O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Najnowsza kampania Intimissimi zdecydowanie zapiera dech w piersiach. Nie dość, że stworzył ją jeden z najlepszych fotografów modowych oraz portretowych na świecie– Mario Testino, to jej bohaterkami zostały gwiazdy światowego formatu takie jak Irina Shayk, Dakota Johnson, Ella Mills oraz Ana Ivanovic. Dodatkowym atutem kampanii jest to, że modelki zamiast jedynie prezentować bieliznę, eksponować będą swoje niepowtarzalne kobiece osobowości, siłę i charakter.

O bieliźnie bez bielizny, czyli nowa kampania Intimissimi w obiektywie Mario Testino

Marka Intimissimi wierzy w to, że styl kobiety odzwierciedla jej wyjątkową osobowość i unikalny sposób życia. Nowa kampania przedstawia niekonwencjonalne i świeże podejście do rzeczywistości, tym samym w ogóle nie prezentując bielizny na modelce. Gwiazdy zamiast tego pokażą nie tylko swoje twarze, ale zróżnicowane, osobiste osiągnięcia i wyjątkowe osobowości. Intimissimi udowadnia, że prawdziwe piękno wyłania się z kobiecej siły i charakteru.

Zachwyca nie tylko obsada, ale sam wykonawca sesji wizerunkowej. Mowa tutaj o Mario Testino– światowej sławy fotografie, reżyserze i dyrektorze kreatywnym, który miał niełatwe zadanie uwiecznienia czterech wspaniałych charakterów i wcielenia w życie niepowtarzalnej wizji marki. Jak twierdzi sam Testino, zachwycają nie tylko biorące udział w projekcie gwiazdy, ale samo wyzwanie, które rzuciło mu Intimissimi. Niecodziennie dostaje się bowiem propozycję stworzenia kampanii bielizny przy pomocy… całkowicie ubranych modelek.

Chciałem uchwycić to, jak wyglądają i czują się nosząc bieliznę pod ubraniem. To bardzo odważny ruch ze strony marki sprzedającej bieliznę.przyznał Testino.

Bohaterkami najnowszej kampanii są: wieloletnia muza marki – Irina Shayk, gwiazda tenisa Ana Ivanovic, autorka książek kulinarnych oraz przedsiębiorca – Elli Mills, a także aktorka Dakota Johnson. Tym razem każda z nich zamiast emanować seksapilem i pożądaniem, eksponuje swoją ambicję, siłę i osobowość. Historia o prawdziwych osobach i ich wartościach zwięźle ujmuje nowego ducha Intimissimi– bycie kobietą #insideandout.

Ekskluzywność biustonoszy marki w nowatorski sposób przedstawia nowa kampania, która uchwyciła osobowości czterech inspirujących kobiet. Linie Intimissimi tworzone w hołdzie kobiecości bez względu na rozmiar czy kształt dowodzą temu, że każda kobieta może pozostać sobą, a dzięki umiejętnie dobranej bieliźnie czuć się w 100% pewnie ze swoim ciałem.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności