MODA

Nenukko kampania wiosna-lato 2016

23.03.2016 Justyna Majka

Nenukko kampania wiosna-lato 2016

Zdjęcia do kampanii „Whispers” wykonał Łukasz Ziętek, który w swoim portfolio zgromadził już sesje dla polskich marek, które cieszą się sporą popualarnością – MISBHV, Cropp, Diverse, Michał Szulc oraz PLNY Lala. Jego edytoriale często ukazują się w magazynie „Label”, „KMag” oraz „Viva Moda”. Bardzo często pokazuje znane aktorki w zupełnie innym, nieco bardziej ostrzejszym wcieleniu. Wystarczy spojrzeć a zdjęcia Małgorzaty Kożuchowskiej, Marty Żmudy-Trzebiatowskiej oraz Weroniki Rosati.

Fotograł uchwycił Reni Jusis w jej prywatnych wnętrzach, które są jednocześnie studiem nagraniowym. Tam powstała najnowsza płyta Reni zatytułowana „BANG!” – krążek stworzony aż po 7-letniej przerwie. Sesja ma intymny nastrój i bardzo reportażowy charakter.

Wokalistka prezentuje minimalistyczne stroje w kolorze czerni, bieli, szarości oraz zieleni. Są to spodnie kuloty, geometryczne koszule, oversize’owe płaszcze, luźne spodnie. Marka dodaje do tego luźne sukienki i miękkie swetry. Reni wygląda w nich bardzo autentycznie wraz z towarzyszącymi jej instrumentami. Makijaż wykonała Aleksandra Przyłuska, a włosy uczesał Norbert Afek z agencji Jagi Hupało – Bort to Create. Jest to bardzo sprzedażowa i użytkowa kolekcja, która dobrze komponuje się z miejskim klimatem.