Nowi „Przyjaciele” w teledysku Jay’a-Z [WIDEO]

Do lat dwutysięcznych popularne seriale były właściwie pozbawione osób o innym kolorze skóry niż biały. Czarni, rdzenni Amerykanie czy Azjaci oczywiście się w nich pojawiali, lecz bardziej jako swoista wisienka na torcie historii białych, heteroseksualnych bohaterów. Jay-Z w swoim nowym klipie postanowił zmierzyć się z jedną z legend telewizji, a więc serialem „Przyjaciele”.

To serial – legenda, który na dobre zapisał się w historii popkultury. Co jakiś czas pojawiają się plotki o jego reaktywacji, lecz to tylko plotki. Swoistą reaktywację postanowił przygotować mu Jay-Z, który niespodziewanie wykorzystał scenę z pamiętnego intro przy nowojorskiej fontannie (tak naprawdę zbudowanej w studiu Warner Bros. na potrzeby produkcji), by pokazać jak mógłby wyglądać ten serial, gdyby grali w nim jedynie czarni aktorzy.

Za ten pomysł odpowiedzialny był oczywiście Jay oraz Alan Yang (reżyser m.in. odcinków „South Park”, „Master of None” czy „Parks and Recreation”), który wyprodukował klip „Moonlight” dostępny od piątku w serwisie Tidal. Klip ma pojawić się w powszechnej dystrybucji jeszcze w tym tygodniu. To właśnie Yang pochwalił się na Twitterze krótkim fragmentem imitującym czołówkę „Przyjaciół”.

Kupujemy ten pomysł!

ZobaczSchowaj komentarze

Luwr oferuje wycieczkę śladami Beyonce i Jay-Z w nowym teledysku „Apeshit”

Zainteresowanie Lurwem wzrosło maksymalnie po premierze nowego teledysku ulubionej pary showbiznesu. Korzystając z sukcesu nowego klipu, muzeum zorganizowało dla zwiedzających trasę, która uwzględnia wszystkie dzieła sztuki pokazane na teledysku.

Kiedy Beyoncé i Jay-Z wypuścili swój teledysk do „Apeshit”, świat oszalał na jego punkcie. Obserwujemy na nim panią i pana Carter pozujących przed Mona Lisą, rapujących przed Winged Victory of Samothrace, dryfujących po salach muzeum. Całe sześciominutowe wideo to wizualny i historyczny wir ruchów artystycznych. Podczas gdy niektóre prace są łatwe do zidentyfikowania, inne są widoczne tylko w szybkich błyskach lub ekstremalnych zbliżeniach, co sprawia, że ​​widzowie są ciekawi tego, co właśnie zobaczyli. Ale teraz fani Carterów nie muszą się przejmować. Luwr właśnie ogłosił trasę „JAY-Z i Beyoncé at the Louvre”, podczas której zwiedzicie wszystkie dzieła sztuki w teledysku.

Zwiedzanie trwa 1,5 godziny i liczy 17 przystanków w muzeum. Zaczyna się od wspomnianego Winged Victory of Samothrace, zatrzymuje się m.in. przy kultowej The Raft of the Medusa Théodora Géricault oraz Madame Récamier Jacquesa-Louisa Davida, a kończy się portretem czarnej kobiety, autorstwa Marie-Guillemine Benoist. Luwr jest najczęściej odwiedzanym muzeum na świecie, więc nie potrzebuje żadnych sztuczek, aby przyciągać turystów. Jednak nigdy nie zaszkodzi mieć Beyonce po swojej stronie.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności