Netflix odwołuje koniec świata i powraca z nowym sezonem „The End of F***ing World”!

Powiało ekscytacją? I słusznie! Wiadomość o kontynuacji naszego ulubionego serialu Netflixa wywołała niezłe poruszenie w internecie!

Przygody Jamesa i Alyssy porwały serca widzów na całym świecie. Para nastolatków ucieka z domów, by wyrwać się z pogrążonego w nudzie miasteczka. James ma zadatki na psychopatę (tak mu się przynajmniej wydaje), a Alyssa jest dziewczyną spragnioną przygód. Wspólnie podejmują decyzje o ucieczce, która okazuje się być tragiczna w skutkach. Scenariusz pierwszego sezonu powstał w oparciu o komiks Charlesa Forsmana.

Dziś napłynęły do nas wieści, że Netflix postanowił wznowić produkcję serialu „The End Of The F***ing World”! Realizacją drugiego sezonu także zajmie się Charles Forsman, ale niestety nie mamy oficjalnej informacji dotyczącej obsady. Wiemy jednak, że zarówno Alex Lawther, aktor wcielający się w Jamesa, jak i jego partnerka są pozytywnie nastawieni do dalszej pracy na planie. Choć nie wyobrażamy sobie nowych twarzy w roli Jamesa i Alyssy, to z pewnością czekamy z niecierpliwością na kontynuację ich przygód!

Dyskusyjne zakończenie pierwszego sezonu budziło wiele pytań oraz interpretacji, dlatego chyba każdy kto obejrzał serial choć przez sekundę zastanowił się „co dalej?”. Oficjalnej daty premiery jeszcze nie znamy, ale wyczekujemy jej z niecierpliwością!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najnowsze badania Netflixa powinny ucieszyć właścicieli psów i kotów!

Netflix przeprowadził badania, które jednoznacznie potwierdzają, że 78% z nas najchętniej zasiada przed telewizorem w towarzystwie … domowych pupili. A zastanawialiście się kiedyś czy właściciele psów i kotów preferują te same seriale? Okazuje się, że nie. Jeśli jesteście ciekawi wyników przeczytajcie poniższy raport, a wszystko stanie się jasne.

Na pytanie co kochamy mocniej od seriali, każdy właściciel kota czy psa od razu odpowie, że swojego czworonożnego przyjaciela. Obecnie miłość do zwierząt domowych przybrała niespotykane dotąd rozmiary – po ulicach Bombaju jeżdżą specjalne taksówki dla czworonogów, we Włoszech można wziąć zwolnienie lekarskie na chorego pupila, a w USA pawie są emocjonalnym wsparciem. Nasi czworonożni przyjaciele towarzyszą nam niemała w każdej codziennej aktywności. Doskonale wyczuwający trendy Netflix postanowił przeprowadzić badania i sprawdzić czy w towarzystwie ukochanych czworonogów oddajemy się także oglądaniu wspólnie filmów. Wyniki jednoznacznie potwierdziły, że większość z nas, bo aż 78%, ogląda ukochane seriale w towarzystwie merdających lub miauczących przyjaciół.

Nic dziwnego, bo oglądanie programu ze zwierzakiem ma całe mnóstwo zalet. Nasz towarzysz nie wykorzysta spoilerów, nie będzie kłócił się o pilota ani nie oceni naszych wyborów. No i zdaniem 35% osób, futrzaki pomagają przetrwać smutne lub straszne sceny, i nie uciszają nas kiedy na bieżąco komentujemy to co pojawia się na ekranie.

Zwierzęta chętnie uczestniczą we wspólnym oglądaniu seriali czy filmów, ponieważ wyczuwają, że jesteśmy wtedy spokojni i odprężeni, co zachęca je do zbliżenia się i nawiązania kontaktu. Jedne zwierzaki wybierają wtulanie się w człowieka tak, aby dotykać go jak największą powierzchnią swojego ciała, a inne czują się najlepiej leżąc przy łóżku czy kanapie. Pamiętajmy, że podczas wspólnego odpoczynku, w organizmie naszego zwierzaka uwalnia się serotonina odpowiedzialna za jego dobry nastrój – mówi Piotr Wojtków, behawiorysta i trener szkolenia psów.

Ale pochłanianie seriali z pupilem u boku to nie tylko przyjemne wrr-ażenia. Ponad połowa respondentów z Polski (52%) musiała ustąpić miejsca swoim czworonożnym towarzyszom, 20% zachęcało ich do cierpliwego oglądania programu nieco dłużej za pomocą smakołyków, a niektórzy (11%) posunęli się nawet do wyłączenia programu, jeśli nie przypadł on do gustu ich pupilom.

Ale to nie wszystko. Badania pokazały też ciekawe wnioski dotyczące preferencji w wyborze seriali. Otóż właściciele psów chętnie oglądają House of Cards oraz filmy i seriale akcji, takie jak Narcos, czy Jessika Jones. Kociarze wolą natomiast Czarne lustro, The Crown czy Stranger Things. A miłośnicy ptaków stawiają na komedie takie jak Przyjaciele z uniwerku czy ekranizację Ani z Zielonego Wzgórza, czyli serial Ania, nie Anna. Spokojnie są też punkty wspólne. Jeden program gromadzi przed ekranami wszystkich bez wyjątku i jest to serial– Orange is the New Black.

Jesteśmy ciekawi, czy zgodzilibyście się z wynikami. Głosujcie w naszej ankiecie.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Zajmujemy się wszystkim, co w kulturze związane jest z modą. Interesują nas film, teatr, książki, muzyka, sztuka, fotografia... Opisujemy najważniejsze wystawy w Polsce i za granicą. Analizujemy kostiumy w ciekawych filmach – tych sprzed lat i premier. Nie zapominamy też o serialach, które są teraz równie popularne, co kino. Zaglądamy za kulisy sztuk teatralnych. Rozmawiamy z kostiumografami. Czytamy nowości książkowe, oglądamy albumy fotograficzne i te wydane przez wielkie domy mody. Zadajemy cykliczne „5 pytań do…” ciekawym osobom, które w jakiś sposób należą do świata mody. Zwiedzamy miasta w kraju i na świecie, żeby tworzyć przewodniki po nietypowych miejscach. Analizujemy modę uliczną przez pryzmat sesji zdjęciowych dobrych fotografów. Przeglądamy Instagram, żeby polecać dobre kanały.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności