MODA

#PassionForLife - charytatywny kalendarz na rzecz fundacji DKMS

25.09.2018Wojciech Szczot

#PassionForLife - charytatywny kalendarz na rzecz fundacji DKMS
Do limitowanej edycji kalendarza zostało zaproszonych 12 wyjątkowych postaci ze świata sportu, mody, fryzjerstwa, fotografii i muzyki. Opowiedzieli oni na łamach kalendarza swoje historie. Mają zachęcić przyszłego właściciela planera do realizacji marzeń i pracy przez cały rok. Każdy miesiąc jest nową opowieścią, a każda opowieść zawiera osobiste detale i niesamowite historie.
  • Piotr Bratosiewicz - podróżnik, fotograf, twórca projektu „Collecting Stamps”
  • Edyta Litwiniuk – wielokrotna medalistka mistrzostw Polski w lekkiej atletyce oraz była zawodniczka kadry narodowej
  • Robert Karaś – triathlonista, mistrz i rekordzista świata, „człowiek z żelaza”
  • Agnieszka Rosa - ceniona projektantka biżuterii oraz założycielka niszowej marki ROSA Gold Chains
  • Kasia Poniatowska-Miłek oraz Darek Miłek - mistrzowie fryzjerstwa, założyciele marki MILEK DESIGN oraz debiutującej marki 1909 Fryzjerzy
  • Bartłomiej Mirecki – młody i utalentowany kierowca, który rywalizuje w kilku prestiżowych seriach wyścigów samochodowych na terenie Europy
  • Anna Halarewicz - jedna z najbardziej utalentowanych i rozpoznawalnych ilustratorek mody w Polsce
  • Agata Tanter- wydawca i redaktor naczelna portalu Lamode.info
  • Rita Zimmermann – wyjątkowa artystka i utalentowany fotograf
  • Kasia Kryst - założycielka wielokrotnie nagradzanej marki modowej KAS KRYST
  • Ewelina Fabisiak - założycielka restauracji w rytmie slowfood I LOVE JUICE
  • KAMP! - Jeden z najważniejszych polskich zespołów elektronicznych, który zapoczątkował scenę elektropop w Polsce
Partnerami strategicznymi projektu są marka Milek Design, za którą stoją 3 kultowe salony w Warszawie oraz marka Schwarzkopf Professional - oferująca linie profesjonalnych produktów do koloryzacji, pielęgnacji oraz stylizacji włosów. Obie markiłączy pasja do włosów, którą chcą dzielić się z innymi, a wyróżnia profesjonalne podejście do klientów.
„Pasja to obok wiedzy i najwyższej jakości fundament, na którym powstała marka Schwarzkopf Professional. Odzwierciedleniem tego jest nasze hasło „Together – A passion for hair”, które jest dowodem wiary w to, że jesteśmy czymś więcej niż tylko sumą indywidualności i że wspólnie możemy dokonać niesamowitych rzeczy. Potwierdzają to również wszyscy bohaterowie projektu #PASSIONFORLIFE, którzy dzięki swojej determinacji oraz zaangażowaniu spełnili swoje marzenia, a teraz dzielą się pasją z innymi oraz wykorzystują ją, aby pomóc innym. Jesteśmy dumni, że dzięki naszej pasji do włosów, którą dzielimy z naszym partnerem – salonami Milek Design powstał tak niesamowity projekt! – mówi Joanna Żuchowicz, odpowiedzialna za koordynacjęprojektu z ramienia Schwarzkopf Professional.
Kalendarz będzie dostępny od początku listopada w salonach Milek Design w Warszawie: ul. Hoża 40, pl. Dąbrowskiego 7, ul. Tamka 29 oraz na stronie https:// lovesimple.pl/passionforlife/ . Cena kalendarza wynosi 95 zł a 100% dochodu ze sprzedaży kolekcjonerskiego wydania wesprze Fundację DKMS i rejestracjępotencjalnych dawców szpiku. Za kreacje projektu oraz jego koordynację odpowiada agencja Pani od PR-u.
Czytaj dalej