Z OSTATNIEJ CHWILI: paryskie Colette zamyka się po 20 latach!

Ta wieść gruchnęła na nas niczym grom z jasnego nieba i, szczerze mówiąc, nadal nie możemy się otrząsnąć. Colette – jedno z najbardziej znanych miejsc na modowej mapie Paryża i mekka wszystkich fanów miksu streetwearu i mody luksusowej, zamyka swoje podwoje po 20 latach. Wiemy, jaka marka zajmie jego siedzibę, jednak z całą pewnością miejsce przy 213 Rue Saint Honoré już nigdy nie będzie takie same…

Kończy się pewna era, a nasze pobyty w Paryżu właśnie zostały pozbawione obowiązkowego punktu wizyty w Colette – miejscu wyjątkowym, do cna przesiąkniętym współczesną modą i kulturą, ulubionym butiku fanów mody luksusowej, streetwearowców, hipsterów i osób z branży. W zamknięcie butiku 213 Rue Saint Honoré nie możemy uwierzyć tym bardziej, że jeszcze niedawno ogłosił on swoją wyjątkową współpracę z Balenciagą (specjalna wystawa marki potrwa tam do 5 sierpnia) oraz kapsułową kolekcję stworzoną razem z H&M Studio.

Jak podaje Business of Fashion, ostateczna decyzja jednak już zapadła, a zajmowana nadal przez Colette przestrzeń znalazła już nowego lokatora – będzie nim Saint Laurent, który tym samym ulokuje swój butik dokładnie vis’a vis salonu Balenciagi. Ostatni dzień 20-letniej historii Colette przypadnie na 20 grudnia, jeśli więc w najbliższym czasie będziecie  w Paryżu, koniecznie wpadnijcie się pożegnać. Warto.

ZobaczSchowaj komentarze

Luwr oferuje wycieczkę śladami Beyonce i Jay-Z w nowym teledysku „Apeshit”

Zainteresowanie Lurwem wzrosło maksymalnie po premierze nowego teledysku ulubionej pary showbiznesu. Korzystając z sukcesu nowego klipu, muzeum zorganizowało dla zwiedzających trasę, która uwzględnia wszystkie dzieła sztuki pokazane na teledysku.

Kiedy Beyoncé i Jay-Z wypuścili swój teledysk do „Apeshit”, świat oszalał na jego punkcie. Obserwujemy na nim panią i pana Carter pozujących przed Mona Lisą, rapujących przed Winged Victory of Samothrace, dryfujących po salach muzeum. Całe sześciominutowe wideo to wizualny i historyczny wir ruchów artystycznych. Podczas gdy niektóre prace są łatwe do zidentyfikowania, inne są widoczne tylko w szybkich błyskach lub ekstremalnych zbliżeniach, co sprawia, że ​​widzowie są ciekawi tego, co właśnie zobaczyli. Ale teraz fani Carterów nie muszą się przejmować. Luwr właśnie ogłosił trasę „JAY-Z i Beyoncé at the Louvre”, podczas której zwiedzicie wszystkie dzieła sztuki w teledysku.

Zwiedzanie trwa 1,5 godziny i liczy 17 przystanków w muzeum. Zaczyna się od wspomnianego Winged Victory of Samothrace, zatrzymuje się m.in. przy kultowej The Raft of the Medusa Théodora Géricault oraz Madame Récamier Jacquesa-Louisa Davida, a kończy się portretem czarnej kobiety, autorstwa Marie-Guillemine Benoist. Luwr jest najczęściej odwiedzanym muzeum na świecie, więc nie potrzebuje żadnych sztuczek, aby przyciągać turystów. Jednak nigdy nie zaszkodzi mieć Beyonce po swojej stronie.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności