Polska autorka kolaży została ambasadorką marki KOMONO!

W ramach launchu nowej kolekcji zegarków „Signature”, belgijska marka KOMONO zaprosiła do współpracy 10 artystów z całego świata. Wśród nich znalazła się Polka – Beata Śliwińska, działająca pod pseudonimem Barrakuz!

Polska autorka kolaży została ambasadorką marki KOMONO!

O KOMONO wspominaliśmy Wam już wcześniej. Jeżeli przegapiliście nasz artykuł, to pozwólcie, że odświeżymy Wam pamięć – kliknijcie tutaj.

Z okazji wypuszczenia nowej kolekcji zegarków „Signature”, marka zaprosiła 10 kreatywnych artystów z całego świata, którzy za zadanie mieli zinterpretować na swój sposób pojęcie czasu wymierzane przez wybrany przez siebie model z premierowej kolekcji. Efekty są powalające! I choć nie chcemy tu nikogo faworyzować, to musimy przyznać praca Barrakuz w szczególności przypadła nam do gustu. Specjalnie dla KOMONO postanowiła potraktować swoje zadanie całkowicie cyfrowo i włączać w pracę swoje charakterystyczne elementy – dynamizm, surrealizm, wycięte formy i dzikie zwierzęta.

Wczoraj, wszystkie dzieła artystów zostały zaprezentowane w Antwerpii podczas oficjalnej premiery. Poza Barrakuz w projekcie wzięli udział graficy, ilustratorzy, fotografowie, styliści z różnych krajów: Kim Jakobsen To i Hamish Wirgman (Anglia), Louise Martens (Beligia), Nicasio Torres (Hiszpania), Debby Woo (Tajwan), Csillia Klenyanszki (Węgry), Frankie Cihi (Japonia), Amber Vittoria (USA), Daiana Ruitz (Argentyna), Arcin Sagdic (Niemcy).

Zobaczcie wszystkie prace oraz nową kolekcję Signature!

ZobaczSchowaj komentarze

Dlaczego Komono to marka, od której się uzależniliśmy?

Tak już często bywa, że akcesoria, które mocno wpasowują się w panujące trendy, są kiepskiej jakości. A marki, które oferują solidnie wykonany produkt, zwykle zapominają o odświeżeniu designu. My nie chcąc wybierać pomiędzy jednym a drugim wybraliśmy… właśnie KOMONO.

Dlaczego Komono to marka, od której się uzależniliśmy?

Belgijska marka Komono oferuje wysokiej jakości okulary oraz zegarki, ale dziś opowiemy o tych pierwszych, bo właśnie dostaliśmy informacje o nowej kolekcji Elementary. Okulary przeciwsłoneczne z tej linii wyróżniają się minimalistycznym designem, choć, uwierzcie nam, mimo tego zwracają na siebie uwagę.

Każdy kolor – czy ten najgorętszy w danym sezonie czy po prostu twój ulubiony – jest w swojej istocie kombinacją podstawowych barw: czerwieni, żółtego i niebieskiego. W oparciu właśnie o te kolory powstała nowa kolekcja okularów Komono. Dla osób poszukujących mocniejszych barw, marka przygotowała także propozycje o nieco mocniejszym gradiencie.

Nazwa Komono wywodzi się z języka japońskiego i oznacza dosłownie mały przedmiot. Design zarówno zegarków, jak i okularów opiera się na stylu retro-futuro, dlatego znajdziecie tu mnóstwo klasycznych form w nowoczesnym wydaniu. Co wyróżnia markę, to solidne wykonanie, dzięki czemu każda opcja będzie służyć Wam na bardzo długo. Zobaczcie nową kolekcję Elementary!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności