STYL ŻYCIA

Pandemia zachęciła marki do usprawnienia funkcji dostaw? Specjaliści potwierdzają

07.11.2020 Fashion Post

Pandemia zachęciła marki do usprawnienia funkcji dostaw? Specjaliści potwierdzają

Choć bez wątpienia jesień i okres przedświąteczny to najbardziej owocny czas dla firm odzieżowych i marek modowych, to jednak od kilku ostatnich lat, konsumenci przenoszą się z zakupami do przestrzeni online. W czasach pandemii, kiedy wszyscy powinniśmy ograniczyć spotkania towarzyskie i znajdowanie się w skupiskach ludzi, termin: zakupy online staje się szczególnie istotny. Specjaliści potwierdzają, że 2020 rok zachęcił marki do usprawnienia funkcji dostaw. Popularność w sieci zyskuje akcja marki CCC, która dostarcza zakupy w obrębie Śródmieścia Warszawy w zaledwie… godzinę! Marka L’AF, znana ze współpracy z Anetą Kręglicką, wprowadziła podobną opcję – „eco dostawę”. Na czym polega? 

Zakupy zrealizowane do 14 i dostarczone jeszcze tego samego dnia? Nie, to nie scenariusz filmów Stevena Spielberga, ani nawet pobożne życzenia przyszłości, to teraźniejszość. Marki dostosowują się do wymogów klientów. Na pomysł „eco dostawy” wpadł sklep internetowy EyeForFashion, który w swojej ofercie ma m.in. markę L’AF. „Jeżeli zrobisz to do godziny 14:00, to kierowca przyjedzie do Ciebie jeszcze tego samego dnia w godz. 17:00-22:00. Wcześniej skontaktuje się z Tobą telefonicznie w celu potwierdzenie dokładnej godziny przyjazdu. Jeżeli wyrazisz taką chęć i udzielisz nam swojej zgody, to kierowca może bezkontaktowo dostarczyć przesyłkę pod Twoje drzwi.” czytamy w instrukcji „eco dostawy”. 

EyeForFashion traktuje ideę ochrony ekologii na serio. Wszystkie przesyłki dostarczane są samochodem elektrycznym, który nie emituje żadnych spalin, a cały dochód uzyskany z opłat zostanie przekazany na zasadzenie drzew (które odbędzie się wiosną)!