Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Polska marka Rosa nie przestaje nas zachwycać. Najnowsza kolekcja to delikatne i minimalistyczne kolczyki, naszyjniki i pierścionki utrzymane w dekadenckiej estetyce lat 20-tych. Prawdziwe dzieła jubilerskiej sztuki. Podobnie jak wyjątkowa sesja. Zobaczcie w naszej galerii zmysłową sesję i piękną biżuterię.

Dekadenckie lata 20. i zmysłowy klimat w nowej kampanii marki Rosa

Nowa kolekcja Rosy na pewno nie zawiedzie miłośników ekskluzywnej i unikatowej biżuterii. W kolekcji można odnaleźć dekadencki klimat lat 20-tych ubiegłego wieku i magię przedwojennego jubilerskiego kunsztu. Te inspiracje splecione z nowoczesną wizją artystki Agnieszki Rosy, tworzą wyjątkowo efektowne połączenia. Tradycyjne kruszce takie jak złoto, połączone ze szlachetnymi perłami, diamentami oraz ręcznie rzeźbionymi i inkrustowanymi kamieniami zostały zamknięte we współczesnej nowatorskiej formie. 

Wśród nich znajdziemy między innymi inspirowane rodowymi sygnetami pierścienie z wtłaczaną w kamień złotą gwiazdą lub trójwymiarową rzeźbą, medalion z diamentem, dla którego inspiracją stał się kieszonkowy zegarek oraz bransoletkę, która przywodzi na myśl stuletnią dewizkę. „Jestem pełna uznania dla zanikającej sztuki jubilerskiej. Otwierany medalion serce z mojej nowej kolekcji to nie tylko piękny przedmiot, ale również mała rzeźba, która skrywa sekret i posiada własną duszę.” – mówi Agnieszka Rosa. Nastrojową sesję wizerunkową, wyróżniającą się subtelną zmysłowością wykonał duetu Kulesza i Pik. 

Technika analogowa, którą fotografowie wykorzystali przy tworzeniu zdjęć, idealnie oddaje nastrój kolekcji ROSA. Łagodne oświetlenie, bliskie ujęcia i naturalne stylizacje podkreślają piękno projektów Agnieszki. 

My jesteśmy zachwyceni a wy?

ZobaczSchowaj komentarze

Cropp w świecie remiksu – nowa kampania #WeAreCropp

Marka Cropp się zmienia, ewoluuje, przeobraża, a wszystko po to by dostosować się do panujących trendów i sprostać oczekiwaniom świadomych młodych ludzi. W szybko zmieniającym się  świecie chcą pozostać sobą, a to kim są nie definiuje wyłącznie ubranie, ale pasje zainteresowania i sposób życia. Od streetwearu, przez minimalizmu, po futuryzm i modę industrialną znajdziemy w najnowszej kolekcji marki. A hashtag  #WeAreCropp – to nowa  filozofii marki na wyrażenie siebie.

Cropp w świecie remiksu – nowa kampania #WeAreCropp

#WeAreMore, #WeAreCreators, #WeAreOne,#WeAreNow, #WeAreXD to hashtagi najlepiej opisujące najnowszą kampanię Cropp. Marka tworzy kolekcję dla tych wszystkich, którzy we współczesnym świecie chcą tworzyć swój indywidualny styl, a nie tylko biernie podążać za trendami.

Zdaniem Cropp, każdy może być zarówno twórcą, jak i odbiorcą. W najnowszej kolekcji ubrania nie dominują, ale pozwalają podkreślić noszących je osób. Stylizacje nie definiują  – to my nadajemy charakter ubraniom.

Bohaterów kampanii Cropp wyróżnia dystans do mody i własnego wyglądu. Chcą być sobą i nie przejmują się opiniami z zewnątrz. Podążają za swoimi pasjami i dlatego ich ubrania mają być funkcjonalne, ale nieograniczające, ale mają dodawać energii.

W spocie promującym nowe podejście marki, światy online i offline przenikają się, a na pierwszym planie są wyraziści bohaterowie oraz ich pasje. Kampania #WeAreCropp skierowana jest do wszystkich, którzy w szybko zmieniającym się świecie chcą za nim nadążyć, nie tracąc przy tym swojej unikalności

I to się nazywa rewolucja!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności