Nowe logo Balmain!

Zmian w wielkich domach mody ciąg dalszy. Ten rok minie pod znakiem usunięcia imienia słynnego założyciela Yvesa z nazwy Yves Saint Laurent oraz pozbawienie Celine akcentu nad „e”. Tym razem to Olivier Rousteing stoi za zmianami w marce Balmain. Legendarny francuski dom mody zyskał właśnie nowe logo.

Materiały prasowe

Ostatnia prezentacja kolekcji Pre-Fall 2019 to nie tylko świetne projekty, ale i premiera nowego logotypu. Mogliśmy go zobaczyć m.in. nadrukowane na bluzie czy w postaci dużej klamry przy pasku.

Projekt nowego logotypu powstał z połączenia dwóch liter: P i B. P nawiązuje do imienia założyciela domu mody Pierre’a, B do jego nazwiska – Balmain. To dzieło studia Adulte Adulte. Rousteing podczas prezentacji powiedział, że uzyskanie perfekcyjnego kształtu liter wymagało dużego nakładu pracy i czasu. Nowe logo to rozpoczęcie zupełnie nowej ery w karierze marki Balmain.

ZobaczSchowaj komentarze

Beyonce rusza z charytatywną kolekcją ubrań z Balmain

Beyonce nie przestaje zaskakiwać! Najpierw dała niezapomniany koncert na Coachelli, później nieoczekiwanie ruszyła z płytą z Jayem-Z, no i ten występ w Polsce! Swoje 5 minut gwiazda postanowiła wykorzystać w dobrym celu – tworząc kolekcję w kolaboracji z Balmain. Pieniądze z jej sprzedaży zostaną przekazane na cele charytatywne.

Tegoroczna edycja Coachelli była wyjątkowa z jednego powodu – po raz pierwszy headlinerem została ciemnoskóra kobieta! Beyonce oficjalnie skradła show podczas tego festiwalu. Kostiumy, w których występowała, teraz trafią do sprzedaży. Chcąc uczcić ten sukces, Olivier Rousteing postanowił zaprojektować serię bluz inspirowanych Beychellą. Kolekcja Balmain będzie mogła trafić do rąk fanów Beyonce – m.in. żółte i różowe bluzy inspirowane HBCUs oraz czarne T-shirty z nadrukiem.

„Nieczęsto się zdarza, że współpracuję tak blisko z kimś, kogo bardzo szanuję i od kogo mogę się tyle uczyć. To co wszyscy widzieliśmy na Coachelli było ikoniczne. Jej występ, przesłanie i muzyka – razem w kostiumami, które wspólnie stworzyliśmy – było niezapomniane i wierzę, że zostanie na długo w pamięci naszego pokolenia” – powiedział Olivier Rousteing.

Premiera kapsułowej kolekcji odbędzie się w najbliższy piątek, w paryskim butiku Balmain, a do sprzedaży trafi następnego dnia. Dostępna będzie m.in. na stronach balmain.com i beyonce.com oraz Net-a-Porter i Mytheresa.

Jak się okazuje, oboje mają podobne spojrzenie na świat i ważne są dla nich te same wartości. Przychody z kolekcji Balmain x Beyonce trafią na konto United Negro College Fund.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności