#PassionForLife – charytatywny kalendarz na rzecz fundacji DKMS

Milek Design i Shwarzkopf Professional łączą siły. I to w słusznej sprawie. Chodzi o projekt charytatywny na rzecz fundacji DKMS i wsparciu rejestracji potencjalnych dawców szpiku kostnego.

Zrzut ekranu 2018-09-26 o 16.18.24 kopia

Do limitowanej edycji kalendarza zostało zaproszonych 12 wyjątkowych postaci ze świata sportu, mody, fryzjerstwa, fotografii i muzyki. Opowiedzieli oni na łamach kalendarza swoje historie. Mają zachęcić przyszłego właściciela planera do realizacji marzeń i pracy przez cały rok. Każdy miesiąc jest nową opowieścią, a każda opowieść zawiera osobiste detale i niesamowite historie.

  • Piotr Bratosiewicz – podróżnik, fotograf, twórca projektu „Collecting Stamps”
  • Edyta Litwiniuk – wielokrotna medalistka mistrzostw Polski w lekkiej atletyce oraz była zawodniczka kadry narodowej
  • Robert Karaś – triathlonista, mistrz i rekordzista świata, „człowiek z żelaza”
  • Agnieszka Rosa – ceniona projektantka biżuterii oraz założycielka niszowej marki ROSA Gold Chains
  • Kasia Poniatowska-Miłek oraz Darek Miłek – mistrzowie fryzjerstwa, założyciele marki MILEK DESIGN oraz debiutującej marki 1909 Fryzjerzy
  • Bartłomiej Mirecki – młody i utalentowany kierowca, który rywalizuje w kilku prestiżowych seriach wyścigów samochodowych na terenie Europy
  • Anna Halarewicz – jedna z najbardziej utalentowanych i rozpoznawalnych ilustratorek mody w Polsce
  • Agata Tanter- wydawca i redaktor naczelna portalu Lamode.info
  • Rita Zimmermann – wyjątkowa artystka i utalentowany fotograf
  • Kasia Kryst – założycielka wielokrotnie nagradzanej marki modowej KAS KRYST
  • Ewelina Fabisiak – założycielka restauracji w rytmie slowfood I LOVE JUICE
  • KAMP! – Jeden z najważniejszych polskich zespołów elektronicznych, który zapoczątkował scenę elektropop w Polsce

Partnerami strategicznymi projektu są marka Milek Design, za którą stoją 3 kultowe salony w Warszawie oraz marka Schwarzkopf Professional – oferująca linie profesjonalnych produktów do koloryzacji, pielęgnacji oraz stylizacji włosów. Obie markiłączy pasja do włosów, którą chcą dzielić się z innymi, a wyróżnia profesjonalne podejście do klientów.

„Pasja to obok wiedzy i najwyższej jakości fundament, na którym powstała marka Schwarzkopf Professional. Odzwierciedleniem tego jest nasze hasło „Together – A passion for hair”, które jest dowodem wiary w to, że jesteśmy czymś więcej niż tylko sumą indywidualności i że wspólnie możemy dokonać niesamowitych rzeczy. Potwierdzają to również wszyscy bohaterowie projektu #PASSIONFORLIFE, którzy dzięki swojej determinacji oraz zaangażowaniu spełnili swoje marzenia, a teraz dzielą się pasją z innymi oraz wykorzystują ją, aby pomóc innym. Jesteśmy dumni, że dzięki naszej pasji do włosów, którą dzielimy z naszym partnerem – salonami Milek Design powstał tak niesamowity projekt! – mówi Joanna Żuchowicz, odpowiedzialna za koordynacjęprojektu z ramienia Schwarzkopf Professional.

Kalendarz będzie dostępny od początku listopada w salonach Milek Design w Warszawie: ul. Hoża 40, pl. Dąbrowskiego 7, ul. Tamka 29 oraz na stronie https:// lovesimple.pl/passionforlife/ . Cena kalendarza wynosi 95 zł a 100% dochodu ze sprzedaży kolekcjonerskiego wydania wesprze Fundację DKMS i rejestracjępotencjalnych dawców szpiku.

Za kreacje projektu oraz jego koordynację odpowiada agencja Pani od PR-u.

ZobaczSchowaj komentarze

Zayn Malik twarzą nowej kampanii One Star Rated!

To zderzenie dwóch indywidualności – giganta modowego, jakim jest marka Converse oraz uzdolnionego Zayna Malika. Zainaugurowana na początku roku globalna kampania Rated One Star wraca w nowej odsłonie z nowym, wyłamującym się poza schematy bohaterem, a my to kochamy!

Zayn Malik twarzą nowej kampanii One Star Rated!

Tego lata do globalnego tematu Rated One Star dołącza Zayn Malik! Wcale nas ten wybór nie zaskakuje, artysta doskonale pasuje do nieoczywistego stylu marki. Zarówno Zayn, jak i Converse wyróżniają się niekonwencjonalnością we wszystkim co robią i nie boją się odważnych pomysłów. Ich współpraca była tak naprawdę kwestią czasu!

One Star to propozycja dla tych, którzy zawsze są o krok dalej. Stworzony, aby podkreślać nieprzewidywalność, spontaniczność i odwagę młodych ludzi. Od dekad podkreśla, że najważniejsze jest to, aby być sobą, robić swoje i nie dać się wyprzedzić. Zarówno w modzie, jak i stylu życia.

To teraz o samym bucie! One Star Carnival Pack to kolekcja rodem z lat 90. Wykorzystano w niej motyw blockingu, czyli trendu charakterystycznego dla subkultury deskorolkowej. Polega on na zestawianiu ze sobą ostrych, soczystych barw. W tym modelu zastosowano go nie tylko w samym bucie, ale także na sznurówkach. Buty z tej kolekcji wykonane są z wysokiej klasy zamszu, mają kolorowe podeszwy oraz wkładki OrthoLite zapewniające amortyzację i komfort. Nie skłamiemy mówiąc, że modele One Star to najwygodniejsza propozycja Conversa, co jest ich kolejną zaletą.

Zobaczcie kampanię ze wspólnej kolaboracji!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności