Koniec z limitowanymi kolekcjami! PatMcGrath wypuszcza stałą linią produktów do makijażu

Jedna z najsłynniejszych makijażystek na świecie, która odpowiada za spektakularne charakteryzacje na pokazach mody największych światowych marek czy makijaże Madonny podczas tras koncertowych, po latach w branży beauty i kilku sezonach działalności opartej wyłącznie na limitowanych kolekcjach produktów, startuje ze stałą i gigantyczną linią kosmetyków do makijażu. Co wejdzie w jej skład? Już wiemy!

O makijażu wie wszystko, bo od lat maluje twarze najsłynniejszych artystek i modelek na pokazach mody. Jest niekwestionowanym guru dla milionów kobiet na całym świecie, a w branży ma opinię wizjonerki i prawdziwej artystki. Nie tylko maluje, ale także kreuje trendy i  tworzy niesamowite charakteryzacje. Do tej pory tworzyła makijaże dla takich gigantów jak m.in Armani – kilka sezonów temu dojrzała do tego, by stworzyć własną markę Pat McGrath Labs, lecz dopiero teraz postanowiła uczynić z niej stałą linię produktów do makijażu, a nie jak dotąd tylko limitowane edycje wybranych kosmetyków.

W przyszłym miesiącu McGrath wprowadzi na rynek pełna kolekcję kosmetyków do makijażu pod nazwą Pat McGrath Labs, która będzie stała, a nie jak dotąd tylko limitowana. Produkty do tej kolekcji zbierała przez 25 lat. W jej skład wejdzie pokaźna liczba kosmetyków i będzie zawierać wszystko co potrzebne by stworzyć  perfekcyjny makijaż a la Pat: szminki, palety cieni, maskary, konturówki. Tworząc ją, londyńska makijażystka naprawdę się postarała. Spędziła dwa lata w laboratoriach szukając idealnych formuł i niesamowicie napigmentowanych, wyjątkowych kolorów. Produkty do sprzedaży będą wchodzić  etapami- począwszy od północy 16 września, do sprzedaży trafi 40 odcieni szminek w dwóch wersjach, a następnie uwalniając wargę w 11 odcieniach, ołówki w pięciu odcieniach, tusz do rzęs i cieniem do oczy. Sprzedaż początkowo ruszy na stronie patmcgrath.com.


W tym miesiącu, choć nie podła jeszcze konkretna daty, McGrath będzie miała miejsce także „tajna” przedsprzedaż dla subskrybentów witryny Pat, którzy otrzymają e-mail z zaproszeniem do sklepu przed oficjalną premierą. A od 6 października będzie można kupić całą kolekcję w Sephorze i na sephora.com, która została wyłącznym partnera handlowym marki.

Specjaliści przewidują, że w ciągu pierwszego roku detalicznej sprzedaży kosmetyków McGrath zarobi ponad 60 milionów dolarów. Trudno się dziwić, bo od 25 lat jest dla milionów kobiet niesłabnącą inspiracją, a jej Instagram obserwuje 1,5 miliona (!) osób.

Nie możemy już doczekać się doczekać by zobaczyć te cuda na własne oczy.

ZobaczSchowaj komentarze

Warszawska premiera linii zegarków dla nowego pokolenia kobiet Omega Trésor

W świecie zegarków dla kobiet OMEGA to marka wyjątkowa. Szwajcarska firma od ponad stu lat z oddaniem pracuje dla swojej kobiecej klienteli tworząc wyjątkowe piękno i potrafiące mu dorównać innowacje. Najnowszym owocem tej pracy jest linia zegarków dla kobiet Trésor, której premiera odbyła się w ciepły, czerwcowy wieczór w otoczeniu sztuki, w industrialnej przestrzeni domu aukcyjnego Desa Unicum.

Warszawska premiera linii zegarków dla nowego pokolenia kobiet Omega Trésor
Magda Boczarska i Mateusz Banasiuk

Miejsce prezentacji nowej kolekcji Omegi nie zostało wybrane przypadkowo, ponieważ zegarki z linii Trésor to małe dzieła sztuki o klasycznym wzornictwie i bardzo nowoczesnej formie. Wszystkie modele z kolekcji posiadają diamentowe zdobienia wzdłuż boków 39 lub 36 milimetrowej koperty oraz pojedynczy brylant osadzony w koronce. Dodatkowym akcentem zdobiącym koronkę najnowszej Omegi jest kwiat utworzony z pięciu logotypów marki z czerwonej ceramiki. Inną charakterystyczną cechą zegarków są tłoczone lub malowane cyfry rzymskie w elegancki sposób okalające okrągłą tarczę.

Każdą kopertę OMEGA Trésor od spodu zamyka specjalny, lustrzany dekiel w stylu „Her Time”. Projektanci marki nie myśleli jednak jedynie o tym, by przydatny przedmiot był zawsze pod ręką, ale bardziej o symbolicznej idei zwierciadła, mającego przypominać kobietom, kim są oraz o naturalnej charyzmie, którą dysponują. Wnętrze koperty skrywa kaliber OMEGA 4061.

Marka oferuje w kolekcji 9 różnych modeli. Koperty wykonano ze stali szlachetnej lub 18-karatowego złota Sedna™, a paski ze skóry lub z satynowej tkaniny. Szeroki wybór tarcz obejmuje kolory czarny, brąz taupe, biały, niebieski, opalizujący srebrny oraz tarczę z masy perłowej. Kolekcja stanowi esencję kobiecego zegarmistrzostwa OMEGA. Nie tylko nawiązuje do wspaniałej historii, ale także reprezentuje najwyższą jakość i styl najbardziej urzekających zegarków dla współczesnych kobiet.

Prezentację zegarków Omega Trésor poprowadziła Gabi Drzewiecka, a wieczór uświetnił występ muzycznego duetu Marysi Sadowskiej i DJ’a Tennessee, którzy w nowoczesny sposób połączyli muzykę elektroniczną z klasycznie pięknym wokalem Marysi.

Na premierze pojawiły się takie osobistości jak: Magdalena Boczarska i Mateusz Banasiuk, Anna Czartoryska-Niemczycka i Michał Niemczycki, Magdalena Frąckowiak, Anna Jagodzińska, Joanna Horodyńska, Paulina Krupińska, Lidia Popiel, Marcelina Zawadzka, Marieta Żukowska, Anna Kalczyńska, Bogna Sworowska i wielu innych wspaniałych gości.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności