Nowy produkt od kalifornijskiej marki GlamGlow, którą kochają hollywoodzkie gwiazdy!

Markę GlamGlow kochają gwiazdy takie jak: Angelina Jolie, Miley Cyrus czy Natalie Portman. Tego lata do grona świetnych produktów kultowej marki dołącza kolejny Glowstarter Mega Illuminating Moisturizer, który z pewnością, tak jak pozostałe produkty, będzie hitem!

Świeżo wyglądająca pełna blasku skóra zawsze jest w modzie, a w tym sezonie jeśli marzymy by być w trendach beauty prosto z wybiegu to musimy mieć skórę pełną światła. Dlatego kochamy, gdy marki ułatwią nam osiągnięcie właśnie takiego efektu na skórze, zawierając w formułach swoich kosmetyków odbijające światło składniki.

Marka GlamGlow znalazła klucz do pięknej oraz ultra promiennej skóry i to w jednym produkcie. Glowstarter Mega Illuminating Moisturizer ma szereg cech, które sprawiają, że ma bardzo duże szanse by stać się hitem tego lata. A dlaczego wieścimy mu taki sukces? Bo w jednym słoiczku zamknięte jest całe mnóstwo drogocennych składników i substancji odżywczych takich jak witaminy, kwas hialuronowy oraz przeciwutleniacze, które nie tylko nawilżają skórę,ale także nadają blask, pobudzają, wyrównują koloryt i  przeciwdziałają także procesom starzenia.

Glowstarter Mega Illuminating Moisturizer ma konsystencję kremu, który możemy nakładać do wyboru albo bezpośrednio przy pomocy palca lub używając beauty blendera. Produkt aplikuje się łatwo i przyjemnie. Nie jest tłusty i bardzo szybko się wchłania. Wystarczy zaaplikować go bezpośrednio przed położeniem podkładu jak bazę, by makijaż wyglądał jeszcze lepiej. Jeśli macie nieskazitelną i już ładnie muśniętą słońcem skórę krem możecie nakładać solo, bez podkładu, wtedy efekt będzie bardzo naturalny, a skóra zyska ultra świeży wygląd.  W przeciwieństwie do typowych środków nawilżających, GlamGlow zawiera też perłowe cząsteczki, które mają za zadanie rozświetlić, wygładzić i ujednolicić koloryt skóry i tworzą delikatny połysk. Produkt jest dostępnych aż w trzech odcieniach: pearl glow, nude glow i sun glow. Dwa pierwsza są idealne dla każdej karnacji ze szczególnym uwzględnieniem tej jasnej, ostatni z odcieni jest odpowiedni dla ciemniejszej skóry o oliwkowym odcieniu. 

Po zastosowaniu produktu skóra jest rozświetlona, perfekcyjnie wygładzona, a zdrowy blask sprawia, że wydaje się być odmłodzona. Możecie już go kupić m.in w Sephorze.

Glowstarter Mega Illuminating Moisturizer wpisujemy na listę naszych ulubionych produktów kalifornijskiej marki obok fenomenalnej maseczki oczyszczającej Youthmud Mask.

ZobaczSchowaj komentarze

Ochronne szminki EOS w najmodniejszym kolorze roku!

Firma Pantone ogłosiła kolor “Ultra Violet”, jako wiodący w 2018 roku. A nowojorska firma Eos postanowiła umieścić go na opakowaniach i w formule swoich balsamaów do ust z limitowanej serii. Zobaczcie jak pięknie wyglądają i to nie tylko na ustach!

O nasze usta powinnyśmy dbać o każdej porze roku, a szczególnie na przełomie pór roku. Błyszczyk lub balsam silnie nawilżający powinniśmy mieć zawsze przy sobie i używać go nie tylko gdy czujemy, że zaczynają nam pierzchnąć wargo lub kiedy są przesuszone. Warto więc mocno je nawilżać, najlepiej produktami z bogatą formułą. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji, żeby wypróbować balsamów marki EOS ( w co wątpimy) to jest teraz ku temu dobra okazji. Nie tylko dlatego, że wczesną wiosną pod wpływem słońca, wiatru i ciągle zmieniającej się temperatury nasze usta mogą nadmiernie wysychać, ale dlatego, że marka wprowadziła właśnie do sprzedaży balsamy w najmodniejszych kolorach 2018 roku.

Eos postanowił zachwycić nas tym razem specjalną edycją Shimmer Iridescent: balsamu, który, uwydatniając naturalny kolor ust. Dodał do niego jednak metaliczny efekt, który nadaje wargom wielowymiarowego połysku oraz maksymalnego odżywienia. Formuła kosmetyku jest bogata w masło shea, odżywczy olejek jojoba i witamina E, zapewniają intensywne odżywianie. Limitowana edycja balsamu eos Shimmer Iridescent w supermodnym opakowaniu – z modną kolorystyką w ultrafiolecie, kolorem roku 2018 Pantone – oraz charakterystycznym klimatem przywodzącym na myśl syreny.  Naniesiony na usta balsam początkowo pozostawia na ustach  migoczący fiolet, a następnie zmienia się w delikatny różany lub odważny różowy, w zależności od nawilżenia skóry i ich naturalnego odcienia. Czysta magia.

Balsamy będą dostępne od kwietnia w perfumeriach Douglas, więc warto ich wypatrywać. Jedno wiemy – wasze usta wam za to podziękują!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności