Najlepsze ubrania i akcesoria w wężowe wzory z sieciówek!

Latem były wiśniowe printy, jesienią nosimy wężowe wzory! I to dosłownie na wszystkim – od odzieży wierzchniej po biżuterię! Oto najciekawsze rzeczy do kupienia w sklepach sieciowych.


Zakupy

Bershka

Spódniczka
119 zł

Bershka

Ramoneska
229 zł

Mango

Kozaki
229 zł

Mango

Pasek
89,90 zł

Topshop

Buty
ok. 200 zł

Zara

Kolczyki
59,90 zł

Topshop

Torebka
ok. 120 zł

Zara

Spódnica
109,90 zł

Zara

Spodnie
139,90 zł
ZobaczSchowaj komentarze

Makijażowe trendy na jesień 2018 według Sephora

W dniach 28-30 września w centrum handlowym Arkadia w Warszawie trwał jak co roku Sephora Trend Report! Podczas tegorocznej edycji uczestniczki mogły przejść przez kosmetyczne warsztaty, zapisać się na modelowanie brwi czy włosów, pomalować paznokcie najmodniejszymi kolorami czy przejść makijażową metamorfozę pod okiem specjalistów. W tym wszystkim nie zabrakło najgorętszych trendów, które musicie wypróbować na sobie tej jesieni!

Makijażowe trendy na jesień 2018 według Sephora
_JED9142

BLASK

Już od wiosny 2018 na naszych twarzach gości blask, a rozświetlacz jest naszym największym przyjacielem. Nakładamy go na wszystkie części twarzy, które naturalnie odbijają światło. Również jesienią chcemy błyszczeć! Marc Jacobs wprowadza rozświetlacz do całego ciała O!Mega Glaze All-over foil luminizer w dużym złotym kompakcie. Za pomocą specjalnego pędzla nałożymy go na twarz, szyję, ramiona i dekolt. W ofercie marki pojawią się również kremowe cienie do powiek See-quins Glam Glitter w 6 połyskujących odcieniach, które będą stanowiły idealne dopełnienie look’u. Największą zmianą jeśli chodzi o rozświetlacze jest ich kolorystyka – w tym sezonie złoto ustępuje miejsca srebru! Pasuje ono każdej karnacji i idealne podkreśla nasze naturalne piękno. Jak zapewniają makijażyści Sephora Collection srebrem będziemy pokrywać ciało, twarz i powieki. Za najnowszym trendem podążyła już marka Fenty Beauty by Rihanna, w której ofercie znajdziemy rozświetlacz do ciała Diamond Bomb All-Over Diamond Veil czy błyszczyk o diamentowej poświecie, który idealnie nada się jako top na wszystkie szminki.

Od pokazu Giambattista Valli wiosną nie rozstajemy się również z brokatem, który króluje na naszych powiekach zarówno jako punktowy akcent, ale i potrafi pokryć całą jej powierzchnię. Co odważniejsze z nas kładą go na usta, dając swojemu makijażowi nieziemski charakter. Brokatowy trend pozostaje z nami na dłużej – swoje produkty z drobinkami szuje dla nas chociażby marka Make Up For Ever. Po przygotowaniu ciała specjalną bazą brokat będzie pokrywał najmniejszy skrawek naszej skóry, a ten efekt jest jak najbardziej pożądany!

KOLOR

Tej jesieni pragniemy też koloru, przede wszystkim na naszych ustach! Może być to mat, choć idzie on ramię w ramię z naturalnym połyskiem. Marki nie zawodzą w tej kwestii i rozpieszczają nas nowymi kolorami swoich bestsellerów. Fenty Beauty wprowadza cztery nowe odcienie swojej  kultowej farbki do ust Uncensored – pudrowy Uncuffed i Unbutton, brązowy Unveil i czarny Uninvited. Również Kat Von D urozmaica kolorystykę swoich super-trwałych szminek o brązowe odcienie. Największym novum jednak jest bez wątpienia nowość od YSLRouge Pur Couture The Slim to pierwsza dostępna na rynku szminka o kwadratowym kształcie. Innowacyjna forma powoduje, że dokładne wyprofilowanie ust będzie proste jak nigdy. Najchętniej pokrywamy je brązami i czerwieniami. Porządane jest również połączenie matowych produktów z błyszczykami – tworzymy na naszych ustach kolorową bazę, którą wieńczymy przezroczystym błyszczykiem. Efekt wow gotowy!

BRWI

W swoim codziennym makijażu kobiety pomijają często modelowanie brwi, co powoduje, że nie jest on kompletny. Jeśli uważacie, że nie macie na to czasu albo po prostu nie umiecie tego robić, z pomocą przychodzi marka Benefit Cosmetics. Brow Contour to 4 kredki w jednej, dzięki czemu bez problemu w szybki i łatwy sposób wymodelujemy nasze brwi. Jeszcze ostatnio dążyłyśmy, by były zwichrzone i rozczesane, teraz jednak mają być idealnie wyprofilowane i wypełnione. Warto również pamiętać, że nie ma idealnego makijażu bez dobrze dobranej fryzury. Pomimo, że jest to kwestia bardzo indywidualna, warto wiedzieć, że jesienią 2018 chcemy, żeby nasze włosy miały jak największą objętość.

PIELĘGNACJA

Pamiętajmy również, że podstawą modnego i udanego makijażu jest zdrowa i zadbana skóra. Nałożenie nawet najdroższych i najlepszych składowo kosmetyków na nieoczyszczoną cerę nie przyniesie oczekiwanych efektów. Dla uzyskania pięknego blasku musimy regularnie nawilżać twarz i ciało, żeby wyglądało rześko i zdrowo. Warto też chronić skórę przed złymi czynnikami otoczenia. Tutaj na ratunek przybywa marka Estee Lauder, której krem pod oczy Advanced Night Repair Eye Synchronized Complex cofa negatywne skutki niebieskiego światła pochodzącego z naszych smartfonów.

Jesienią w sklepach Sephora czeka na nas wiele nowości. Nie zabraknie wśród nich produktów do makijażu, ciała czy włosów, a my nie możemy się doczekać, żeby wypróbować wszystkie z nich!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Odkrywamy najnowsze trendy w modzie. Pomagamy znaleźć wymarzone ubrania do modnej stylizacji. Informujemy o propozycjach marek na nadchodzący sezon. Czerpiemy inspiracje z najważniejszych serwisów branżowych w kraju i na świecie. Wykorzystujemy wiedzę i doświadczenie polskich projektantów, modelek i stylistów. Poszukujemy bodźców do ekscytujących tematów także u zagranicznych marek. W przystępnej, obrazowej formie dajemy odpowiedź na współczesne trendy. Nasza reakcja na zmiany nie ogranicza się do jednej sugestii. Zawsze staramy się pokazać bogactwo ujęć, w jakich występują modne dodatki, akcesoria, ubrania. Różnorodne pomysły stylizacji odzwierciedlają złożoność i odmienność ludzkich charakterów.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności