#PassionForLife – charytatywny kalendarz na rzecz fundacji DKMS

Milek Design i Shwarzkopf Professional łączą siły. I to w słusznej sprawie. Chodzi o projekt charytatywny na rzecz fundacji DKMS i wsparciu rejestracji potencjalnych dawców szpiku kostnego.

Zrzut ekranu 2018-09-26 o 16.18.24 kopia

Do limitowanej edycji kalendarza zostało zaproszonych 12 wyjątkowych postaci ze świata sportu, mody, fryzjerstwa, fotografii i muzyki. Opowiedzieli oni na łamach kalendarza swoje historie. Mają zachęcić przyszłego właściciela planera do realizacji marzeń i pracy przez cały rok. Każdy miesiąc jest nową opowieścią, a każda opowieść zawiera osobiste detale i niesamowite historie.

  • Piotr Bratosiewicz – podróżnik, fotograf, twórca projektu „Collecting Stamps”
  • Edyta Litwiniuk – wielokrotna medalistka mistrzostw Polski w lekkiej atletyce oraz była zawodniczka kadry narodowej
  • Robert Karaś – triathlonista, mistrz i rekordzista świata, „człowiek z żelaza”
  • Agnieszka Rosa – ceniona projektantka biżuterii oraz założycielka niszowej marki ROSA Gold Chains
  • Kasia Poniatowska-Miłek oraz Darek Miłek – mistrzowie fryzjerstwa, założyciele marki MILEK DESIGN oraz debiutującej marki 1909 Fryzjerzy
  • Bartłomiej Mirecki – młody i utalentowany kierowca, który rywalizuje w kilku prestiżowych seriach wyścigów samochodowych na terenie Europy
  • Anna Halarewicz – jedna z najbardziej utalentowanych i rozpoznawalnych ilustratorek mody w Polsce
  • Agata Tanter- wydawca i redaktor naczelna portalu Lamode.info
  • Rita Zimmermann – wyjątkowa artystka i utalentowany fotograf
  • Kasia Kryst – założycielka wielokrotnie nagradzanej marki modowej KAS KRYST
  • Ewelina Fabisiak – założycielka restauracji w rytmie slowfood I LOVE JUICE
  • KAMP! – Jeden z najważniejszych polskich zespołów elektronicznych, który zapoczątkował scenę elektropop w Polsce

Partnerami strategicznymi projektu są marka Milek Design, za którą stoją 3 kultowe salony w Warszawie oraz marka Schwarzkopf Professional – oferująca linie profesjonalnych produktów do koloryzacji, pielęgnacji oraz stylizacji włosów. Obie markiłączy pasja do włosów, którą chcą dzielić się z innymi, a wyróżnia profesjonalne podejście do klientów.

„Pasja to obok wiedzy i najwyższej jakości fundament, na którym powstała marka Schwarzkopf Professional. Odzwierciedleniem tego jest nasze hasło „Together – A passion for hair”, które jest dowodem wiary w to, że jesteśmy czymś więcej niż tylko sumą indywidualności i że wspólnie możemy dokonać niesamowitych rzeczy. Potwierdzają to również wszyscy bohaterowie projektu #PASSIONFORLIFE, którzy dzięki swojej determinacji oraz zaangażowaniu spełnili swoje marzenia, a teraz dzielą się pasją z innymi oraz wykorzystują ją, aby pomóc innym. Jesteśmy dumni, że dzięki naszej pasji do włosów, którą dzielimy z naszym partnerem – salonami Milek Design powstał tak niesamowity projekt! – mówi Joanna Żuchowicz, odpowiedzialna za koordynacjęprojektu z ramienia Schwarzkopf Professional.

Kalendarz będzie dostępny od początku listopada w salonach Milek Design w Warszawie: ul. Hoża 40, pl. Dąbrowskiego 7, ul. Tamka 29 oraz na stronie https:// lovesimple.pl/passionforlife/ . Cena kalendarza wynosi 95 zł a 100% dochodu ze sprzedaży kolekcjonerskiego wydania wesprze Fundację DKMS i rejestracjępotencjalnych dawców szpiku.

Za kreacje projektu oraz jego koordynację odpowiada agencja Pani od PR-u.

ZobaczSchowaj komentarze

Powrót do lat ’90-tych! U.S. Legend, autorska kolekcja BIG STAR

Każda dekada ma swoją historię, a w niej wspomnienia, do których wracamy z ogromnym sentymentem. Jest jednak coś w latach ’90, co sprawia, że traktujemy to dziesięciolecie wyjątkowo szczególnie.

Może to kwestia pozytywnych przemian, które zadziały się w naszym kraju? Wszystko z dnia na dzień stawało się kolorowe, a na twarzach ludzi co raz częściej pojawiał się uśmiech. Jest tyle rzeczy z przeszłości, które chcielibyśmy, aby miały miejsce w teraźniejszości. Niektóre z nich już nigdy się nie powtórzą. Są jednak i takie, które zatoczyły koło i znów odkrywamy je na nowo. To moda pozwala nam cofnąć się do szalonych lat, w których bezsprzecznie król był tylko jeden. Jeans.

Przyjaźń, denim i muzyka

Były tylko dwa momenty w ciągu dnia, kiedy muzyka płynąca z kanału MTV ucichała w mieszkaniach milionów ludzi. W godzinę emisji amerykańskich seriali „Przyjaciele” i „Beverly Hills 90210”. Wtedy każdy chłopak chciał wyglądać jak Brandon, a dziewczyny ubierały się na styl Moniki lub Rachel. Jeansowe ogrodniczki i denimowe kurtki były obowiązkowym elementem każdej garderoby. T-shirty oraz bluzy odznaczały się dużym nadrukiem na froncie z logo ulubionej marki, która mocno określała kim jesteśmy i z jaką subkulturą się identyfikujemy. Jeansy potocznie nazywane „marchewami” z wysokim stanem i nogawką szerszą w udach zwężającą się ku dołowi okrzyknięte były ikoną dekady. Dziś jesteśmy świadkami ich wielkiego powrotu!

Legendarny BIG STAR powraca

Nasza marka powraca do unikalnego stylu lat ’90, prezentując autorską kolekcję U.S. Legend. Aby idealnie odwzorować modę minionej dekady, projektanci wykorzystali denim o grubym splocie i dość sztywnej strukturze. Dzięki temu jeansy nie rozciągają się a ich fason nie będzie się zmieniał pod wpływem użytkowania. Designerzy zupełnie odeszli od taliowania czy slimowania kurtek i bluz, nadając im luźną, nieco oversize’ową formę. Z kolei T-shirty i long-sleeve’y ozdobiono na froncie dużymi printami, co również było znakiem szczególnym tamtych lat.

U.S. Legend to wyjątkowa kolekcja, która dla nas osobiście stała się hołdem dla dekady, dzięki której BIG STAR otrzymał miano kultowej marki jeansowej. Dlatego nie wyobrażamy sobie, aby ta linia mogła być sygnowana w inny sposób, jak pierwszym, legendarnym wydaniem logo brandu pod postacią czerwonej tarczy.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności