Nowa wegańska maseczka do twarzy The Body Shop z japońską matchą

Smog, spaliny, dwutlenek węgla i pyły unoszące się w powietrzu szkodzą naszej skórze tak samo jak zdrowiu. Stany zapalne skóry, zaburzenia pigmentacji i przedwczesne starzenie się, czy uszkodzenia komórek to tylko niektóre z negatywnych skutków, które możemy odczuć. Podstawą pielęgnacji w dzisiejszym zanieczyszczonym środowisku powinno być więc efektywne oczyszczanie, by pozbyć się wszystkiego, co może szkodzić skórze. Marka The Body Shop  wprowadziła właśnie dogłębnie oczyszczającą, w 100% wegańską maskę Japanese Matcha Tea, która pomoże pozbyć się zanieczyszczeń!

W krajach azjatyckich zielona herbata od wieków doceniana jest za swoje lecznicze i oczyszczające właściwości. Matcha to w dosłownym tłumaczeniu sproszkowana herbata, która znana jest w Japonii od 1000 lat. Swój intensywny zielony kolor i oczyszczające właściwości zawdzięcza aminokwasom, minerałom, witaminom, błonnikowi i antyoksydantom. Nadaje się nie tylko do picia, ale również jako składnik kosmetyków. Tym razem została użyta w nowej oczyszczającej masce The Body Shop.

Ten kosmetyk pomaga zadbać o skórę usuwając nagromadzone przez wiele dni zanieczyszczenia, ale także odblokowuje pory i rozjaśnia szarą cerę. Formuła została wzbogacona o ekstrakt z mniszka lekarskiego i naturalnie złuszczające drobinki Loofah, dzięki którym skóra pozostaje promienna, wygląda młodo i świeżo.

Maseczkę możemy już dziś włączyć jako jeden z elementów do naszej pielegnacji. By w pełni wykorzystać właściwości zielonej matchy będącej głównym składnikiem kosmetyku warto położyć ją na twarz wcześniej zmiękczoną ciepłą wodą. Następnie przy użyciu pędzla do masek należy zaaplikować produkt na wilgotną skórę.  Może temu towarzyszyć delikatny, odprężający masaż twarzy. Dzięki takiemu zabiegowi pozbędziecie się zanieczyszczeń nagromadzonych w ciągu tygodnia. Rytuał można dopełnić sięgając po oczyszczający tonik, który przygotuję skórę na dalsze etapy pielęgnacji.
Maseczka jest w 100% wegańska, więc idealna dla wszystkich miłośników zwierząt i tych, którzy selektywnie wybierają produkty do twarzy.  Produkt jest już dostępny we wszystkich sklepach The Body Shop w cenie 99, 90 zł.
To jak skusicie się na oczyszczający ciało i umysł zielony rytuał?
ZobaczSchowaj komentarze

Oczyszczenie, tonizacja, nawilżenie – 3-fazowa pielęgnacja z The Body Shop!

Latem nasza cera potrzebuje regularnego odświeżenia, oczyszczenia i nawilżenia. Pamiętajmy jednak, że gwarancją sukcesu jest zastosowanie wszystkich trzech kroków, dzięki którym otrzymamy antidotum na zmęczoną skórę twarzy, nie tylko w lato! Sprawdźcie jak w trzech krokach można zadbać o skórę z produktami marki The Body Shop!

Etap pierwszy: oczyszczenie

To bezapelacyjnie najważniejszy element każdej prawidłowej pielęgnacji. Dzięki niemu pozbywamy się szybko i skutecznie z twarzy wszystkich nagromadzonych na niej przez cały dzień substancji: sebum, brudu czy pozostałości makijażu. Możemy to zrobić przy pomocy różnych rodzajów kosmetyków, zależnie od rodzaju cery i jej preferencji. Działanie przeciwutleniające oraz odkażające mają m.in. mydełka z węgla bambusowego i zielonej herbaty. Możemy również sięgnąć po płyny z olejkami lub żele micelarne o działaniu kojącym dla cery wrażliwej i naczynkowej np. Camomile Silky Cleansing Oil, Intensely Revitalising Cleansing Oil czy Seaweed Deep Cleansing Gel Wash.

Etap drugi: tonizacja

Blisko 60-70 proc. objętości naszego ciała to woda, dlatego poza regularnym nawadnianiem się od wewnętrz, czyli pijąc odpowiednią ilość wody w ciągu dnia, powinniśmy zadbać o nawilżenie cery z zewnątrz. Tonik to zwykle 90 proc. wody, ale jest to kosmetyk bez którego, żadna prawidłowa pielęgnacja nie powinna się odbyć. Dlaczego? Przede wszystkim kosmetyk ureguluje wskaźnik pH skóry, którego naturalny odczyn wynosi między 4,5 a 6. Dzięki niemu unikniemy również podrażnień i pozbędziemy się resztek makijażu. Dla cery tłustej można wybrać tonik o działaniu lekko zwężającym pory i ściągającym, dzięki czemu usunie nadmiar sebum i przywróci cerze równowagę. Do wyboru mamy antybakteryjny z liści zielonej herbaty – Tea Tree Skin Clearing Mattifying Toner, łagodzący z alg morskich – Aloe Calming Toner, o mlecznej konsystencji z wyciągiem z żeń-szenia oraz ryżu – Ginseng and Rice Claryfying Milky Toner czy żelowy tonik na bazie płatków róży – Petal-Soft Gel Toner.

Etap trzeci: nawilżenie
To ostatni, ale bardzo ważny element pielęgnacji. Odpowiednio dobrany krem nałożony na oczyszczoną skórę twarzy to zwieńczenie całej pielęgnacji, dlatego warto pamiętać, aby dobrać krem, odpowiadający potrzebom naszej skóry. The Body Shop oferuje szeroką gamę kosmetyków na dzień i na noc, dzięki którym zachowamy świetlistą i odżywioną cerę z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb. Do wyboru mamy m.in. krem z aloesem na dzień i na noc, żelowy krem z wodorostów oraz głęboko nawilżający i ujędrniający krem z linii Roots of Strength.
 
 To jak jesteście gotowi na pielęgnację z The Body Shop?
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności