne, kontrastujące obszycia oraz srebrne, metalowe napy. Pośród materiałów wykorzystanych znajdziemy klasyczny dżins, który został połączony z eleganckimi szarościami. Kolekcja damska została zbudowana na podstawie męskiego garnituru, zamykając sylwetkę w prostokącie. Ma to wielkie znaczenie w interpretowaniu kolekcji, ponieważ Jarmula nawiązuje w ten sposób do do widocznych zmian w postrzeganiu roli kobiet w społeczeństwie. Namawiano je do podejmowania zawodów zwykle wykonywanych przez mężczyzn. Zmiana sposobu ubierania się była manifestem zwiastującym nadejście wielkich, nieznanych wówczas zmian.

Klasyczny, polski strój workwear projektant połączył ze współczesną modą uliczną, co w efekcie dało bardzo spójną i odważną kolekcję, która dostępna jest na oficjalnej stronie marki.

ZobaczSchowaj komentarze

Urodzinowa kampania MOHITO na jesień-zimę 2018/19

Już od dziesięciu lat marka MOHITO celebruje kobiece piękno! Z okazji okrągłej rocznicy marka prezentuje nową kolekcję na jesień-zimę 2018/19!

Urodzinowa kampania MOHITO na jesień-zimę 2018/19

Kobiecość dla każdej z nas ma odmienną definicję. Wszystkie jednak jesteśmy zgodne, że klasyka to esencja kobiecości. Marka MOHITO doskonale o tym wie i w tym sezonie zabiera nas w podróż po mieście, w którym najnowsze trendy mieszają się z tym, co najbardziej tradycyjne. Z okazji dziesiątej rocznicy powstała kolekcja, w której mocne, charakterystyczne wzory, niestandardowe faktury łączą się z klasycznymi krojami, które nigdy nie wychodzą z mody!

W kolekcji znajdziecie ciepłe kraty i duże warkoczowe sploty. Dużą rolę grają tu także akcesoria: duże ozdobne kolczyki, paski z geometryczną klamrą, torebki z detalem koła czy futerka oraz bordowe kozaki z marszczoną cholewką.

Urodzinowej linii towarzyszy energetyczna kampania zrealizowana w Londynie przez Mateusza Stankiewicza. Zobaczcie zdjęcia!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności