URODA

Nowości kosmetyczne stycznia!

31.01.2018 Paulina Kosim

Nowości kosmetyczne stycznia!

Bombelkowa  pielęgnacja od marki prosto z Hollywood 

 

Coś dla miłośniczek innowacyjnych kosmetycznych rozwiązań – musująca maseczka Black Bamboo od Glamglow. Kosmetyk dokładnie oczyszcza twarz z pozostałości makijażu i wygładza pory i to w zaledwie trzy minuty!  Wyprodukowana w Korei maseczka została nasycona węglem drzewnym i niezwykle skutecznym musującym kompleksem oczyszczającym zawierającym opatentowaną przez GLAMGLOW technologię TEAOXI (R) na bazie zielonej herbaty oraz aminokwas L-argininę. Trójwymiarowe mikrobąbelki pienią się we wszystkich kierunkach rozpuszczając brud i pozostałości makijażu oraz dogłębnie oczyszczając skórę. Delikatnie musujące doznania, które zapewnia maseczka pobudzają cerę, a świeży cytrusowy zapach – zmysły!

 

Nowa formuła kultowego suchego olejku NUXE

Kultowy suchy olejek Huile Prodigieuse zyskał nową, jeszcze bardziej nawilżającą formułę. Jego nowa odsłona jest kojąca pieszczota dla każdej suchej i szorstkiej skóry. W nowej formule olejku zwiększono stężenia cennych olejków roślinnych, (zwłaszcza olejku Macadamia, który łatwo stapia się ze skórą) dzięki czemu ten cudowny produkt naprawia warstwę hydrolipidową naskórka i pozostawia skórę gładką jak satyna. Pomimo, że formułę wzbogacona o potężny antyoksydant  –  witaminę E, to w dalszym ciągu nasz ukochany olejek pozostaje naturalny i składa się w 98,1% z naturalnych, organicznych składników.

Pielęgnacja dla leniuszków, czyli Slim Design od Elancyl na noc

Slim Design to prawdziwy sprzymierzeniec sylwetki. Aktywuje spalanie tłuszczy podczas naszego snu i działa w 4 wymiarach. Wszystko po to by jeszcze intensywniej wygładzić nierówności. Formułę kosmetyku wzbogacono w olejek carthame, który sprawia że Slim Design Noc nawilża i odżywia skórę, a bogata konystencja produktu, przyjemna w aplikacji, dodatkowo ułatwia wykonanie masażu. Unikalne połączenie wyciągu z Cekropii i Kofeiny pobudza proces spalania tłuszczu i redukuje cellulit. Wyciąg z młodych pędów jabłoni ogranicza magazynowanie tłuszczu, a wyciąg z pieprzu syczuańskiego zapobiega jego nawrotom sprzyjając utrzymaniu szczupłej sylwetki. Dla widocznego i szybkiego efektu warto stosować preparat codziennie wieczorem, według metody opracowanej przez zawodowego fizjoterapeutę, opisanej wewnątrz opakowania.

Soperfood dla skóry, czyli kosmetyki do pielęgnacji skóry nowej marki Youth To The People

Zdrowo się odżywiacie, jecie produkty nieprzetworzone bez konserwantów. Jeśli tak to pokochacie nową markę na polskim rynku –  Youth To The People. Jej jednym prostym założeniem a jednocześnie mottem jest: Składniki, którymi oczyszczasz i nawilżasz skórę powinny pochodzić z natury, aby jeszcze mocniej nie narażać skóry na działanie szkodliwych substancji chemicznych. Youth To The People łączy najlepszej jakości naturalne składniki z nauką – metoda tłoczenia na zimno, delikatne konserwanty, precyzyjna formuła oraz opakowania przyjazne środowisku w połączeniu z najnowszą technologią dają skórze naturalny zastrzyk energii i nawilżenia! Nas urzekł  wielofunkcyjny, lekki krem do twarzy z jarmużem, szpinakiem, zieloną herbatą i kwasem hialuronowym, który świetnie nawilża skórę.

 

Efekt push up na rzęsach dzięki tuszowi High Impact™ Lash Elevating Mascara 

Dzięki nowemu tuszowi do rzęs High Impact Lash Elevating Mascara, możemy zapomnieć o zalotce. Nowy tusz , jest lekki niczym mus, który unosi i podkręca rzęsy bez ich obciążania.  Innowacyjne polimery nadają rzęsom podkręcony kształt i utrzymują je przez cały dzień, zapobiegając ich opadaniu. A odżywiający olejek Mamey (który jest doskonałym źródłem witaminy B6 i witaminy C), zawarty w formule – sprawia, że rzęsy są zdrowe, miękkie w dotyku i przestają się łamać. Nie bez znaczenia dla efektu push up na rzęsach jest także zwężająca się szczoteczka, która pokrywa tuszem każdą rzęsę i umożliwia zbudowanie objętości, a rzęsy są idealnie rozdzielone i wyraziste.

 

Podkreślający kolor balsam do ust prosto zza kulis pokazów mody!

 

Dior Lip Glow powstał w 2009 roku i był pierwszym błyszczykiem marki Dior, który łączył w sobie cechy i zalety koloryzującego tuszu i nawilżającego balsamu. Ten nieodzowny atrybut modelek urósł do rangi niezastąpionego narzędzia wizażystów Dior pracujących za kulisami pokazów mody, gdzie moda spotyka się z urodą. „Dior Lip Glow, to znacznie więcej niż balsam do ust. Na stałe wszedł do codziennego rytuału kobiet, spełniając potrzebę profesjonalnej pielęgnacji i makijażu. Intuicyjna aplikacja sprawia, że do nałożenia nie potrzeba lusterka, a indywidualnie dobrany odcień zapewnia subtelny efekt odświeżenia.” wyjaśnia Peter Philips

Super trio, czyli PHOTO EDIT EYE SHADOW od Smashbox

Stworzone przez profesjonalistów trio, nadaje oczom hipnotyzujące spojrzenie. Te wygodne, przenośne palety są dostępne w wielu odcieniach. Zarówno neutralnych jak i pełnych najmodniejszych odcieni. Łatwe w łączeniu, bogate w pigment formuły zostały stworzone przez ekspertów Smashbox w wielu wersjach kolorystycznych. To palety, które wyrównują koloryt skóry i nadają oczom wyrazisty kontur. Stworzenie widowiskowego looku nigdy nie było tak efektowne – i proste….