Francuskie klimaty w kolekcji „New Vintage” Madelle jesień-zima 2017

Styl Paryżanek od dekad jest przedmiotem zazdrości oraz podziwu kobiet na całym świecie. Niewymuszona elegancja z nutką seksapilu, które stały się znakami rozpoznawczymi takich osób jak Jane Birkin czy Brigitte Bardot, do dzisiaj stanowi inspirację dla wielu projektantów. Przekonaliśmy się o tym oglądając najnowszą kolekcję „New vintage” polskiej marki Madelle.

Francuskie klimaty w kolekcji „New Vintage” Madelle jesień-zima 2017

Polska marka z francuską duszą. To określenie chyba najlepiej opisuje markę Madelle, założoną i tworzoną przez Magdalenę Magnon.  Jej najnowsza kolekcja o nieco sprzecznej nazwie „New Vintage” czerpie ze stylu Francuzek to co najlepsze, interpretując trendy sprzed lat i adaptując je jednocześnie na warunki dyktowane przez współczesną ulicę. Projektantka kobietę Madelle kreuje więc w tym sezonie na romantyczkę z pazurem, która lubi podkreślać swoją figurę zwiewnymi sukienkami, dodaje szaleństwa garderobie poprzez delikatne wzory i ceni sobie dopracowane detale. Wśród tych ostatnich, uwagę przykuwają ręcznie powlekane guziki oraz apaszki wykonane z nadrukowanego specjalnie dla Madelle jedwabiu.

Unowocześnione retro, jak opisuje kolekcję projektantka, zainspirował nie tylko styl paryskiej ulicy. Dużą rolę odegrały tu również tkaniny. Dwurzędowe płaszcze dopasowane w talii, które wykonano z wełny połączonej z kaszmirem lub angorą osłonią nas przed chłodami, a sukienki z jedwabiu czy wiskozy będą świetnie kontrastowały z jesiennymi swetrami. Wszystkie projekty możemy zobaczyć w sesji wizerunkowej  autorstwa Magdaleny Kozickiej, przed której obiektywem stanęły Klaudia Celińska oraz Gabriela Przeorska.

Lubimy bardzo!

ZobaczSchowaj komentarze

The Dumplings i Mary Komasa w najnowszej kampanii #DOYOU dla marki PUMA

Każda z nas powinna znać i doceniać swoją wartość, bez względu na to jak jesteśmy postrzegane przez otoczenie – i właśnie dlatego PUMA  rusza z kampanią zachęcającą kobiety do bycia sobą i robienia rzeczy dla siebie! Do kobiecej solidarności i siły motywuje nas najnowszy

Kampania DO YOU reprezentowana jest przez dwie wyjątkowe ambasadorki – Mary Komasę oraz Justynę Święs z The Dumplings . Mary Komasa to jedna z najbardziej charyzmatycznych artystek na polskiej scenie muzycznej. Jest przekonana, że śpiewała zanim zaczęła mówić. Pomimo drobnej postury ma mocny głos, który dociera i porusza najbardziej skrywane emocje słuchacza. Justyna Święs wraz z Kubą Karasiem tworzą jeden z najbardziej znanych, polskich duetów muzycznych – The Dumplings. I choć jest bardzo młoda, jej muzyka doceniana jest także przez dojrzałą publikę.

Co łączy te de dwie artystki, to świadomość swojej kobiecości w tym co robią, wcielając w życie ideę #DOYOU. Inspirują i zachęcają inne kobiety do znalezienia własnej drogi i kroczenia nią bez względu na to, jak postrzegane są przez innych.
W ramach kampanii Do You powstał wyjątkowy utwór nagrany przez The Dumplings i Mary Komasę. Mary po raz pierwszy, i jak podkreśla, ostatni, zaśpiewa w nim po polsku. Premiera teledysku oraz utworu odbędzie się 26 lipca!

Kolejnymi bohaterkami kampanii Do You są Ania Bielawska i Dominika Zatorska. Zostały wybrane przez markę ze względu na upór w dążeniu do postawionych sobie celów i odwagę w realizacji marzeń. Ania jest modelką, a Dominika od 9 lat trenuje akrobatykę sportową. Obie także wzięły udział w teledysku do utworu, który stał się swoistym manifestem wartości, które marka propaguje w kampanii #DOYOU. Historia klipu toczy się wokół dwóch sióstr, które w różnych sytuacjach w ciągu dnia wspierają się nawzajem w realizacji swoich celów.

Autorem zdjęć do kampanii jest Paweł Fabjański, a sama sesja odbywała się w klimatycznej przestrzeni sportowej szatni, która pełni w tym przypadku symboliczną rolę miejsca spotkań ambasadorek i bohaterek kampanii.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności