Ilość odcieni nowego podkładu Bobbi Brown was zadziwi!

Marka Bobbi Brown chyba poszła w ślady Fenti Beauty, bo podobnie jak brand Rihanny, oferuje swoim klientkom nowy podkład w niespotykanej ilość odcieni. Jakiej i czym może nas zaskoczyć nowy Skin Long-Wear Weightless Foundation, dowiecie się czytając dalej?

Marka Bobbi Brown wprowadziła nowy podkład Skin Long-Wear Weightless Foundation, którego głównym zadaniem jest doskonałe krycie bez efektu maski na twarzy.  Podkład ma bardzo lekką formułę i dzięki temu pozwala skórze swobodnie oddychać. Skin Long-Wear Weightless Foundation dzięki naturalnym pigmentom doskonale łączącym się ze skórą, zapewnia perfekcyjne krycie oraz długotrwałe wykończenie zachowując uczucie „drugiej skóry”.

Makijażyści Bobbi Brown stworzyli aż 30! odcieni podkładu. Ta jedwabista emulsja, zawiera składniki, które  przedłużają jego trwałość, ale także naturalne pudry kontrolujące błyszczenie się skóry. Pigmenty zostały, tak dobrane, by idealnie dopasowywały się do każdej karnacji. Co najważniejsze, podkład zawiera także składniki pielęgnujące: witaminy E, C i masło Shea, które a pomagają optymalnie nawilżyć skórę.

Skin Long-Wear Weightless Foundation jest już dostępny na douglas.pl 

Teraz nie będziecie mogły powiedzieć, że nie ma dla was idealnego odcienia!

ZobaczSchowaj komentarze

Oczyszczenie, tonizacja, nawilżenie – 3-fazowa pielęgnacja z The Body Shop!

Latem nasza cera potrzebuje regularnego odświeżenia, oczyszczenia i nawilżenia. Pamiętajmy jednak, że gwarancją sukcesu jest zastosowanie wszystkich trzech kroków, dzięki którym otrzymamy antidotum na zmęczoną skórę twarzy, nie tylko w lato! Sprawdźcie jak w trzech krokach można zadbać o skórę z produktami marki The Body Shop!

Etap pierwszy: oczyszczenie

To bezapelacyjnie najważniejszy element każdej prawidłowej pielęgnacji. Dzięki niemu pozbywamy się szybko i skutecznie z twarzy wszystkich nagromadzonych na niej przez cały dzień substancji: sebum, brudu czy pozostałości makijażu. Możemy to zrobić przy pomocy różnych rodzajów kosmetyków, zależnie od rodzaju cery i jej preferencji. Działanie przeciwutleniające oraz odkażające mają m.in. mydełka z węgla bambusowego i zielonej herbaty. Możemy również sięgnąć po płyny z olejkami lub żele micelarne o działaniu kojącym dla cery wrażliwej i naczynkowej np. Camomile Silky Cleansing Oil, Intensely Revitalising Cleansing Oil czy Seaweed Deep Cleansing Gel Wash.

Etap drugi: tonizacja

Blisko 60-70 proc. objętości naszego ciała to woda, dlatego poza regularnym nawadnianiem się od wewnętrz, czyli pijąc odpowiednią ilość wody w ciągu dnia, powinniśmy zadbać o nawilżenie cery z zewnątrz. Tonik to zwykle 90 proc. wody, ale jest to kosmetyk bez którego, żadna prawidłowa pielęgnacja nie powinna się odbyć. Dlaczego? Przede wszystkim kosmetyk ureguluje wskaźnik pH skóry, którego naturalny odczyn wynosi między 4,5 a 6. Dzięki niemu unikniemy również podrażnień i pozbędziemy się resztek makijażu. Dla cery tłustej można wybrać tonik o działaniu lekko zwężającym pory i ściągającym, dzięki czemu usunie nadmiar sebum i przywróci cerze równowagę. Do wyboru mamy antybakteryjny z liści zielonej herbaty – Tea Tree Skin Clearing Mattifying Toner, łagodzący z alg morskich – Aloe Calming Toner, o mlecznej konsystencji z wyciągiem z żeń-szenia oraz ryżu – Ginseng and Rice Claryfying Milky Toner czy żelowy tonik na bazie płatków róży – Petal-Soft Gel Toner.

Etap trzeci: nawilżenie
To ostatni, ale bardzo ważny element pielęgnacji. Odpowiednio dobrany krem nałożony na oczyszczoną skórę twarzy to zwieńczenie całej pielęgnacji, dlatego warto pamiętać, aby dobrać krem, odpowiadający potrzebom naszej skóry. The Body Shop oferuje szeroką gamę kosmetyków na dzień i na noc, dzięki którym zachowamy świetlistą i odżywioną cerę z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb. Do wyboru mamy m.in. krem z aloesem na dzień i na noc, żelowy krem z wodorostów oraz głęboko nawilżający i ujędrniający krem z linii Roots of Strength.
 
 To jak jesteście gotowi na pielęgnację z The Body Shop?
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności