MODA

Polska ilustratorka stworzyła kampanię nowej odsłony zapachów Marc Jacobs

03.02.2021 Fashion Post

Polska ilustratorka stworzyła kampanię nowej odsłony zapachów Marc Jacobs

Kolejny polski akcent w wielkiej modzie! Polska ilustratorka, Karolina Pawelczyk, została właśnie zaangażowana w kampanię wiosennej linii zapachów Marc Jacobs. Pawelczyk współpracuje z marką już od 2019 roku. 

„Daisy” to flagowy zapach marki Marc Jacobs Fragrances, wydany po raz pierwszy w 2007 roku. W 2019 roku Karolina Pawelczyk, ilustratorka z Polski otrzymała wiadomość na Instagramie, z oficjalnego profilu marki Marc Jacobs z propozycją współpracy. Do dziś Pawelczyk stworzyła już trzy rysowane kampanie promujące zapachy: Daisy Sunshine, Daisy Daze i najnowszy projekt Daisy Spring

Do najnowszej kampanii „Daisy” Marc Jacobs, Pawelczyk miała stworzyć rysowane ilustracje inspirowane trzema kwiatowo-owocowymi zapachami. Karolinie Pawelczyk udało się stworzyć wesołe, podnoszące na duchu ilustracje utrzymane w klimacie pikniku na świeżym powietrzu. Sielanka i celebracja nadejścia wiosny stała się głównym motywem nowej rysowanej kampanii. Flamastrowe, żywe kolory dodatkowo podkreślają lekkość nowego zapachu stworzonego przez Alberto Morillasa – jednego z najznakomitszych perfumiarzy na świecie.

„Najważniejsze przy współpracy z marką Marc Jacobs jest to, że mam pełną swobodę i olbrzymią wolność w zaprezentowaniu swojej wyobraźni, fantazji i przewrotnych pomysłów na przedstawienie tematu” powiedziała autorka prac.