Pierwszy w historii rozświetlacz Gucci!

Gucci to obecnie chyba najgorętsza luksusowa marka na świecie, także jeśli chodzi o kosmetyki, które słusznie budzą taki sam zachwyt, jak projekty Alessandro Michele. Teraz do bogatej linii kolorowych produktów do makijażu dołączył pierwszy w historii rozświetlacz, który jest tak piękny, że chciałybyśmy go mieć w swojej kolekcji!

Może dla wielu z was będzie zaskoczeniem fakt, że Gucci w sektorze beauty poza dobrze znanymi w Polsce perfumami posiada także linię kosmetyków do makijażu. Pierwsze produkty powstały w 2014 roku, kiedy to ówczesna dyrektor kreatywna Gucci – Frida Giannini, połączyła swoje siły z guru makijażu Pat McGrath. Efektem tej współpracy była pełna linia kosmetyków do makijażu, które zapakowane były w piękne eleganckie czarno złote etui sygnowane podwójnym G oraz z tłoczonym wzorem. Niestety, póki co nie są on dostępne w Polsce.

Post udostępniony przez Gucci (@gucci)

Teraz do cieni, podkładów i szminek dołączył nowy produkt, czyli pierwszy w historii rozświetlacz mieszczący się wewnątrz czarnej lakierowanej obudowy (z magnetycznym zamknięciem) i o iście obłędnym kolorze. W samym sercu produktu mieści się laserowo wycięty motyl. Produkt pojawi się w sprzedaży w limitowanej edycji, co z pewnością jeszcze bardziej podbije zainteresowanie ze strony wszystkich fanatyczek make-upu.

To jednak nie wszystko. Mimo, że sam wzór z motywem motyla jest z pewnością oszałamiającym estetycznym dotykiem to nie wszystko. Rozświetlacz łączą w sobie bowiem więcej niż jeden kolor. Dzięki temu zabiegowi,  skrzydła motyla zatopione w rozświetlaczu- mienią się różnymi kolorami złota, brzoskwini aż po róż, w zależności od tego, jak pada na nie światło.
Jesteśmy pewne, że będzie to jeden z najbardziej instafriendly kosmetyków w tym roku.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Od nienawiści do miłości – Gucci i Dapper Dan łączą siły w nowej kolekcji!

Wierzymy, że wszystko co wychodzi spod szyldu domu mody Gucci jest warte uwagi. Kiedy jednak usłyszeliśmy o wspólnych działaniach z Dapper Danem oszaleliśmy. I jak się okazało nie bez powodu, dwaj mocarze modowi zafundowali nam dawkę nowych projektów, od których nie możemy oderwać oczu. Zobaczcie zdjęcia!

Od nienawiści do miłości – Gucci i Dapper Dan łączą siły w nowej kolekcji!

Historia Dapper Dan i Gucci sięga lat 80., kiedy to projektant z Harlemu w swojej kolekcji wykorzystał słynne logo włoskiego domu mody. I choć sprawa mogła skończyć się w sądzie, zamiast tego przybrała zupełnie inny obrót. Zamiast rywalizować, Gucci i Dapper Dan postanowili zjednoczyć siły i wspólnie stworzyć modowe arcydzieło, które wyczyści nasze konta bankowe.

Gucci zaprosił Dapper Dana do Włoch i pomógł mu odbudować renomę Harlem atelier. W sklepie tylko na umówione spotkania klienci mogli kupić ubrania zaprojektowane przez Dapper Dana przy użyciu surowców, tkanin, odbitek, haftowanych łat i sprzętu komputerowego Gucci.

Wspólna kolekcja to ukłon w stronę twórczości Dapper Dana, dzięki której wkupił się hip-hopową scenę mody. Jego projekty uwielbiane były przez takie postaci jak LL Cool J, Salt-N-Pepa czy Floyd Mayweather. Dlatego nie mogło zabraknąć tu wielkich splecionych łańcuchów, łączących się logotypów GG czy klasycznych sitodruków.

„Inspirując się obrazami z archiwów z lat 80., przedstawiającymi niestandardowe dzieła Dapper Dana, kampania została zrobiona na ulicach Harlemu w Nowym Jorku i ma podobną uliczną estetykę do oryginalnych zdjęć” – powiedziała marka w oficjalnej notce. „Prezentując młode osobowości z sąsiedztwa wraz z modelami w stylizacjach i akcesoriach z kolekcji Gucci-Dapper Dan, lookbook oddaje hołd sławnemu projektantowi.”

Licząca około 300 elementów linia zawiera wszystko – od ubrań i butów, po akcesoria takie jak okulary czy czapki. Dostępna jest w stacjonarnych sklepach Gucci oraz na gucci.com

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności