Pierwszy butik Yope w Warszawie już otwarty!

Yope zaprasza do swojego bajkowego świata! Już od tego tygodnia fani naturalnych produktów marki mogą robić zakupy w  pierwszym oficjalnym butiku w samym sercu Warszawy.

Pierwszy butik Yope w Warszawie już otwarty!

Lista zalet produktów Yope nie ma końca – powstają z dbałością o każdy składnik, są przyjazne dla środowiska oraz naszej skóry. Nie wspominając o fantazyjnej oprawie graficznej i cudownych zapach, z których słynie marka. Adekwatnie do tych cech powstał nowy butik Yope. W samym środku Warszawy, na ul. Mokotowskiej 26 pastelowe wnętrza sklepu zachęcają nas do zatrzymania się chociaż na chwilę.

Przekraczając próg butiku wiemy, że będzie to dłuższa chwila. Na samym środku wita nas okrągła wysepka, na której wyeksponowane są nowości oraz bestsellery marki. Wszystkiego możemy dotknąć, powąchać i wypróbować. Istnieje możliwość skorzystania z umywalki, dzięki czemu możemy na własnej skórze przetestować mydła w płynie. W asortymencie znajdują się także produkty do sprzątania, świece oraz zupełna nowość – szampony oraz odżywki do różnych rodzajów włosów!

Yope nie poprzestaje jedynie na sprzedaży. Chcąc działać w zgodzie ze środowiskiem, w butiku istnieje możliwość uzupełnienia pustej buteleczki po produkcie! W tej chwili w ofercie jest jedynie mydło figowe, ale ekipa Yope zapowiada, że w przyszłości wybór będzie o wiele większy.

ZobaczSchowaj komentarze

Local Hereos w zupełnie nowym wydaniu!

Od „Doing Real Stuff Sucks” do „WILD AT HERART’. Po 6 latach działalności marki, przyszedł moment na nowy wizerunek Local Heroes!

Brand Local Heroes wystartował w 2012 roku jako projekt stworzony dla zabawy. Marka założona przez dwie przyjaciółki Karolinę Słotę i Aretę Szpurę w swojej pierwszej kolekcji wypuściła zaledwie trzy t-shirty. Dziewczyny wyprodukowały premierowe sztuki z pożyczonych pieniędzy i odkładanych oszczędności, a zdjęcia produktów zrobiły na samych sobie. W pierwszych tygodniach sprzedawały ledwie kilka koszulek tygodniowo, jednak wszystko się zmieniło, gdy t-shirt z nadrukiem Doing Real Stuff Sucks założył na siebie Justin Bieber i został sfotografowany przez fotoreporterów. Od tego czasu zainteresowanie marką i jej dobra passa nadal trwa. Teraz, po 6 latach działalności nadszedł czas na dojrzałość i nowy wizerunek.

Od samego początku funkcjonowania na rynku Local Heroes znane jest jako firma bazująca na tekstach i sloganach. Wszystko od zawsze opierało się na basicowych krojach i różnorodnych kolorach. W ich wizji królowały lata 90-te, gwiazdy pop, Disney, kucyki pony, żelki i pastele. Choć dla niektórych wydawało się to czasem infantylne, one określały to jako alternatywną rzeczywistość dla szarego świata dookoła. Podobnie twierdzili ich klienci i konkurencja, bo zainteresowanie stale rosło jak i ilość zamówień. Local Heroes tworzyło coraz to nowsze kolekcje, z czego wiele z nich było kolaboracjami z rynkowymi gigantami – firmą Reebok, Chiara Ferragni Collection czy Disney.

Teraz Local Heroes postanowiło odświeżyć i zmienić swój wizerunek, zachowując przy tym DNA firmy, jakim są slogany. Najnowsza kampania WILD AT HEART opiera się na historii miłosnej rozgrywającej się w motelu, gdzie dziewczyna jest zdecydowaną i pewną swoich decyzji postacią. Nie boi się nowości, ryzyka, a niemożliwe dla niej nie istnieje. Ta idea ma przyświecać marce na jej nowej drodze pełnej wyzwań, zaskoczeń, ale i przepełnionej dojrzałością ścieżce. Inspiracją dla całej kolekcji jest kultura streetwear’u z lat 80’, czego charakter ma oddać również motel będący tłem sesji do kampanii. Oversizeowe bluzy, ortalionowe dresy czy nietypowe kurtki pokryte są przewymiarowanymi kształtami i motywami kolorystycznymi, co jest odpowiedzią na najświeższe trendy. Kolorystyka sięga od głębokiej czerni, przez czerwień, aż do różu i najmodniejszych neonów. Marka podkreśla, że w swojej dojrzałej odsłonie jeszcze bardziej skupiła się na detalach dopracowując podszewki czy ulepszając kroje i branding. Obok takich nowości jak koronkowe body, w kolekcji WILD AT HEART nie zabraknie też ich klasycznych projektów, lecz w odświeżonej wersji! Ta kolekcja to kwintesencja sporty i sexy.

Zdjęcia i filmy kampanii wykonał Łukasz Jasiukowicz, a za stylizacje odpowiada Ewelina Gralak. Twarzą kampanii jest Matylda Terlecka. Kolejna nowością jest wprowadzenie męskiej sylwetki do komunikacji brandu (a sama firmy nie zaprzecza, że może być to początek  wprowadzania unisexowych projektów na większą skalę).

Do sprzedaży trafił właśnie pierwszy drop najnowszej kolekcji!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności