„Torebki. Bez ograniczeń.”: mini kampania z Kasią Sokołowską w roli głównej tylko na Zalando

Zalando zaprosiło do współpracy Kasię Sokołowską w ramach kampanii poświęconej kategorii premium. Producentka pokazów mody wystąpiła w niej w roli modelki, a za obiektywem stanęła fotografka Zuza Krajewska. Sprawdźcie

„Torebki. Bez ograniczeń.”: mini kampania z Kasią Sokołowską w roli głównej tylko na Zalando

Kasia Sokołowska kocha modę i z wzajemnością. Jedna z najlepiej ubranych Polek została właśnie twarzą mini kolekcji ” Torebki. Bez ograniczeń”. Kasia w wesołej i pełnej ekspresji sesji pozuje przed obiektywem Zuzy Krajewskiej. Motywami przewodnimi zdjęć są: ponadczasowy róż, czerń i błękit, a także odważne wzory, które tworzą eklektyczną mieszankę, idealnie oddającą styl producentki. Elementem kampanii jest specjalna podstrona na Zalando.pl, na której klientki mogą znaleźć artykuły wykorzystane podczas sesji, a także selekcję ulubionych produktów jej bohaterki.

Kategoria premium w Zalando obejmuje ponad 300 marek, z czego ponad 50 ma w swojej ofercie torebki. Należą do nich między innymi marki takie jak: Furla, Coccinelle, Pinko, Love Moschino, Polo Ralph Lauren, Rebecca Minkoff, Emporio Armani i Max Mara Weekend.

Kampania wystartowała wczoraj. Sprawdźcie

ZobaczSchowaj komentarze

Zalando zabiera nas na spacer po Warszawie w nowej kampanii na jesień!

„Twoje ceny. Twój stylowy wybór.” – pod tym hasłem Zalando wita nowy sezon, prezentując nam nową kampanię w obiektywie Zuzy Krajewskiej. Zobaczcie, co znajdziecie jesienią wśród swoich ulubionych marek Zalando!

Zalando zabiera nas na spacer po Warszawie w nowej kampanii na jesień!

Z lokalnymi kampaniami bywa tak, że trafiają do nas bardziej niż te skierowany na rynek światowy. Dzieje się tak z prostego powodu, możemy się z nimi bardziej utożsamiać – w szczególności wtedy, gdy mamy do czynienia z produktem globalnym. Na to rozwiązanie postawiło Zalando – wiodąca platforma modowa.

W swojej nowej kampanii zapowiadającej nadchodzący sezon, ekipa Zalando wybrała się na ulice Warszawy, by pokazać co nowego czeka nas jesienią. Dzięki szerokiej gamie produktów, możemy zaobserwować nowinki modowe od takich marek jak Levi’s, adidas Originals czy Topshop.

Za realizację kampanii w całości odpowiadał polski zespół. Produkcję projektu na swoje barki wzięła agencja Warsaw Creatives, a zdjęć podjęła się niezastąpiona Zuza Krajewska. Stylizacje, które przygotował Michał Kuś, podpowiadają nam co będziemy nosić zarówno na co dzień, jak i do pracy czy na wieczorowe okazje. Zarówno fani klasycznego stylu, jak i casualowych looków znajdą tu coś dla siebie – zobaczcie zdjęcia!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności